OI 1.8T

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • arkgas
    Classic
    • 2010
    • 26

    OI 1.8T

    ja bym raczej obstawial mechaniczne zuzycie niz chemiczne - plastik malo co rusza. Ale jak reflektor jest brudny i ma np piasek na kloszu, spryskasz plynem i przejedziesz wycieraczka to po prostu sie porysuje piaskiem. Zadna filozofia. Mi kiedys wpadl kamyk pod wycieraczke i zarysowal szybe na okraglo (a szyba "troszke" twardsza niz plastik). Jako ciekawostke dodam ze z czasem rysa znikla samoistnie. Wiec prawdopodobnie wystarczy klosz wypolerowac i bedzie jak nowy.
    Jesli juz to np odblysnik predzej zmatowieje (utleni sie?). Jak ktos ostatnio ubieral choinke i ma stare bombki, to na nich ladnie widac co sie moze stac z odblysnikiem.
    Tak wiec z tym plynem szkodzacym na lakier czy reflektory to sciema po prostu. Mialem biale auto i zadne plamy mi nie zostawaly, a w czasach mlodosci lalem najtansze plyny...
    arkgas
  • rOBERTO795
    RS
    • 2009
    • 3465
    • Octavia III (5E3)
    • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

    #2
    OI 1.8T

    Witam mam taki problem-zbiera mi się kropelka oleju na chłodniczce oleju-wymieniłem już 2 raz filtr oleju-na początku kupiłem Kneth a teraz oryginał Skada-VW oraz oring pod chłodniczką a kropelka dalej jest. Skąd to może się pocić bo nie daje mi to spokoju?dodam że oleju nie ubywa.
    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

    Komentarz

    • S3 CHRIS
      Elegance
      • 2006
      • 979
      • Octavia I (1U2)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

      #3
      moze to byc z samej chłodniczki bo jak wymieniłes f.oleju i oring to innej obcji nie ma

      jak nie bedziesz czipowac to załóz taka sama jak masz jak bys miał zamiar zwiekszac moc mozesz założyc większa np 1.9 TDI PD 130KM jest o 1/3 wieksza
      ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

      ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

      Komentarz

      • rOBERTO795
        RS
        • 2009
        • 3465
        • Octavia III (5E3)
        • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

        #4
        Zamieszczone przez S3 CHRIS
        moze to byc z samej chłodniczki bo jak wymieniłes f.oleju i oring to innej obcji nie ma

        jak nie bedziesz czipowac to załóz taka sama jak masz jak bys miał zamiar zwiekszac moc mozesz założyc większa np 1.9 TDI PD 130KM jest o 1/3 wieksza
        Puki co zostaje seria- jeśli to faktycznie z chłodniczki- wymieniać ją czy zostawić ?
        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

        Komentarz

        • Maro2225
          Ambiente
          • 2007
          • 113

          #5
          rOBERTO795, w chłodnicy oleju należy wymienić dwa pierścienie uszczelniające , wtedy będziesz miał pewność że tonie z niej cieknie . Zrób to podczas wymiany oleju . W moim TDI płaciłem po 8zł za sztukę .
          Maro

          Komentarz

          • rOBERTO795
            RS
            • 2009
            • 3465
            • Octavia III (5E3)
            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

            #6
            Zamieszczone przez Maro2225
            rOBERTO795, w chłodnicy oleju należy wymienić dwa pierścienie uszczelniające , wtedy będziesz miał pewność że tonie z niej cieknie . Zrób to podczas wymiany oleju . W moim TDI płaciłem po 8zł za sztukę .
            gdzie jest ten 2 - gi?
            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

            Komentarz

            • S3 CHRIS
              Elegance
              • 2006
              • 979
              • Octavia I (1U2)
              • AUQ 1.8 20VT 180 KM
              • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

              #7
              Zamieszczone przez rOBERTO795
              Zamieszczone przez Maro2225
              rOBERTO795, w chłodnicy oleju należy wymienić dwa pierścienie uszczelniające , wtedy będziesz miał pewność że tonie z niej cieknie . Zrób to podczas wymiany oleju . W moim TDI płaciłem po 8zł za sztukę .
              gdzie jest ten 2 - gi?
              w TDI sa dwa bo jest wkład filtra oleju w 1.8 T sa tez dwa jeden jest w filtrze oleju drugi jest od góry

              ja bym nie wymieniał skoro jest taka drobna nieszczelnosc inna obcja zdemontuj to alminum do sie pospawac za grosze ok 30 zł
              ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

              ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

              Komentarz

              • rOBERTO795
                RS
                • 2009
                • 3465
                • Octavia III (5E3)
                • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                #8
                [quote="S3 CHRIS"][quote="rOBERTO795"]
                Zamieszczone przez Maro2225
                rOBERTO795, w
                w TDI sa dwa bo jest wkład filtra oleju w 1.8 T sa tez dwa jeden jest w filtrze oleju drugi jest od góry

                ja bym nie wymieniał skoro jest taka drobna nieszczelnosc inna obcja zdemontuj to alminum do sie pospawac za grosze ok 30 zł
                Hymm pomysle o tym spawaniu-nie wiesz może gdzie można kupić zamiennik takiej chłodniczki?Bo na skodsczesci.pl nie znalazłem. a w serwisie krzyczą ok 650zł
                OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                Komentarz

                • S3 CHRIS
                  Elegance
                  • 2006
                  • 979
                  • Octavia I (1U2)
                  • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                  • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                  #9
                  tu masz mysle ze w dobrych cenach :
                  ale przed zakupem spr jeszcze dokładnie z czego leci
                  zamennik :




                  uzywki:


                  ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

                  ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

                  Komentarz

                  Pracuję...