Słabo cofa sie tłoczek i klocki hamulcowe hamuja jedno koło, lub co bardzo rzadko wystepuje podupdajace łozysko piasty(zaciera sie), ale łozysko by było "słychac". A czy sprawdzałes czy amorek jest prosty moze gdzies sie podgioł przy uderzeniu w kraweznik?
Jest Skoda Octavia 1,9 tdi Jest Seat Alhambra 1,9 tdi
Była Skoda Octavia 1.9 sdi , VW Passat b5 fl 1.9 tdi , Opel Vectra C 3.0 cdti
A mówiła mama -
"Ucz się synu na ginekologa, bo to i forsy dużo i ręce cały czas w cieple" - mruczał pod nosem kierowca TIR-a zmieniając w mroźną noc koło w naczepie. http://campaign.scania.com/v8/
hamsterus, pojedż do diagnosty, nie wiem jak w Twoim rejonie, u mnie przegląd zawiasu kosztuje 20zł i będziesz wiedział co jak.
Ciśnienie w oponach jednakowe po L i P stronie?
Sorki że się wtrącę,ale jeśli wszystkie z powyższych porad nie dadzą efektu,to spróbuj spuścić powietrze z obu opon przednich(oczywiście nie jednocześnie) najlepiej na stacji lub pod wulkanizatorem i sprawdź jak wygląda opona(jaki ma kształt). Ja doznałem szoku w moim aucie,jak zobaczyłem deformację. A efekt był właśnie taki sam czyli ściąganie w bok.To tak mimochodem dodałem....
Bo kształt opony najlepiej widać właśnie po spuszczeniu z niej powietrza.
hamsterus, ja swego czasu miałem podobny problem duże ściąganie w prawo. Były duże luzy na drążku kierowniczym (wymiana) sworzeń wahacza (wymiana) i na koniec rozwalone łożysko (wymiana) po następujących naprawach auto jedzie jak po sznurku.
hamsterus, Miałem podobny przypadek kiedyś. Okazało się, że jedna felga była jakaś "inna" i zależnie z której strony auta była w tę stronę ściągało. Pomogła wymiana felgi.
Alfee
Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
Kawasaki ER5 :-)
Komentarz