problem turbo

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • siwygdynia
    Classic
    • 2010
    • 1

    problem turbo

    witaj tu zawsze jest miło
    siwygdynia
  • bystry
    Classic
    • 2009
    • 4

    #2
    problem turbo

    Czy mogę liczyć napomoc.Mam problem z układem dolotowym silnika-po zwolnieniu pedału gazu spaliny cofią się do filtra powietrza ipowstają dziwne odgłosy.Wymieniłem turbinę oraz regulator cis.tubiny i zaworu egr. Pozdrawiam i dziękuję.

    Komentarz

    • dariuspolo
      L&K
      S_OCP Member
      • 2007
      • 1168

      #3
      bystry, przedewszystkim zdecyduj sie jakie auto masz, jezeli O2 jak w avantarze to nie mozesz miec silnika ALH (ktory jest na pompie), tylko jakiegos PDka,
      jezeli masz silnik ALH to nie masz O2, jezeli jezdzisz O1 to byly tam montowane PDki i VPki.

      [ Dodano: Sro 18 Lut, 09 12:59 ]
      ...dziwne odglosy moga powstawac jezeli dolot jest nie szczelny, nie widze mozliwosci zeby spaliny uchodzily przez filtr powietrza( nawet jezeli EGR by nie zamykal- wtedy mialbys inne problemy), jakie sa bledy w kompie i kto postawil taka diagnoze?
      T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
      SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
      Zuzycie paliwa

      Komentarz

      • bystry
        Classic
        • 2009
        • 4

        #4
        komputer nie pokazuje błedów a dolot jest szczelny

        Komentarz

        • dariuspolo
          L&K
          S_OCP Member
          • 2007
          • 1168

          #5
          Zamieszczone przez bystry
          komputer nie pokazuje błedów a dolot jest szczelny
          Zamieszczone przez bystry
          Mam problem z układem dolotowym silnika-po zwolnieniu pedału gazu spaliny cofią się do filtra powietrza ipowstają dziwne odgłosy
          Kto i jak to zdiagnozowal?
          T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
          SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
          Zuzycie paliwa

          Komentarz

          • bystry
            Classic
            • 2009
            • 4

            #6
            chodzi o skode octavie 1 1.9 tdi alh 90 km 2000r.

            Komentarz

            • DGW
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 2330

              #7
              chodzi o skode octavie 1 1.9 tdi alh 90 km 2000r.
              hmm dziwne, czy to jest automat ?
              poza tym odpowiedz na pytanie kolegi dariuspolo,
              NFPNorth-West
              2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
              WARSZTAT www.dsize.pl
              ->
              CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
              spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

              Komentarz

              • Ziomal
                RS
                S_OCP Member
                • 2005
                • 5841
                • Octavia I (1U2)
                • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                #8
                Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
                hmm dziwne, czy to jest automat ?
                Grzesiu , pewnie chodzi Ci o to czemu to nie jest jeszcze AGR ?

                W wersjach z innych państw można wcześniej było zauważyc ze montowali nowsze silniki , ktos na forum kupił O1 L&K z 2001 w ASV
                Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                Jest O1 1.6 BFQ

                Komentarz

                • DGW
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 2330

                  #9
                  Zamieszczone przez Ziomal
                  dobrygrzeswawa napisał/a:

                  hmm dziwne, czy to jest automat ?
                  Grzesiu , pewnie chodzi Ci o to czemu to nie jest jeszcze AGR ?
                  Ziombel wiem o tym ale tak się zapytałem :wink: ponieważ są dwie możliwości albo sprowadzony albo automat :szeroki_usmiech
                  Zamieszczone przez Ziomal
                  ktos na forum kupił O1 L&K z 2001 w ASV
                  i pewnie ma 100kkm przelotu :lol:
                  NFPNorth-West
                  2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                  WARSZTAT www.dsize.pl
                  ->
                  CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                  spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                  Komentarz

                  • rogoz
                    Rider
                    • 2006
                    • 397

                    #10
                    Zamieszczone przez Ziomal
                    W wersjach z innych państw można wcześniej było zauważyc ze montowali nowsze silniki , ktos na forum kupił O1 L&K z 2001 w ASV
                    Potwierdzam, jestem szczęśliwym właścicielem takiego ustrojstwa. Wersja na rynek niemiecki wyprodukowana w sierpniu 2001 więc jest to MR 2002

                    Komentarz

                    • szkoda
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2005
                      • 22543

                      #11
                      :shock: a po co drugi tam sam topik i nie przepraszaj tylko uzupełnij profil :idea:
                      saport techniczny baj DGW
                      była BKD+DSG '05 120kkm
                      była BXE '08 190kkm
                      no i nie ma :-)

                      Komentarz

                      Pracuję...