nareszcie mam program VAG kupilem u VIAKEN-a kabel KKL USB no i zonk laptop widzi kabel ale nie widzi kompa w samochodzie chyba cos tam trzeba ustawic ale chyba "za cienki "jestem w te klocki bylbym wdzieczny za konkretne wskazowki tzn. co i gdzie trzeba kliknac co by sie to uruchomilo
1.Instalujesz sterowniki załączone do interfejsu.
2.Podłączasz interfejs i masz komunikaty ,że znaleziono nowe urządzenie itd.
3.Mój komputer-menager urządzeń-porty com-ustawiasz port com1 lub 2
3.Instalujesz program VAG-najlepiej 311.2 lub z tej serii
4.Wybierasz port w VAG-u taki jak ustawiony w menager urządzeń
5.Podłączasz interfejs do auta przy wyłączonym zapłonie
6.Włączasz zapłon i uruchamiasz VAG-w pliku masz key gena,kopiujesz serial z VAG,wklejasz do key gena i po generacji kopia tego co wygenerowane i wklejenie do VAG,następnie testuj i masz pełną wersje VAG-a.
cuda oprocz podpalenia juz robilem i nic zaczynam sie zastanawiac czy przypadkiem ten kabel jaki trafiony nie jest bo niby dioda polaczenia po wetknieciu sie zapala :evil:BTW za zimno teraz zeby do garazu leciec ale sprobuje jutro jeszcze raz i klikne co z tego wyniklo
daroo, spróbuj na spokojnie jutro. ja też długo dłubałem zanim udało mi się wszystko zainstalować żeby działało
Taki tez mam zamiar bo czlowieka cos trafiac zaczyna jak wyda kase a ustrojstwo ni cholery dzialac nie chce.ale jak to ruscy mowia WSIO BUDIET OWRAJT :wink:
daroo, powinno ruszc od strzału no zasem te kabelki z allegro tak maja dlatego pisałem chłopaką ze jak kupic to troche drożej ale pewny !!
A masz moze jakis wyłacznik zapłonu ? musi byc akywny no i moze masz odciecie złacza diagnostycznego ? Czesto w octach sie z tym spotykam. Czesem jak ktoś odkupi auto to nawet nie wie ze ma albo poprzedni własciciel zapomniał powiedzieć ..
daroo, powinno ruszc od strzału no zasem te kabelki z allegro tak maja dlatego pisałem chłopaką ze jak kupic to troche drożej ale pewny !!
No nie bez przesady ale slyszalem ze VIAKEN to powazna firma i wydaje mi sie ze nieco ponad 100 zlotych to juz nie tak tanio ale moge sie mylic 8) co do immobilisera to uzbrajam go jak nie jestem pewny terenu natomiast normalnie jest w trybie serwisowym czyli niaktywny.nawiasem mowiac dzisiaj znowu mialem runde z VAG-iem i niestety caly czas wyswietla komunikat"NO RESPONS FROM CAR CONTROLER" i to jest ciekawe bo testowalismy to oprogramowanie na kolegi laptopie i na identycznym kablu i bylo OK.Krotko mowiac zglupialem do reszty
daroo, auto masz od nowości ? moze masz zrobione odciecie zlacza diagnostycznego a nie wiesz albo uszkodzona wtyczke. Skoro działa gdzieś indziej a u ciebie nie.
daroo, auto masz od nowości ? moze masz zrobione odciecie zlacza diagnostycznego a nie wiesz albo uszkodzona wtyczke. Skoro działa gdzieś indziej a u ciebie nie.
Sek w tym ze testowalismy w moim aucie dlatego pisze ze mam zagwozdke :niewiem
Komentarz