O2 z 2006r. 1.6MPI z "fabrycznym" LPG, przebieg ok 110 tyś km.
Okazjonalnie .... nie do określenie w jakiej sytuacji pojawia się następujący objaw.
Zazwyczaj silnik zimny (ale też czasami jak gorący) zaczyna coś klekotać po odpaleniu silnika dosyć głośno i trzęsie silnikiem ... po kilkakrotnym przegazowaniu lub przejechaniu ok 1-4 km stuki ustają czasami na kilkanaście dni, a czasami do następnego postoju. (aktualnie już 5 tydzień bez tego efektu).
Przy zwiększaniu obrotów stukot się nasila ... by w pewnym momencie jakby się synchronizował z pracą silnika i nie czuć trzęsienia i nie słychać stukotu.
Mechanik ze zwykłego zakładu rozłożył ręce ... do ASO mam ok 80-100km i nie po drodze.
Jeżdżę codziennie ok 100-200 km i boję się przymusowego postoju ...
Na co powinienem zwrócić uwagę mechanikowi lub jaki warsztat polecicie z okolić Bytowa i Kościerzyny.
Okazjonalnie .... nie do określenie w jakiej sytuacji pojawia się następujący objaw.
Zazwyczaj silnik zimny (ale też czasami jak gorący) zaczyna coś klekotać po odpaleniu silnika dosyć głośno i trzęsie silnikiem ... po kilkakrotnym przegazowaniu lub przejechaniu ok 1-4 km stuki ustają czasami na kilkanaście dni, a czasami do następnego postoju. (aktualnie już 5 tydzień bez tego efektu).
Przy zwiększaniu obrotów stukot się nasila ... by w pewnym momencie jakby się synchronizował z pracą silnika i nie czuć trzęsienia i nie słychać stukotu.
Mechanik ze zwykłego zakładu rozłożył ręce ... do ASO mam ok 80-100km i nie po drodze.
Jeżdżę codziennie ok 100-200 km i boję się przymusowego postoju ...
Na co powinienem zwrócić uwagę mechanikowi lub jaki warsztat polecicie z okolić Bytowa i Kościerzyny.
Komentarz