Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

ASV v-max 120km/h....

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • ASV v-max 120km/h....

    Również dziękuję za spot.
    L&K 4x4

  • #2
    ASV v-max 120km/h....

    Powstał problem, po osiągnięciu 2500 obr/min, silnik zwalnia , nie ma mocy i zaświeca się lampka silnika na pulpicie, VAG pokazuje, że to zawór turbiny n75, wymieniono zawór i teraz się nie zaświeca, ale i nadal nie ciągnie, ale tylko na 5 biegu, na każdym innym ciągnie nawet do 5000 obr. gdy ujmę gaz zwolni a po dodaniu gazu nadal ciągnie , tylko nie na 5 biegu 2200 - 2500 i muli czy to turbina :?:

    Komentarz


    • #3
      probowałeś odłączyć akumulator na jakiś czas? nie znam sie za bardzo ale moze pomoże


      Komentarz


      • #4
        A co to ma dać ??

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez lewy1604
          A co to ma dać ??
          to tak jak z komputerem,jak cos nie działa to trzeba go zrestartować :P
          -----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM

          Komentarz


          • #6
            A czy to nie będzie turbina, lub kierowniczki turbiny zapieczone?

            Komentarz


            • #7
              Bedzie to wiele ciekawych rzeczy o ktorych jest tu na forum. Najpierw polecam poczytac taki watek o tym, ze nalezy podlaczyc auto pod komputer i wykonac test dynamiczny, nie ma co wrozyc z fusów.
              Spritmonitor.de

              Komentarz


              • #8
                Test był wykonany i nic, wszystko niby jest w porządku taką diagnozę postawił serwis skody, nie mam do nich zaufania już po ich podejściu do problemu, albo to taki samochód , którego żeby naprawić to trzeba stracić swoje zdrowie :lol:

                Komentarz


                • #9
                  lewy1604, chyba nie zaplaciles serwisowi za test po ktorym stwierdzili ze wszystko ok, a auto jedzie 120kmh :lol: . Chyba powinienes zmienic serwis, do Wroclawia nie masz tak daleko, umow sie z Dynosoftem lub Jetronik na diagnoze i bedzie wszystko wiadomo.
                  T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
                  SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
                  Zuzycie paliwa

                  Komentarz


                  • #10
                    Do Wrocławia mam 40KM i zaliczyłem już 2 serwisy Skody, jeden przy ul. Horbaczewskiego a drugi przy ul. Grunwaldzkiej... ogólnie zapłaciłem niecałe 500zł i dalej to samo... wymienili mi zawór N75 bo na VAG-u wyświetliło jego błąd...

                    Komentarz


                    • #11
                      lewy1604,
                      Zamieszczone przez dariuspolo
                      umow sie z Dynosoftem lub Jetronik na diagnoze
                      a nie do ASO
                      wocek

                      Komentarz


                      • #12
                        wocek, a masz auto jeszcze na gwarancji :?: chociaż po diagnozę to bez różnicy ... a napewno będzie pewniej i bezpieczniej... :diabelski_usmiech
                        Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...

                        Komentarz


                        • #13
                          lewy1604, najprawdopodobniej będzie to wymiana zawór regulacji turbiny tzn gruszka

                          miałem podobną usterkę ale po wymianie tego zaworu wszystko ustało.
                          mam nadzieję że pomogłem w jakiś sposób. Pozdrawiam
                          MOJA (była) PEREŁKA
                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=23957

                          Komentarz


                          • #14
                            mysle, ze kolega domisnis moze miec racje..
                            co prawda nie w skodzie ale w bmw 524td tak mialem.. auto czasem jechalo a czasem nie... czasem tylko do 3 tys i koniec ale jak ujelo sie gazu i dodawalo powoli to jechal lepiej
                            w koncu brat pojechal az do lublina do firmy specjalizujacejh sie w naprawach turbo - myslelismy ze to juz koniec turbiny ale wyszlo ze to zawor sie zawieszal, i chodzil w 2 pozycjach..
                            taka tam octavka kombi 1.8T 250 km.. byla... Corsa B V6 225 km.. jest... ale jeszcze wciąż w fazie ogarniania - teraz w fazie generalnego remontu..
                            sponsored by HydroTransfer hydrografika Warszawa www.hydrotransfer.pl

                            Komentarz


                            • #15
                              u mnie się zapiekło to i po wymianie jest wszystko ok.
                              u mnie było tak że nie mogłem go przeciągnąć na powyżej 3000 bo mi wyłączało turbo i dupa zbita była.
                              tak samo nie mogłem przekroczyć 130km/h bo działo się to samo...
                              MOJA (była) PEREŁKA
                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=23957

                              Komentarz


                              • #16
                                pajczaki, domisnis, chcecie zeby wymienil pol auta bo ktos u kogos juz kiedys tak mial i chyba nawet bylo, albo i nie podobnie :!: to przeciez od razu mogl zostawic auto w ASO, tam tez wymieniaja po kolei metoda prob i bledow az zaskoczy.

                                lewy1604, chodzi o to zeby przeprowadzic skuteczna diagnoze i wytypowac
                                walnieta czesc, naprawic mozesz i samemu jezeli potrafisz, sztuka jest znalezc usterke
                                a z tym we Wroclawiu nie powinienes miec klopotow (Dynosoft, Jetronik).
                                T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
                                SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
                                Zuzycie paliwa

                                Komentarz


                                • #17
                                  dariuspolo, nie musi wymieniać wystarczy wykręcić gdzieś w warsztacie i sprawdzić czy się nie zapiekło....
                                  u mnie nie pomogło wycięcie katalizatora czyszczenie turbiny i podmianka N75...
                                  MOJA (była) PEREŁKA
                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=23957

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Wyczyszczono turbinkę i wszystko jest już ok, dzięki za pomoc.

                                    Komentarz

                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                    Pracuję...
                                    X