Również dziękuję za spot.
ASV v-max 120km/h....
Zwiń
X
-
ASV v-max 120km/h....
Powstał problem, po osiągnięciu 2500 obr/min, silnik zwalnia , nie ma mocy i zaświeca się lampka silnika na pulpicie, VAG pokazuje, że to zawór turbiny n75, wymieniono zawór i teraz się nie zaświeca, ale i nadal nie ciągnie, ale tylko na 5 biegu, na każdym innym ciągnie nawet do 5000 obr. gdy ujmę gaz zwolni a po dodaniu gazu nadal ciągnie , tylko nie na 5 biegu 2200 - 2500 i muli czy to turbina :?:
-
-
Zamieszczone przez lewy1604A co to ma dać ??-----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM
Komentarz
-
-
lewy1604, najprawdopodobniej będzie to wymiana zawór regulacji turbiny tzn gruszka
miałem podobną usterkę ale po wymianie tego zaworu wszystko ustało.
mam nadzieję że pomogłem w jakiś sposób. PozdrawiamMOJA (była) PEREŁKA
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=23957
Komentarz
-
-
mysle, ze kolega domisnis moze miec racje..
co prawda nie w skodzie ale w bmw 524td tak mialem.. auto czasem jechalo a czasem nie... czasem tylko do 3 tys i koniec ale jak ujelo sie gazu i dodawalo powoli to jechal lepiej
w koncu brat pojechal az do lublina do firmy specjalizujacejh sie w naprawach turbo - myslelismy ze to juz koniec turbiny ale wyszlo ze to zawor sie zawieszal, i chodzil w 2 pozycjach..taka tam octavka kombi 1.8T 250 km.. byla... Corsa B V6 225 km.. jest... ale jeszcze wciąż w fazie ogarniania - teraz w fazie generalnego remontu..
sponsored by HydroTransfer hydrografika Warszawa www.hydrotransfer.pl
Komentarz
-
-
u mnie się zapiekło to i po wymianie jest wszystko ok.
u mnie było tak że nie mogłem go przeciągnąć na powyżej 3000 bo mi wyłączało turbo i dupa zbita była.
tak samo nie mogłem przekroczyć 130km/h bo działo się to samo...MOJA (była) PEREŁKA
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=23957
Komentarz
-
-
pajczaki, domisnis, chcecie zeby wymienil pol auta bo ktos u kogos juz kiedys tak mial i chyba nawet bylo, albo i nie podobnie :!: to przeciez od razu mogl zostawic auto w ASO, tam tez wymieniaja po kolei metoda prob i bledow az zaskoczy.
lewy1604, chodzi o to zeby przeprowadzic skuteczna diagnoze i wytypowac
walnieta czesc, naprawic mozesz i samemu jezeli potrafisz, sztuka jest znalezc usterke
a z tym we Wroclawiu nie powinienes miec klopotow (Dynosoft, Jetronik).
Komentarz
-
-
dariuspolo, nie musi wymieniać wystarczy wykręcić gdzieś w warsztacie i sprawdzić czy się nie zapiekło....
u mnie nie pomogło wycięcie katalizatora czyszczenie turbiny i podmianka N75...MOJA (była) PEREŁKA
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=23957
Komentarz
-
Komentarz