Koledzy jakie klocki i tarcze polecacie jeszcze?
Czujnik czy termostat??
Zwiń
X
-
Czujnik czy termostat??
Witam. Pojawił mi sie taki problem mianowicie dotychczas jak jeździłem temperatura wg. wskazań zegara wynosiła po nagrzaniu 90 stopni i tak sie trzymała cały czas. Wczoraj mimo przejechania ok. 70 km temperatura nie dochodziła już do tych 90 tylko sie wahała miedzy 75 a 85. Jak jechałem szybciej to spadała na postojach rosła itd generalnie wariowała. Jak dłuzej postałem doszła do tych 90 ale po włączeniu nawiewu spadała znowu do około 80. Dzis jak jechałem to zauważyłem że wskazówka od temperatury zaczęła rosnąć po około 3 km jazdy doszła do ok. 80 stopni potem gwałtownie spadła na niecałe 70 i potem sobie rosła aż do 90 i stanęła. Jak sie zatrzymałem to przy włączonym nawiewie spadła po chwili znowu do 80. Dziwne bo dotychczas tak sie nie zachowywał. Wiem że pewnie będzie albo czujnik albo termostat do wymiany tylko co z tych 2 elementów na co postawić?? I czy trudna jest ich wymiana i gdzie ich szukac. Silnik 1,9 tdi ASV. Dzięki za porady
-
-
Zamieszczone przez mahmelloWczoraj mimo przejechania ok. 70 km temperatura nie dochodziła już do tych 90 tylko sie wahała miedzy 75 a 85. Jak jechałem szybciej to spadała na postojach rosła itd generalnie wariowała. Jak dłuzej postałem doszła do tych 90 ale po włączeniu nawiewu spadała znowu do około 80.Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...
Komentarz
-
-
masz fotke tam gdzie strzalki to jest to czujnik
fota pochodzi ze strony http://allegro.pl/item581977082_siln..._9tdi_asv.html
Komentarz
-
-
odświeżę temat troszkę,
u mnie to tak wygląda że nagrzewa się silnik podczas jazdy, temperatura rośnie i dochodzi do 90 i normalnie wskazówka spada do pozycji wyjściowej, staje na poboczu uruchamiam silnik i nie ruszy ani troszkę wskazówka, jadę dalej i za parę km wstaje, mija kolejne parę km i wskazówka opada, a czasem jest tak że w ogóle nie wstaje, albo wstanie tak 70 i opadnie i nie wstanie. Ktoś już tak miał???Spot Graniczny Małopolska - Podkarpacie, piątek 23.11.2012r. godz. 18.00, Pogórska Wola, Zajazd u Kazika, 521 km DK4 Tarnów - Dębica
Komentarz
-
-
juri, a tu to na pewno czujnik. Tylko nie kupuj tego najtańszego, bo za dwa miesiące będziesz znów wymieniał. Ja teraz kupiłem czujnik firmy bodajże Hanpreiss czy jakoś tak bo nie pamiętam, i jest ok.W zalewie Wiślanym pływał dziadek z babką,
Babka utonęła do góry kudłatką.
Oj nie żal mi babki jak tej jej kudłatki,
Bo bym sobie uszył pomponik do czapki!!!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez zapsOdświeżę temat odnośnie wskazań temperatury silnika. Chodzi o silnik benzynowy. A mianowicie jak samochód się rozgrzeje np na postoju ma 90 stopni, podczas jazdy 80st a gdy stanę znów to 90st. Czy tak ma być czy jednak termostat do wymiany?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kabanos13Benzyna się troszkę inaczej zachowuje niż diesel i 90 st. w czasie jazdy raczej nie utrzymasz. Może być tak, że normalna temp na wskaźniku to 80 st.
Może napisze ktoś jak to wygląda u niego w benzyniaku...
Komentarz
-
-
W moim benzyniaku jak dojdzie do 90 to stoi. Jak termostat zaciął się na pozycji otwartej to objawy były takie że jak jechałem to wskazówka opadała. U ojca w 1.9 TDI ASV jak dojdzie do 90 to też stoi i nie spada, a raczej nie do 90 stopni tylko do środka skali
PozdrawiamSprzedam głowicę do 1.9 TDI ASV. Info na priv.
Komentarz
-
-
W 1.6 101 KM zima lato stoi pionowo i nie dyga, jakoś ostatnio objawy miałem wyżej opisane, że temp. skacze itd., dla nie zaglądających pod maskę jest teścik:
Pociskamy gazy aż wskazówka osiągnie normalną pozycję i z górki jedziemy na biegu BEZ GAZU, brak spalania - brak grzania, jeżeli wskazówka nieśpiesznie lecz nieubłaganie opada, możemy stwierdzić awarię termostatu. Blok silnika dosyć dobrze trzyma ciepło bez wymiany czynnika chłodzącego. Oczywiście przy b. niskich temperaturach ciężko będzie ogarnąć temat na wyczucie.
Komentarz
-
Komentarz