Czy wasze tylne klapy bagażnika też tak bardzo trzaskają przy ich zamykaniu?
Ja jak nie obniże klapy do ok 20cm od zamka to niestety ale trześnie tak niemiłosiernie, że az mnie samego wszystko boli, nie mówiąc już o tym jak klapę zamyka ktoś o tym niewiedzący.
Wole sam zawsze wychodzić w auta niż ma znowu ktoś nieświadomie trzasnąć klapą.
może moje amortyzatorki są już nie do użytku, albo uszczelka jest nie taka jak powinna.
Czy wasze tylne klapy bagażnika też tak bardzo trzaskają przy ich zamykaniu?
Ja jak nie obniże klapy do ok 20cm od zamka to niestety ale trześnie tak niemiłosiernie, że az mnie samego wszystko boli, nie mówiąc już o tym jak klapę zamyka ktoś o tym niewiedzący.
Wole sam zawsze wychodzić w auta niż ma znowu ktoś nieświadomie trzasnąć klapą.
może moje amortyzatorki są już nie do użytku, albo uszczelka jest nie taka jak powinna.
czekam na wasze opinie!
Też tak mam niestety, chyba trzeba wymienić siłowniki w klapie ale to wcale nie musi pomóc...
choć jak będziesz mocno zamykał klapę to zawsze będzie trzaskała
- ja zamykam klape z odległości 20-30 cm od zamka i wtedy naprawde nie wali, ale nie przecież każdy wie, że klapę tą właśnie trzeba zamykać w takiej odległości.
Jak przytrzymam klape tak w połowie jej wysokości to już trzaska jak nie wiem.
Ja właśnie jestem świeżo po wymianie siłowników i jest trochę lepiej :wink: oczywiście siłownik z Allegro za 20pln i niestety coś za coś - przy maksymalnym otwarciu muszę przytrzymywać klapę bo siłowniki z taką siłą podnoszą że chcą wyrwać ją z zawiasami. Swoją drogą mam pytanko oryginał przy samym końcu trochę wyhamowują?
MirkuS po kilku tygodniach sie wyrobią i juz nie beda ciagnely w kosmos.
damianlach jak siłowniki trzymaja klape to sa ok. ( Osobiscie wyregulował bym odboje - takie gumy wkrecane w klape, jeżeli je troche wykrecisz to bedzie ok. Dodatkowo sprawdz czy ramka tablicy jest dobrze osadzona bo ona tez lubi halasowac przy zamykaniu)
ja niedawno wymieniałem w swojej OII siłowniki klapy i uważam że jest lepiej, kupiłem takie jak były poprzednio tylko troszke mocniejsze tj. wazna jest ta siła "N" miałem 390 tarez mam 405 i uważam że jest lepiej. przy otwieraniu nie wyrywa klapy i u samej góry wyhamowuje. kosztował komplet 118 zł.
Też mam taki objaw, że jak nie puszcze klapy z jakieś 20cm od zamka to trzaśnie mocno :? No ale samochodem jeżdżę ja, także jak mam zamknąć bagażnik to nie z samej góry tylko puszczam jakie 10-20cm od zamka i jest ok
Zamieszczone przez goraceusta
A ja mam w O2 w kombi problem odwrotny. Jak nie pierdakne klapą to będzie niedomknieta.
Ojciec ma podobnie w VW Caddy, żeby zamknąć trzeba trochę trzasnąć nią:/ A jak są otwarte któreś drzwi bądź szyba to zamknie się bez problemu nawet z odległości 10cm hehe
damianlach jak siłowniki trzymaja klape to sa ok. ( Osobiscie wyregulował bym odboje - takie gumy wkrecane w klape, jeżeli je troche wykrecisz to bedzie ok. Dodatkowo sprawdz czy ramka tablicy jest dobrze osadzona bo ona tez lubi halasowac przy zamykaniu)
Na to nie wpadłem...
Pobawie się jeszcze dzisiaj w tymi odbojami. wypchne je troche do zewnątrz. może pomoże....
Swoją drogą,. moje amortyzatorki trzymają, ale jak już auto jest pod górę i klapa ciąży bardziej, niestety ale się zamyka, chyba jak wymienie do tego siłowniki, i powinno być lepiej.
Mi tyż w moim combi klapa trzaskała. Kupiłem siłowniki 580N,założyłem i chodzi wręcz idealnie, blisko stanu równowagi.Wydaje mi się że regulacja odboji łagodzi skutek a nie usuwa przyczynę.
Komentarz