Poprawcie mnie, ale wydaje mi się, że mamy tu dosyć mocno ograniczone powietrze i dawke paliwa. Przepływomierz na pierwszy ogień?
I jeszcze chyba przeładowanie turbiny przy wyższych obrotach - N75?
Te logi wyglada jak z dwoch aut. Na 1 przeplywomierz i turbina nie trzymaja parametrow, a na 2 przeplywomierz do 3tys jest igla, potem przy 3,5 pada, a turbina od poczatku laduje jak szalona pelnym ogniem, wiec pad przeplywki jest zwiazany z tym drugim.
Jak te logi byly robione?? Na ktorym biegu. Jak turbina sie nie przycina i mieszek nie ma zaciec, to moze oznaczac pad N75
Logi były riobione na 3 biegu przy pełnym bucie. Z tym, że pierwszym razem jechaliśmy trochę czasu do rozgrzania silnika i dopiero wtedy był zrobiony log (czyli pewnie juz po zlapaniu notlaufa), a drui log zrobiony zaraz po zatrzymaniu sie, zresetowaniu kompa (wylaczenie i wlaczenie auta) i ogień.
Kolega miał wymieniany niby ten zawór n75, ale biorac pod uwage tego jego mechanika, nie zdziwilbym sie, ze zalozyl mu stary n75 z innego auta.
na jakiej podstawie i kto to stwierdził ?
poza tym zrób logi tak jak potrzeba czyli na 3 biegu z samego dołu, wtedy będzie może coś widać
w tym momencie stawiam na kierownice lub mieszek
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz