[O1] szrpanie 1.8 t VRS

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Wojteg
    Classic
    • 2010
    • 10

    [O1] szrpanie 1.8 t VRS

    witaj.
  • orzus
    Drive
    • 2008
    • 59

    #2
    [O1] szrpanie 1.8 t VRS

    Witam dzis zrobilem okolo 230 km moją skodą 1.8T VRS 180 KM i wszystko bylo ok do czsu gdy przyjechałem do domu. Na wolnych obrotach zaczęło szarpać samochodem tak do 1500 obrotów, powyżej tych obrotów ustaje. Myślałem, że przestał pracowac jeden cylinder ale dzwięk silnika jest ok. nigdy wczesniej sie to nie zdarzylo. prebieg to 60 000 km. Jesli ktos wie co to moze byc prosze o pomoc. Znalazlem na forum podobne usterki ale nic takiego samego.

    Komentarz

    • eX
      Elegance
      • 2006
      • 980

      #3
      u mnie bylo podobnie, trafiali podcisnienia albo DV, zgodzilismy sie na wymiane i nie pomoglo na dlugo. pomoglo czyszczenie i adaptacja przepustnicy i wymiana swiec.

      jak by ci padla cewka na cylindrze przerywalo by w pelnym zakresie obrotow i migala by kontrolka silnika.

      Komentarz

      • orzus
        Drive
        • 2008
        • 59

        #4
        jednak to cewka! wlasnie wymienilem i masz racje migala kontrolka silnika. Problem w tym, że teraz silnik pali na wszystkie gary i chodzi rowno ale kontrolka swieci caly czas. Czy ona zgasnie sama czy trzeba wykasowac blad przez komputer??

        Komentarz

        • Maru 123
          RS
          • 2008
          • 4660

          #5
          orzus, trzeba wykasować...
          1.8T AGU L&K

          2.0TDI BKD ELEGANCE

          TOYOTA LAND CRUISER J95

          Komentarz

          • orzus
            Drive
            • 2008
            • 59

            #6
            ok dzięki jutro skasuje. Mam jeszcze jedno pytanie. Jaki moze byc powod tej usterki?? Czy to wina użytkowania czy po prostu elektronika??

            Komentarz

            • eX
              Elegance
              • 2006
              • 980

              #7
              sam wymieniales cewke ? czy ci nie wykasowali bledow ? powinno sie skasowac, samo niestety nie minie.

              Komentarz

              • Maru 123
                RS
                • 2008
                • 4660

                #8
                orzus, samo się zadziało po prostu czasem padają te cewki i tyle. TTTM 8)
                1.8T AGU L&K

                2.0TDI BKD ELEGANCE

                TOYOTA LAND CRUISER J95

                Komentarz

                • eX
                  Elegance
                  • 2006
                  • 980

                  #9
                  cewka pada po jakims czasie a blad, warto sprawdzic co to jest. bo jezeli wymieniles sam cewke to powinien zostac tak czy siak blad na danym cylindrze

                  Komentarz

                  • orzus
                    Drive
                    • 2008
                    • 59

                    #10
                    wymienial mi mechanik ale nie aso. Ma komputer wiec jutro go podepnie - problem z czasem. czy mam w najblizszej przyszlosci spodziewac sie ze pozostale cewki tez padną??

                    Komentarz

                    • eX
                      Elegance
                      • 2006
                      • 980

                      #11
                      nie koniecznie ja przez 2 lata narazie wymienilem 2 cewki raz po roku. najprosciej miec jedna albo dwie w zapasie bo wymiana jest bardzo prosta, tylko trzeba wiedziec na ktorym cylindrze.

                      Komentarz

                      • Maru 123
                        RS
                        • 2008
                        • 4660

                        #12
                        Zamieszczone przez orzus
                        czy mam w najblizszej przyszlosci spodziewac sie ze pozostale cewki tez padną??
                        ciężko wyczuć. nie ma na to reguły...
                        1.8T AGU L&K

                        2.0TDI BKD ELEGANCE

                        TOYOTA LAND CRUISER J95

                        Komentarz

                        • oolsztyniak
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2007
                          • 6647
                          • Superb II combi (3T5)
                          • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                          #13
                          Zamieszczone przez Maru 123
                          ciężko wyczuć. nie ma na to reguły...
                          dokładnie.
                          Była O2 RS 190 km / 436 Nm
                          Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

                          Komentarz

                          • orzus
                            Drive
                            • 2008
                            • 59

                            #14
                            Witam, pojechalem z wykasowaniem bledu do innego mechanika. Wykasowal blad lecz nawet nie zdarzylem od niego wyjechac i kontrolka znow sie zapaliła. Stwierdzil, ze ta nowa cewka jest uszkodzona i ze gdyby byla ok to kontrolka powinna sama zgasnac. Wczoraj znow przestal pracowac jeden cylinder - ten z nowa cewka. Dzis wymienilem ja znow na nowa i kontrolka dalej nie zgasła. Wiem, że pisaliscie o koniecznosci wykasowania bledu po wymianie ale teraz to juz calkiem zgłupiałem. Czy mozliwe jest ze u mnie cos nie gra w silniku, że te cewki tak padaja czy poprostu przypadek - wadliwy towar?? Maja na to jakis wplyw swiece??

                            Komentarz

                            • eX
                              Elegance
                              • 2006
                              • 980

                              #15
                              moze byc przypadek. swiece tez zmieniles? moze byc tez uszkodzony przekaznik. a zamien cewki ta uszkodzona wsadz na miejsce dobrej a dobra na miejsce zlej.

                              Komentarz

                              • orzus
                                Drive
                                • 2008
                                • 59

                                #16
                                swiec nie zmienialem. Zamienialem miejscami cewki i za kazdym razem nie pracowal ten cylinder z nową cewka

                                Komentarz

                                • Zoltar
                                  Rider
                                  • 2005
                                  • 722

                                  #17
                                  No to masz odpowiedź
                                  www.soft-car.pl
                                  www.chiptuning-gdansk.pl


                                  - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
                                  - Wyłączanie DPF
                                  - Hamownia Obciążeniowa

                                  Komentarz

                                  • djczas
                                    RS
                                    • 2005
                                    • 9612

                                    #18
                                    orzus, szarpanie może być spowodowane również wadliwie działającym czujnikiem ciśnienia atmosferycznego i doładowania to jest ten na intercoolerze

                                    Komentarz

                                    • bubuDE
                                      Elegance
                                      S_OCP Member
                                      • 2007
                                      • 763
                                      • Octavia III (5E3)
                                      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                      #19
                                      eX, Wymienilem juz trzy i proporcjonalnie do Ciebie co roku,, http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=wymiana+cewki , http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...zarpanie+cewki
                                      PL-LOP D-ROW mutex/ocfipreoqyfb/mutex

                                      Komentarz

                                      • orzus
                                        Drive
                                        • 2008
                                        • 59

                                        #20
                                        mam nadzieje ze bedzie juz po klopocie. Dzis odpalilem auto i ku mojemu milemu zdiwieniu kontrolka od silnika zgasła!! Widocznie tamta cewka od poczatku byla jakas felerna. Zrobilem jakies 150 km i wszystko w porządku. No moze poza kontrola prędkości tzw suszarka :cry:

                                        Komentarz

                                        Pracuję...