Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Brak mocy powyżej 2700-300-rpm 1,9ATD

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Brak mocy powyżej 2700-300-rpm 1,9ATD

    Zamieszczone przez Kinzi
    wkroczenia w dorosły wiek
    to chyba jeszcze nie teraz, musimy poczekac jeszcze

  • #2
    Brak mocy powyżej 2700-300-rpm 1,9ATD

    Witam Was, szperałem ale nie znalazłem... więc pytam otwarcie:

    Jakiś czas temu zajechałem do kolegi, wyjeżdzałem od niego z posesji, włączyłem się do ruchu i but! Podkręciłem moją Octę na I,II i III biegu do jakichś 5000rpm, po czym na czwartym biegu po przekroczeniu granicy ok.2700rpm przestała przyspieszać....

    Zdziwiłem się nieco bo do tych 2700 silnik wkręcał się z niewielkim wprawdzie osłabieniem, ale po przekroczeniu wspomnianych wyżej obrotów był taki słaby, że praktycznie nie przyspieszał wcale. Może za jekieś 2-3 minuty bujnąłby się od tych 80km do 100km/h.
    Na luzie przegazowany praktycznie nie dawał żadnych oznak osłabienia, osiągał 5000rpm.
    nie dając przy tym żadnych wibracji, żadnego przerywania ani dymka z rury.... :?:
    Zdezorientowanym tym nagłym spadkiem mocy zjechałem na bok, zatrzymałem się, zgasiłem auto. Po chwili odpaliłem i samochód ponownie chodził jak przed tajemniczą awarią... Tydzień minął i jest OK.
    Ja obstawiam jakąś drobną niedomogę kompa, chwilowy błąd, awaria która zresetowała się po ponownym uruchomieniu silnika...

    Miał ktoś coś podobnego?

    Komentarz


    • #3
      kazik4x4, może to notlauf?
      1.8T AGU L&K

      2.0TDI BKD ELEGANCE

      TOYOTA LAND CRUISER J95

      Komentarz


      • #4
        No panie kolego tak kombinuję, że to mógł być jakiś tryb awaryjny czy coś w tym stylu, ale jako że skoda jest moim pierwszym autem z grupy VW, a w ogóle drugim innym niż Mercedes to po prostu nie znam się na tych autach.
        Ale za to gdyby ktoś miał jakieś pytania na temat pojazdów z rodziny MB, w szczególności C-E-S klasa i dostawcze to służę pomoca.

        Komentarz


        • #5
          kazik4x4, o to dobrze trafiłem puszczę ci zaraz PW :wink:
          1.8T AGU L&K

          2.0TDI BKD ELEGANCE

          TOYOTA LAND CRUISER J95

          Komentarz


          • #6
            kazik4X4 może masz problemy z przepływką i słabo Ci się dokręca w wyższych partiach obrotów. Ale z Twojego opisu wygląda mi to na klasyczny notlauf
            Elegance
            ASV 132KM/301Nm --> turbo ASZ 140KM/322NM-->
            -------------------------------------------

            Komentarz


            • #7
              Testy dynamiczne na Vagu prawdę Ci powiedzą.
              Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

              Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

              Jest O1 1.6 BFQ

              Komentarz


              • #8
                Witam. Miałem podobny problem. Z początku zdażało mi się to co jakiś czas, z upływem czasu coraz częściej. Z początku pomagało ponowne odpalenie silnika. U mnie siadła turbina, a w szczegółach to zawór podciśnieniowy do ustawiania łopatek turbiny. Jest to wada seryjna wszytkich turbin w naszych VW/Audi TDI. Powyższy zawór poprostu rdzewieje. Innym objawem może być zapchany zawór przepływu gazów i od tego ja bym zaczoł. Opisałem ci tylko mój przypadek, bo miałem takie same objawy.

                Komentarz


                • #9
                  biker911, Bardzo czesto jest to tez wada prawej stopy kierowcy
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz


                  • #10
                    Hehe... Chłopaki, jak też obstawiam "prawą stopę" bo takiego ognia jak wtedy to jeszcze u mnie nie dostała Daj Boże żeby to tylko to było...

                    Komentarz


                    • #11
                      kazik4x4, trochę źle zrozumiałeś Maicroft'a :-)
                      Raczej chodzi o - delikatnie mówiąc - odwrotność Twej odpowiedzi :diabelski_usmiech
                      Staram się pisać poprawnie po polsku.

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez kazik4x4
                        Hehe... Chłopaki, jak też obstawiam "prawą stopę" bo takiego ognia jak wtedy to jeszcze u mnie nie dostała Daj Boże żeby to tylko to było...
                        salvado dobrze pisze 8)

                        sorry za OT ale kazik4x4 po jakiego czorta kręcisz ATD-ka do 5000rpm :shock: ?

                        Komentarz


                        • #13
                          Bo to pewnie byla terapia odwykowa "prawej stopy psj" ale bylo juz za pozno...
                          Ale logi prawde powiedza.
                          VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                          Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                          Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                          Komentarz


                          • #14
                            Zobaczcie koledzy gdzie sie znajduje 5 tys. obrotow na zegarze - czy to normalne :?:
                            Zdjęcie - 21.02.2009 | Fotosik.pl

                            Komentarz


                            • #15
                              no jak się ma angielskie zegary to może normalne.

                              Komentarz


                              • #16
                                ja mam angielskie ja na linku powyzej - i az tak mi nie odbilo :twisted:

                                Komentarz


                                • #17
                                  nie rozumiem? przeciez te zegary sa normalne :roll: :roll: :?: :?:
                                  Auto jest Bogiem, a prędkość nałogiem.

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Ale czy to normalne gnac go do 5 tys. ( czerwonego pola) :?: :diabelski_usmiech

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      raczej srednio bo on i tam wtedy nie ma mocy no ale nadal nie wiem o co tu wogole chodzi_-_
                                      Auto jest Bogiem, a prędkość nałogiem.

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        A czy oprocz tego tracenia mocy jest jeszcze cos takiego jak syczenie czy cos w tym stylu :?: :szeroki_usmiech

                                        Komentarz

                                        POWRÓT NA GÓRĘ
                                        Pracuję...
                                        X