Padły mi zegary tzn. wskazówki nie wstają. Polećcie jakiś warsztat lub fachowcę w Krakowie, który to może naprawić w miarę szybko i za przystępną cenę. Wszelkiego rodzaju domowe metody zawiodły :/
30-149 Kraków ul. Balicka 56 obok giełdy elektronicznej
Chłopaki mają niepozorny pokoik, naprawa trwała 30 min, koszt 150 zł, spokój na lata
Pozdrawiam
mam problem. próbowałem zapalić dzisaij octavie 1.9 Tdi AGR kontrolka od świec mrugnęła i zgasła- nie odpaliłem.
- Teraz po przekręceniu kluczyka do pozycji gdy grzały świece kontrolka świec nie pojawia się.
- po połączeniu przewodem akumulatora z zaworkiem w pompie (czyli by pass) zapalam kluczykiem, mogę też go gasić kluczykiem (oczywiście cały czas mam połączony akumulator z pompą) po puszczeniu tego przewodu samochód gaśnie
- Przekładałem przekaźnik świec z innego TDi-ka, i zamieniałem - wniosek przekaźnik OK
- Próbowałem zlokalizować bezpiecznik świec żarowych - nie udało mi się pomimo że rozkręciłem parę rzczy
- Gdyby to była stacyjka- pewnie by nie kręcił (??)
- kilka dni wcześniej miałem łagodniejszy taki objaw, ale kontrolka świec gasła i na przemian zapalała się wtedy jeszcze silnik uruchomił się, dzisaij to 3 c-i dzień od tych łagodnych objawów- w sumie około 8 uruchomień
NIE WIEM CO TO, POMOCY
Witam serdecznie. Do świec żarowych bezpiecznik jest na akumulatorze. Oznaczony jako FL5. 50A. Sprawdź czy pod nakrętkami nie jest utleniony. Pozdrawiam.
dobrałem się do kostki stacyjki, według schematu wszystko jest z nią ok, ALE po drodze chyba odłączyłem airbag, i próbowałem po odłączeniu kręcić - efekt- teraz świeci kontrolka poduszki cały czas, stąd kolejne pytanie: JAK ZGASIĆ TĄ KONTROLKĘ, czy tylko pozostał VAG??
moim problemem okazał się być przekaźnik 109, wymieniłem i pali.
Komentarz