Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

problem z wymiana tylnej lampy OI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • problem z wymiana tylnej lampy OI

    Ale trzeba zauwazyc ze VAG zauwazyl problem, bo z tego co widze nowa czesc ma inna zebatke i cos tam jeszcze trzeba bylo zmienic.


    Moj kolegba kupil Mondeo ze slynnym silnikiem TDCI. Mialo miec przejechane cos 130kkm oczywiscie ksiazka serwisowa i caly bajzer z tym zwiazany. Po kilku tygodniach auto zaczelo dymic tracic moc itd. Padlo ze cos z paliwem. Rozlozyli poskladali cos tam wymienili i nic. No to zdjeli glowice gdzie jeden tlok juz byl nadpalony :lol: Poskladali i zaczelo jezdzic, lecz niedlugo bo kilka miesiecy pozniej znow te same jazdy. Tym razem wymienili komplet wtryskow i caly ten bajzel od CR-a i jest ok. Jak to mowi: boje sie jezdzic tym autem bo znow sie cos zepsuje :twisted:


    Na pocieszenie to w tym Pasku juz niewiele zostalo co moze sie zepsuc. Przy tych kwotach jakie padaja u wlasciciela tego auta, ten silnik juz by nie jezdzil w moim aucie. Niestety jak kilku specow grzebie to za chwile jeden bedzie zwalal na drugiego, a auto sypac sie moze dalej.

    W serwisie za wymianę głowicy w moim samochodzie zapłacę:

    * Głowica – 6234 zł
    * Uszczelki pod pompowtryskiwacze – 480 zł
    * Uszczelka pod głowicę – 700 zł
    * Robocizna – 1800 zł

    Łączny koszt: 9214


    I dalej mamy stary kibel z przebiegiem ponad 200kkm.

    * Wał korbowy + pompa oleju (nie można kupić samej zębatki, trzeba cały wał korbowy, nowy wał korbowy nie pasuje do starej pompy oleju, więc trzeba kupić również pompę oleju – mimo, że stara jest sprawna) – 9300 zł
    * Robocizna – 3000 zł

    Łączny koszt: 12300 zł

    Po przejechaniu od 150 tys. km do 240 tys. km (po gwarancji 90 tys.) muszę wydać w serwisie (nie liczę drobnych napraw do 1500 zł) – 21 514 zł

    Za tyle mam 2-3 silniki z osprzetem i gwarancja przebiegu :idea:

  • #2
    problem z wymiana tylnej lampy OI

    mam problem z wyciagnieciem tylnej lampy w octavi (98'). mianowicie po odkreceniu 4 śrub mocujacych lampa powina wyjść,pozostaje jeszcze tylko kwestia listewki pod lampa o którą zahacza plastik pod kloszem.nie moge wyciagnąć lampy bo wyrywa wtedy listewkę.pytanie jak mam wyjąć tą lampę?trzeba odkręcać listewkę i jesli tak to gdzie ma mocowania?

    Komentarz


    • #3
      kolst, Musisz zdjąć listwę leżącą na zderzaku,między listewkami pod lampami.Ona jest na wcisk.ściągasz ją do tyłu.Pod nią z każdej strony jest wkręcik trzymający listwę pod lampą.
      Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

      Komentarz


      • #4
        dzieki bardzo,jak juz widze jak to zrobić wydaje się proste ale sam bym na to nie wpadl

        Komentarz

        POWRÓT NA GÓRĘ
        Pracuję...
        X