Takie info dla potrzebujących , zwłaszcza że dźwigienki te lubią padać co skutkuje "klikaniem" w okolicy włącznika awaryjnych.
Po dzisiejszej wizycie w ASO:
cena:
- dźwigni z kabelkiem tempomatu do O1 ok 360 pln
- dźwignia bez kabelka tempomatu do O1 ok 260 pln
- dźwignia bez kabelka tempomatu do Superba dokładnie 120 pln i 18 gr :shock:
Oczywiście pasuje i działa bez problemu czyli wystarczy wiedzieć żeby zaoszczędzić ~ 130 pln.
Niech Wam bedzie na zdrowie
W wyborach miss, stwierdzenie "Dać za wygraną" nabiera zupełnie innego znaczenia.
Czy, jeśli nie mam tempomatu a chciałbym mieć i kupie sobie taką dźwigienke z kabelkiem i tempomatem od Superba i zamontuje w O1 to będę miał tempomant (oczywiście po włączeniu VAG-iem)?
Czy, jeśli nie mam tempomatu a chciałbym mieć i kupie sobie taką dźwigienke z kabelkiem i tempomatem od Superba i zamontuje w O1 to będę miał tempomant (oczywiście po włączeniu VAG-iem)?
W jakim ASO to mają w takich cenach?
Dokładnie to jest tak , że tempomat jest już zawarty w samochodzie a dźwigienka kierunkowskazów ( oczywiście ta z opcją tempomatu ) ma dodatkowe funkcje w porównaniu z dźwigienką zwykłą. Czyli włącznik on/off , styk zapamiętania prędkości/zmniejszenia prędkości , styk przywrócenia / zwiększenia prędkości. Jeśli Twoja Octa obsługuje tempomat to potrzebujesz dźwigienkę z kabelkiem + uaktywnienie funkcji VAGiem.
Teraz zerknąłem na fakturę i za montaż zapłaciłem 66,50 pln. Cena wymiany i nowej dźwigienki od Superba zawierały 5% rabat . Cena pierwszego montażu może być wyższa , bo jest trochę dłubania z podłączeniem kabelka i o ile dobrze pamiętam płaciłem za to 1,5 roku temu ok 120 pln. ASO to Konarzewski Bydgoszcz ale pogadaj z MadMArkiem, on u siebie montował sam więc ma to połapane.
W wyborach miss, stwierdzenie "Dać za wygraną" nabiera zupełnie innego znaczenia.
Muszę zapytać się u nas w ASO czy mają taką dźwignię od Superba. Jeśli nie, to w poniedziałek będąc w Bydgoszczy podjade do ASO Konarzewski i dokonam zakupu.
Nie masz przypadkiem ceny dźwigni z tempomatem i kabelkiem od Superba?
Muszę zapytać się u nas w ASO czy mają taką dźwignię od Superba. Jeśli nie, to w poniedziałek będąc w Bydgoszczy podjade do ASO Konarzewski i dokonam zakupu.
Nie masz przypadkiem ceny dźwigni z tempomatem i kabelkiem od Superba?
Nie mam pojęcia, może zadzwoń to będziesz wiedział czego oczekiwać. W bydzi są w sumie 2 ASO i 1 dobry sklep.
W wyborach miss, stwierdzenie "Dać za wygraną" nabiera zupełnie innego znaczenia.
Muszę zapytać się u nas w ASO czy mają taką dźwignię od Superba. Jeśli nie, to w poniedziałek będąc w Bydgoszczy podjade do ASO Konarzewski i dokonam zakupu.
Nie masz przypadkiem ceny dźwigni z tempomatem i kabelkiem od Superba?
Nie mam pojęcia, może zadzwoń to będziesz wiedział czego oczekiwać. W bydzi są w sumie 2 ASO i 1 dobry sklep.
Co do ASO, to do tego obok Makro i KFC na wylocie w kierunku lotniska to nie mam dobrego zdania.
A co za roznica czy to jest z OI czy ze Superba przed liftem?? :diabelski_usmiech
A widzisz , jednak jest. I w numerze katalogowym i w układzie włączników. A przede wszystkim w cenie.
[ Dodano: Pią 19 Gru, 08 20:50 ]
ASO na Jana Pawła to Bieranowski. Stosunkowo nowe i dość kontrowersyjne. Konarzewski na Nowotoruńskiej ma już dłuższy staż ale zdania również są podzielone.
Sklep skody jest na ul. Brodnickiej. A czy dobry ? Na pewno lepszy od sklepu na oś. Leśnym. Mają dłuższy staż, większy wybór , ale też potrafią pitolić głupoty.
W wyborach miss, stwierdzenie "Dać za wygraną" nabiera zupełnie innego znaczenia.
Jak niby wyglada ta super dzwignia?? Guzik chodzacy na boki od przodu i dwa po bokach :?:
Ok , postaram się. Fotka przedstawia tempomat od O1 i taki model zidentyfikowaliśmy wg programu serwisowego. Różnice w tym od superba. Przełącznik tylko on-off w miejsce przełacznika on-off-res i w miejsce pojedynczego przycisku opisanego jako set przycisk podwójny kołyskowy ( niczym ten sterujący kompem ) . Cała różnica.
Takie info dla potrzebujących , zwłaszcza że dźwigienki te lubią padać co skutkuje "klikaniem" w okolicy włącznika awaryjnych. (...)
A po jakim czasie (przebiegu) lubią padać? W egzemplarzu który zamierzam kupić właśnie był wymieniany. Może po tym można określić ile auto ma nalatane?
Rudi, ta z superba I dzwignia od tempomatu pochodzi poprostu z passata b5 i b5 lift (mialem taka sama w swoim vw) - zreszta jak caly samochod jest na bazie passka. a podejrzewam ze w octavi I jest z golfa IV (zreszta tak samo jak cala baza techniczna auta). i to cala roznica pochodzenia
[ Dodano: Wto 01 Gru, 09 07:29 ]
tylko nie rozumiem tych cen :roll:
Takie info dla potrzebujących , zwłaszcza że dźwigienki te lubią padać co skutkuje "klikaniem" w okolicy włącznika awaryjnych. (...)
A po jakim czasie (przebiegu) lubią padać? W egzemplarzu który zamierzam kupić właśnie był wymieniany. Może po tym można określić ile auto ma nalatane?
IMHO nie ma reguły , z opinii wynika , ze często wystarczy przeczyścić i jest ok więc nie jest to raczej powiązane z trwałością. Poza tym zależy to chyba bezpośrednio od częstotliwości używania ( autostrada / miasto ). Padnięcia dźwigienki nie brałbym raczej pod uwagę jako miernika wyeksploatowania
W wyborach miss, stwierdzenie "Dać za wygraną" nabiera zupełnie innego znaczenia.
Takie info dla potrzebujących , zwłaszcza że dźwigienki te lubią padać co skutkuje "klikaniem" w okolicy włącznika awaryjnych. (...)
A po jakim czasie (przebiegu) lubią padać? W egzemplarzu który zamierzam kupić właśnie był wymieniany. Może po tym można określić ile auto ma nalatane?
Ja czyściłem dźwigienkę tempomatu swej OII przy przebiegu ok.66kkm.
Z tym, że autko jest najczęściej użytkowane w mieście, aktualnie trasa - b. rzadko, gdzie zazwyczaj z tego udogodnienia korzystam.
Komentarz