[O1] Budowa turbiny??

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Endri
    Classic
    • 2010
    • 4

    [O1] Budowa turbiny??

    Zamieszczone przez golibroda
    @krzysiek - dziekuję za opinię o oponach. Też mi się wydaje, że nie ma co walczyć o jakieś luksusowe opony jak się jeździ normalnie a nie wyczynowo.

    Także Dębica frigo 2 to pewnie taki kompromis pomiędzy ceną a jakością a opony są dla przeciętnego użytkownika.
    jest tez kolejna opcja - kupic poprzez forum prawie nowe. Ja cale kola kupilem w cenie samych opon (tylko wysylka droga)
  • Fok3r
    Classic
    • 2009
    • 15

    #2
    [O1] Budowa turbiny??

    Witam, czytałem kilka postów na temat spadającej mocy pow. 3000 obrotów. Były różne przyczyny, mam pytanie czy ten mieszek i kierowniczki są tylko w 110 km czy występują też w 90 km czyli moim AGR-ku . Mam taki objaw jak większość czyli pow. 3500 odłącza mi turbo. I dopiero po wyłączeniu i włączeniu silnika ponownie działa turbo. I tak się zastanawiam czy może w 90 KM inna jest turbina i przyczyna może być inna. Co powoduje tą usterkę w silnikach AGR ??? Może wiecie ?? Pozdrawiam

    Komentarz

    • pantol
      Elegance
      • 2004
      • 754

      #3
      W 90 KM występuja ale tylko w silnikach ALH. AGR nie miał zmiennej geometrii.
      Może N75, tylko nie wiem, czy występuje w AGR?
      No właśnie - jak w AGR jest regulowane (ograniczane) ciśnienie doładowania?
      Jarek "Vinci"

      Komentarz

      • ufo
        L&K
        • 2008
        • 1475
        • Octavia III combi (5E5)
        • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

        #4
        Zamieszczone przez pantol
        AGR nie miał zmiennej geometrii
        na pewno nie miał, miałem ten silniczek w leonie i przy 150000tyś. km. obudziły się problemy opisane przez kolegę Fok3r.
        Zamieszczone przez pantol
        Może N75, tylko nie wiem, czy występuje w AGR?
        to ustrojstwo występuje w AGR i właśnie się też zastanawiałem czy przypadkiem to "coś" nie padło.
        bylem kiedyś na kontroli i panowie z ASO stwierdzili iż turbinka jest O.K-ej stawiali na N75. ale bylem myślami by sprzedać leona i przemęczyłem się jeszcze 30 tyś i go sprzedałem. myślę, że trzeba albo wyczyścić turbinkę albo wymienić zaworek N75 lub też może to być przepływomierz powietrza :?:
        ale niech się ktoś jeszcze wypowie :idea: może się mylę... :wink:

        Komentarz

        • oziemi
          Rider
          S_OCP Member
          • 2007
          • 399

          #5
          Zamieszczone przez pantol
          No właśnie - jak w AGR jest regulowane (ograniczane) ciśnienie doładowania?
          W AGR jest zawór upustowy sterowany jest ciśnieniem
          Elegance
          ASV 132KM/301Nm --> turbo ASZ 140KM/322NM-->
          -------------------------------------------

          Komentarz

          • ufo
            L&K
            • 2008
            • 1475
            • Octavia III combi (5E5)
            • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

            #6
            Zamieszczone przez oziemi
            W AGR jest zawór upustowy sterowany jest ciśnieniem
            prawda, dzięki za przypomnienie :wink:

            Komentarz

            • Fok3r
              Classic
              • 2009
              • 15

              #7
              czyli przepływka lub N75 czy jest problem z wymianą tego zaworu?? Czy już ktoś to robił sam ?? Dzięki wielkie za pomoc Panowie :wink: zobaczymy zacznę od zaworu a jeżeli nie pomoże to przepływkę wymienię

              Komentarz

              • zurcio
                RS
                • 2008
                • 2046

                #8
                Zamieszczone przez Fok3r
                czy jest problem z wymianą tego zaworu??
                poradzisz sobie napewno

                [ Dodano: Czw 05 Lut, 09 21:26 ]
                np:
                Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...

                Komentarz

                • Fok3r
                  Classic
                  • 2009
                  • 15

                  #9
                  Dzięki wielkie już wiem gdzie się znajdują

                  Dzięki i pozdrawiam dam znać jak wymienię czy pomogło.

                  Komentarz

                  Pracuję...