Witam koledzy
Problem jest taki ze pare dni temu calkiem przypadkiem spostrzeglem ze po zamknieciu auta na cantralny zamek wszystkie 4 drzwi zostaja zamkniete ale central nie lapie chyb atylnej klapy bo moge ja normalnie owtorzyc! Nie wiem o co chodzi bo drzwi zamykaja sie normalnie i wszystko jest ok Zamek w klapie tez wyglada normalnie...
prosze o jakies podpowiedzi MOze cos naklikalem pilotem albo cos nieswiadomie zrobilem? czy bardziej cos sie spierdzielilo w zamku w klapie?
rubik_83,
Jakiś czas temu miałem podobną przypadłość. Zaczął się zacierać mechanizm przy klamce. U mnie wystarczyło przepryskać WD40, ale w bardziej skrajnych przypadkach trzeba chyba rozebrać to ustrojstwo i przeczyścić.
Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
rubik_83, - mam taki sam problem jak Ty a radze sobie z tym tak, ze po zamknieciu drzwi z pilota - klape bagaznika dociskam reka i naciskam klamke, wtedy zaskakuje :roll: Bede musial sprawdzic tak jak radzi Maru 123
U mnie jest dokładnie to samo. Świeżo po kupieniu zachodziłem w głowie, co ten autozamek taki hałaśliwy, pika z 5 czy 6 razy na zamknięcie sezonu... pojechałem do znajomego elektryka, ten naprawił siłownik, mówiąc, że coś tam było źle włożone. Ale minęło parę miechów i znowu to samo. Po prostu siłownik nie chwyta. Jak się zrobi cieplej to będę kombinował.
Chyba to typowy przypadek w octach.Ja wyciągłem siłownik, rozebrałem, wyczyściłem, nasmarowałem smarem silikonowym, poskładałem. Po 10 uruchomieniach znowu zaciął się. Jeszcze raz tylko staranniej nasmarowałem i problem nie wraca prawie rok.
Hmm, jak się przyjrzeć siłownikowi to nie powinien się zacinać, bo konstrukcja raczej bez wad, zadziorów itd, ale jednak w rękach mi się też raz zaciął, dziwne...
No i jeszcze jedno - jak się zatnie to bardzo dużo siły trzeba użyć.
Też mam problem z centralnym w bagażniku. Wszystkie drzwi otwierają się i zamykają z pilota, a bagażnik muszę otwierać i zamykać z kluczyka. Sprawdziłem wiązki i wyglądają OK, wypiąłem kostkę z silniczka, który otwiera z centrala bagażnik i sprawdziłem czy jest prąd. Trochę się zdziwiłem, że nawet gdy nie nacisnę pilota, to żaróweczka świeci się, czyli na to wychodzi, że prąd dochodzi o tego silniczka i do wymiany byłby ten silniczek.
Pytanie mam do was, czy to normalne, żeby ciągle dochodził prąd do silniczka w bagażniku? Nie powinien tylko się pojawiać, gdy wcisnę pilota i centralny da impuls?
u mnie rok temu na jesień też padło odruchowo po zamknięciu drzwi z pilota sprawdzam tylne drzwi lub klapę a tu zonk nie zamknięta dobrze że mam zapasową klapę w domu ( tak to nie żart kupiłem jak potrzebowałem szyby a ze komplet był tańszy to mam ... ) wymiana 3 minuty i spokój nowy słowniczek od 20 - 120 zł wymiana banalna kilka zatrzasków, śrub i wszystko gotowe
Komentarz