[O1] Tylna belka Octavia I RS combi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Marek007
    Classic
    • 2010
    • 4

    [O1] Tylna belka Octavia I RS combi

    Zamieszczone przez arturas03
    To rzut beretem od mojej roboty Też tam myłem swoją fabię.

    mani0, Jeśli nie jesteś pewien swoich umiejętności, jest też tam jedno stanowisko, gdzie panowie myją autka (trzeba podjechać aż za ostatnie stanowisko do mycia).
  • pierce18
    Classic
    • 2008
    • 21

    #2
    [O1] Tylna belka Octavia I RS combi

    Witam !

    W ostatnią sobotę miałem spotkanie z krawężnikiem i oprócz skrzywionego drążka lewego,
    który już wymieniłem na zbieżności mi wyszło że z tyłu mam złą żbiezność kół, znaczy
    lewe koło jest w porządku ok +0,4 ale prawe jest na -0,2 co powoduje że gdy ustawią zbieżność z przodu według komputera to wtedy kierownica jest podczas jazdy na wprost
    skręcona w lewo. Mechanik stwierdził, że prawdopodobnie jest to wina belki - dla pewności sprawdze jeszcze podloge u innego mechanika, ale gdyby to była jednak belka to mam następujące pytanie: moje auto to octavia combi rs wiec zakladam ze mam (belke ze stabilizatorem 21mm) całość ma numer 1J0500051J, Czy sam stabilizator mozna przełożyć, bo jeżeli
    tak to wtedy bym kupił belke o numerze 1J0500051k która ma stabilizator 18mm i zmienił na 21 mm.


    EDIT: Kupiłbym to drugą belkę tylko interesuje mnie czy da się przełożyć stabilizator, czy przeciwnie jest to część z integrowana z belką.

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Belki chyba roznia sie tylko stabilizatorem, wiec kazda belka moze byc, a przelozyc trzeba bebechy, czyli cale tarcze itd
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • dees
        Ambiente
        • 2008
        • 217

        #4
        Stabilizator jest zintegrowany z belką (wspawany w obydwa wachacze) można przełożyc tłumik stabilizatora który jest przykręcony do belki.
        pzdr.
        pryncypal

        Komentarz

        • pierce18
          Classic
          • 2008
          • 21

          #5
          Tego się właśnie obawiałem, jeżeli okaże się że belka jest krzywa będzie problem z zakupem. Dziękuje za pomoc . Pozdrowienia

          Komentarz

          • DGW
            RS
            S_OCP Member
            • 2006
            • 2330

            #6
            Zamieszczone przez pierce18
            lewe koło jest w porządku ok +0,4 ale prawe jest na -0,2
            przecież można ustawić to na -0,1 i -0,1
            jeśli auto nie jest po dziwnych przejściach to nie ma problemu aby wszystko ustawić
            tylko trzeba wiedzieć i przede wszystkim chcieć
            NFPNorth-West
            2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
            WARSZTAT www.dsize.pl
            ->
            CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
            spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

            Komentarz

            • pierce18
              Classic
              • 2008
              • 21

              #7
              Też, tak uważam że da się to ustawić. Na razie sprawdzę punkty stałe karoserii czy tam jest wszystko w porządku, potem sprawdzę czy nie jest to wina np: wibytych tuleji belki, a na samym końcu będe wymieniał belkę. Odniosłem wrażenie zakładów typu stacja diagnostyczna, które badają punkty stałe karoserii jest mało ( albo nie wiem jak szukać, w okolicy Rybnika) a ASO sobie życzy 500 zł. Ale znalazłem taką stacje diagnostyczną która robi to za 200 zł, niestety termin dopiero za dwa tygodnie.

              Komentarz

              Pracuję...