[O1] Analiza logów 1,9 TDI ASV

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • olafkr
    Classic
    • 2009
    • 9

    [O1] Analiza logów 1,9 TDI ASV

    Zamieszczone przez madak
    dużo zachodu z wymianą 109-ki jest?
    wyjąć - włożyc :diabelski_usmiech
    OLO
  • wrobel
    Rider
    S_OCP Member
    • 2008
    • 365

    #2
    [O1] Analiza logów 1,9 TDI ASV

    Witam,

    Jadąc w piątek w trasie złapałem notlaut, zatrzymałem się wyłączyłem silnik, włączyłem i jakoś się doczołgałem do miejsca docelowego nieprzekraczając 3 tyś obrotów.

    Po podpięciu pod kompa ukazały się następujące błędy:

    17946 - Fuel Shutoff Solenoid (N109): Open or Short to Ground
    P1538 - 35-10 - - - Intermittent
    17911 - Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal
    P1503 - 35-10 - - - Intermittent
    17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
    P1557 - 35-00 - -

    Zrobiłem logi, nie wiem czy dobrze bo pierwszy raz ops: podczas pierwszego przejazdu znowu pojawił notlaut, - LOG 1, probowałem przejechać parę razy "przeczyszczając turbine" i po dwóch przejazdach notlauf nie wystąpił, niestety póżniej na trasie przy logowaniu znowu przy 3700 rpm/min pojawił sie notlauf, gdzieś tak po około 100 km (wcześniej było ok,) :cry:

    Logi zrobione przy około -2 stopni, 40km/h 3 bieg i gaz do oporu, wcześniej wszystkie błędy wykasowane, błąd 17911 jak się domyślam nie dotyczy notluafu :wink: .

    Proszę o analizę zamieszczony logów,

    Pozdrawiam
    Załączone pliki

    Komentarz

    • Zoltar
      Rider
      • 2005
      • 722

      #3
      Zloguj grupę 011

      Pozdro
      www.soft-car.pl
      www.chiptuning-gdansk.pl


      - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
      - Wyłączanie DPF
      - Hamownia Obciążeniowa

      Komentarz

      • wrobel
        Rider
        S_OCP Member
        • 2008
        • 365

        #4
        Dodane zlogowane właściwe grupy, - LOG 3 , proszę o analizę,

        Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc

        Komentarz

        • Zoltar
          Rider
          • 2005
          • 722

          #5
          Możliwości są takie

          Zapieczone kierownice w sprężarce
          Uszkodzony mieszek
          Padający zawór N75

          Wpisz w szukaj NOTLAUF
          Poczytasz będziesz wiedział, czego dokładnie się spodziewać


          Pozdro
          www.soft-car.pl
          www.chiptuning-gdansk.pl


          - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
          - Wyłączanie DPF
          - Hamownia Obciążeniowa

          Komentarz

          • bielinek
            Ambiente
            • 2008
            • 157

            #6
            No piękny notlaufik przy 3717 obr. tłoczy 2300 mBar - za dużo, maks jaki może to 2,1 a potem powinno spaść do 1,9. Zauważ, że po notlaufie turbinka daje już tylko 1,6 i mimo zwiększania obrotów ciśnienie spada do 1,2. Czyli cel trybu awaryjnego (notlaufa) - ochrona silnika - został osiągnięty - NAPRAWA: klasyka tak jak napisał kolega wyżej.

            Kolejna ciekawa rzecz w tych logach to błąd 17946 - zawór odcinający paliwo (fuel shutoff solenoid) w korelacji z jego statusem (intermitent - przerywany) i odczytami z grupy 001. Zauważ, że przy 1806 obr dawka = 0,0 (sic!) a przy 1206 - 0,4. Zawór odcinający znajduje się w korpusie pompy wtryskowej, dochodzi do niego kabel. Widać, że u Ciebie się zluzował albo ktoś Ci go nie dokręcił i czasami przerywa odcinając paliwo. NAPRAWA : klucz (nie pamiętam chyba 10) odkręcić kabelek przeczyścić styk, dokecić (chyba momentem 10Nm) i tyle.

            No i przepływka trochę słabo ( przy 3000 rpm powinna actual dawać >850).

            No chyba tyle co mi się rzuciło w oczy. Nie wiem co to za błąd z alternatorem ale na pewno koledzy się wypowiedzą. Pozdrawiam.

            edit
            O znalazłem na forum Fabii:
            "Błąd 17911 oznacza że sygnał przychodzący od alternatora do sterownika jest niewiarygodny.

            Możliwe przyczyny:
            1. uszkodzony regulator napięcia
            2. uszkodzony przewód z alternatora do sterownika silnika (przerwa lyb zły kontakt)

            Sprawdzić napięcie ładowania
            Sprawdzić regulator i altrnator"

            Kliknij "POMÓGŁ" jeśli wkurzyłem Cię tak, że brakuje Ci bluzg
            ________________________________________

            Komentarz

            Pracuję...