Zamieszczone przez madak
[O1] Analiza logów 1,9 TDI ASV
Zwiń
X
-
[O1] Analiza logów 1,9 TDI ASV
Witam,
Jadąc w piątek w trasie złapałem notlaut, zatrzymałem się wyłączyłem silnik, włączyłem i jakoś się doczołgałem do miejsca docelowego nieprzekraczając 3 tyś obrotów.
Po podpięciu pod kompa ukazały się następujące błędy:
17946 - Fuel Shutoff Solenoid (N109): Open or Short to Ground
P1538 - 35-10 - - - Intermittent
17911 - Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal
P1503 - 35-10 - - - Intermittent
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-00 - -
Zrobiłem logi, nie wiem czy dobrze bo pierwszy raz ops: podczas pierwszego przejazdu znowu pojawił notlaut, - LOG 1, probowałem przejechać parę razy "przeczyszczając turbine" i po dwóch przejazdach notlauf nie wystąpił, niestety póżniej na trasie przy logowaniu znowu przy 3700 rpm/min pojawił sie notlauf, gdzieś tak po około 100 km (wcześniej było ok,) :cry:
Logi zrobione przy około -2 stopni, 40km/h 3 bieg i gaz do oporu, wcześniej wszystkie błędy wykasowane, błąd 17911 jak się domyślam nie dotyczy notluafu :wink: .
Proszę o analizę zamieszczony logów,
Pozdrawiam
-
-
Zloguj grupę 011
Pozdrowww.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
Możliwości są takie
Zapieczone kierownice w sprężarce
Uszkodzony mieszek
Padający zawór N75
Wpisz w szukaj NOTLAUF
Poczytasz będziesz wiedział, czego dokładnie się spodziewać
Pozdrowww.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
No piękny notlaufik przy 3717 obr. tłoczy 2300 mBar - za dużo, maks jaki może to 2,1 a potem powinno spaść do 1,9. Zauważ, że po notlaufie turbinka daje już tylko 1,6 i mimo zwiększania obrotów ciśnienie spada do 1,2. Czyli cel trybu awaryjnego (notlaufa) - ochrona silnika - został osiągnięty - NAPRAWA: klasyka tak jak napisał kolega wyżej.
Kolejna ciekawa rzecz w tych logach to błąd 17946 - zawór odcinający paliwo (fuel shutoff solenoid) w korelacji z jego statusem (intermitent - przerywany) i odczytami z grupy 001. Zauważ, że przy 1806 obr dawka = 0,0 (sic!) a przy 1206 - 0,4. Zawór odcinający znajduje się w korpusie pompy wtryskowej, dochodzi do niego kabel. Widać, że u Ciebie się zluzował albo ktoś Ci go nie dokręcił i czasami przerywa odcinając paliwo. NAPRAWA : klucz (nie pamiętam chyba 10) odkręcić kabelek przeczyścić styk, dokecić (chyba momentem 10Nm) i tyle.
No i przepływka trochę słabo ( przy 3000 rpm powinna actual dawać >850).
No chyba tyle co mi się rzuciło w oczy. Nie wiem co to za błąd z alternatorem ale na pewno koledzy się wypowiedzą. Pozdrawiam.
edit
O znalazłem na forum Fabii:
"Błąd 17911 oznacza że sygnał przychodzący od alternatora do sterownika jest niewiarygodny.
Możliwe przyczyny:
1. uszkodzony regulator napięcia
2. uszkodzony przewód z alternatora do sterownika silnika (przerwa lyb zły kontakt)
Sprawdzić napięcie ładowania
Sprawdzić regulator i altrnator"
Komentarz
-
Komentarz