analiza logów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • lukasz159951
    Classic
    • 2010
    • 5

    analiza logów

    Zamieszczone przez CIS73
    a ja poszedłem w tym kierunku
    łał... :shock:

    Także chcę taki!!!!!
    Gdzie to zdobyć?
    Jaka to średnica?
    Będzie pasował do OII ?
  • strazak133
    Classic
    • 2008
    • 7

    #2
    analiza logów

    Witam !!
    Możecie zanalizować te logi ??
    Co może być, oczywiście łapie notlaufa

    Dodam że turbina strasznie świszczy, jakby miała się skończyć no i autko łakome jest na olej.

    (na szczęście to nie moje autko)

    Pozdraiwam

    [ Dodano: Pon 26 Sty, 09 18:48 ]
    aha, dodam jeszcze ze mieszek i kierownice ok !
    Załączone pliki

    Komentarz

    • pantol
      Elegance
      • 2004
      • 754

      #3
      Poprawcie mnie, ale wydaje mi się, że mamy tu dosyć mocno ograniczone powietrze i dawke paliwa. Przepływomierz na pierwszy ogień?
      I jeszcze chyba przeładowanie turbiny przy wyższych obrotach - N75?
      Jarek "Vinci"

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #4
        Te logi wyglada jak z dwoch aut. Na 1 przeplywomierz i turbina nie trzymaja parametrow, a na 2 przeplywomierz do 3tys jest igla, potem przy 3,5 pada, a turbina od poczatku laduje jak szalona pelnym ogniem, wiec pad przeplywki jest zwiazany z tym drugim.

        Jak te logi byly robione?? Na ktorym biegu. Jak turbina sie nie przycina i mieszek nie ma zaciec, to moze oznaczac pad N75
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • strazak133
          Classic
          • 2008
          • 7

          #5
          Logi były riobione na 3 biegu przy pełnym bucie. Z tym, że pierwszym razem jechaliśmy trochę czasu do rozgrzania silnika i dopiero wtedy był zrobiony log (czyli pewnie juz po zlapaniu notlaufa), a drui log zrobiony zaraz po zatrzymaniu sie, zresetowaniu kompa (wylaczenie i wlaczenie auta) i ogień.

          Kolega miał wymieniany niby ten zawór n75, ale biorac pod uwage tego jego mechanika, nie zdziwilbym sie, ze zalozyl mu stary n75 z innego auta.

          Komentarz

          • DGW
            RS
            S_OCP Member
            • 2006
            • 2330

            #6
            Zamieszczone przez strazak133
            aha, dodam jeszcze ze mieszek i kierownice ok !
            na jakiej podstawie i kto to stwierdził ?
            poza tym zrób logi tak jak potrzeba czyli na 3 biegu z samego dołu, wtedy będzie może coś widać
            w tym momencie stawiam na kierownice lub mieszek
            NFPNorth-West
            2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
            WARSZTAT www.dsize.pl
            ->
            CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
            spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

            Komentarz

            • Zoltar
              Rider
              • 2005
              • 722

              #7
              Problem z doładowaniem, podmieńcie zaworek, to chwila, a dużo wyjaśnia

              Przepływomierz badajcie przy sprawnym doładowaniu, choć generalnie można wywnioskować, że powoli ma dosyć
              www.soft-car.pl
              www.chiptuning-gdansk.pl


              - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
              - Wyłączanie DPF
              - Hamownia Obciążeniowa

              Komentarz

              Pracuję...