witam na sewisie pwoeidziano mi ze moje klocki jak i tarcze tyl sa do wymainy skoda ma przejchane 114 tys mam ja od maja 2008 i nic sie neidzialo delikatne ale to delikatne szumeinie podczas hamowania jak nie sa rozgrzane
wczoraj bylem u zwyklego mechanika powiedzial ze klocki beda wymagaly wymiany a tarcze maja drobne rysy twierdzi ze mogl wpasc kampyjk i porysowal czy to m ozliwe?
jakie klocki zastosowac i tarcze? koszta?
delikatne szumeinie podczas hamowania jak nie sa rozgrzane
to oznaka że faktycznie klocki się kończą i moga szumieć przy chamowaniu co do tarcz to zależy jaki rant już mają i jakiej są grubosci. Jesli faktycznie zrobiłes 114 tys to już czas bo tyle średno tarcze wytrzymują przynajmniej umnie wiecej jak 120 tyś nie udało mi sie zrobic.
Co do tarcz ja osobiście kupuje od wieków firmy Jurid klocki też Jurida lub orginały to już zależy od dostepnosci.
[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
chodzi mi o tyl nie przod ile srednio wytrzymuja tarcze???
Jeśli masz do wymiany tarcze tył to pewnie przód był już wymieniany.
Tarcze przód wymienia się średnio (w zależności od tarczy i stylu jazdy) od 100kkm do 150kkm.
Zdarzają się magicy co wymieniają co 50kkm ale to żadkość. :diabelski_usmiech
andriu79, jak masz możliwość gdzie, to możesz sam ocenić stan klocków i tarcz ...
Będziesz miał pewność, że podlegają wymianie ...
Natomiast jak pojedziesz na zmianę do ASO poproś żeby Ci oddali stare i tyle.
Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...
Poniżej masz link do zestawu ATE na tył. Z tej hurtowni kupowałem już dwa zestawy hamulców i było wszystko w porządku. Koszty sam oceń. W Skodzie ATE idzie na pierwszy montaż.
nasuwa mi sie jedno pytanie,
jakie jest prawdopodobieństwo, ze kupujac cześci na www.skodaczesci.pl kupimy jakis bubel, mam tutaj na mysli czesc okreslana jako ORI, a tak naprawde bedzie to jakas chinska podróbka?
jest ktos taki, kto przejechal sie juz na tym sklepie?
To samo dotyczy hurtowni z Dąbrowy Górniczej " magiczny2", ktora to handluje na allegro częsciami ATE...
z gory dzieki!
~~ pozdrawiam ~~
JaceK
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Black eleganzze in combi
President Johnny II ASC+ President MaryLand...
nasuwa mi sie jedno pytanie,
jakie jest prawdopodobieństwo, ze kupujac cześci na www.skodaczesci.pl kupimy jakis bubel, mam tutaj na mysli czesc okreslana jako ORI, a tak naprawde bedzie to jakas chinska podróbka?
jest ktos taki, kto przejechal sie juz na tym sklepie?
To samo dotyczy hurtowni z Dąbrowy Górniczej " magiczny2", ktora to handluje na allegro częsciami ATE...
z gory dzieki!
W skodaczesci.pl części określane jako ORI niekoniecznie są w kartonach VW. Ja kupowałem tarcze i kocki - klocki były w kartonikach VW
(takich jak w ASO) a tarcze w TRW/Lukas. Obie części opisane były jako ORYGINAŁ.
Dodatkowo pierwszy komplet tarcz przyszedł z wadą i trochę musiałem się nagimnastykować żeby wymienili, ale w końcu się udało (Jest o tym wątek).
Pozwolę się podpiąć pod temat, szukuje mi się wymiana tarcz i klocków, czy np. http://www.allegro.pl/item552764530_...ctavia_a3.html
jest akceptowalne? Nie chodzi mi o kompatybilność tylko o stosunek jakość/cena.
Panowie odgrzeje trochę temat bo zbieram info o hamulcach przód.
Otóz u mnie wystepuje znany w Octavii problem bicia kierownicy przy lekko wcisniętym hamulcu.
Prawdopodobnie szykuje mi sie wymiana tarcz i klcków przód. Czytajac forum prawdopodobnie najbardziej chwalone są zestawy EBC.
Mam pytanie czy oplaca sie kupic EBC TG czy zwykłe i do tego EBC GS. Rzoznicza na taczach jest jakies 350zł. a szalencem nie jestem. Bardziej chodzi mi o to zeby problem bicia kierwonicy sie nie pojawił.
:twisted: Z drugiej strony moze te EBC TG bylyby juz malym wstępem do podniesienia mocy w przyszlosci. Jezeli sie skusze w tym roku to na jakis lekki programik do 140km.
czy zwykle EBC sie nadadzą czy lepiej kupic TG. Slyszałem ze ze TG piszczą i zasyfiają sie okropnie te otwory
chłopaki sorry za offa, ale nie widzę gdzie mógłbym wkleić takie pytanie, a niechcę śmiecić forum....
Chodzi o to że założyłem klocki na przód bez czujnika a moja octa ma czujnik, uciołem kable i osobno zaizolowałem ...problem tkwi w kosmetyce- swieci sie na zegarach kontrolka zużyci klocków, co jest irytujące.Moje pytanie czy da się to jakoś zlikwidować?? jak to działa, czy jak konczą sie klocki to te kable się zwierają? przez co zapala sie kontrolka, czy to inaczej działa?
Prosze o pomoc, sorry jeszcze raz za offa
SKODA OCTAVIA I 1.9 TDI ALH 66 kW/90 KM
UNIDEN PRO 520 XL + SIRIO ML 145
Komentarz