TDi AGR Problem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • PiotrMM
    Classic
    • 2010
    • 4

    TDi AGR Problem

    Twój głos został uznany
    Głosy: 694 :szeroki_usmiech
    :roll:
  • steven
    Classic
    • 2008
    • 7

    #2
    TDi AGR Problem

    Problem to syczenie dochodzące z prawej strony silnika (siedząc na miejscy kierowcy) w zakresie obrotów 1500-2300, powyżej 2300 syczenie ustępuje. Syczenia na luzie przy dodawaniu gazu nie ma.
    Czy to nieszczelność na przewodach powietrza??
    Czy to może być zawór AGR?
    Czy w AGRach jest kolo Dwumasowe??

    Komentarz

    • maysee
      Ambiente
      • 2007
      • 146
      • Superb I (3U4)

      #3
      Czesc. U mnie takie syczenie pojawilo sie po niedocisnieciu zacisku na dolocie. Byla szczelina i wiater chulaj, ze hej! U Ciebie wyglada na to samo. Co do pozostalych pytan to nie wiem, nie znam sie, zarobiony jestem... Pozdrawiam.

      Komentarz

      • Misiekoctavia
        Elegance
        • 2005
        • 891

        #4
        steven, kolego syczenie po prawej stronie to raczej noramlne, przeciez turbina pompuje powietrze. A jesli uwazasz, ze syczy zbyt mocno, a auto niema mocy to sprawdz okolice turbiny, byc moze mieszek, czy ta guma przy turbinie(niewiem jak to sie zwie )jest dziurawy albo spadl.
        Gdybys mial nieszczelonosc w przewodach powietrza to swist by zmalal, a auto niemialoby mocy.
        AGR :?: Takiego zaworu raczej w ARG niema, ewentualnie EGR(zawor recyrkulacji spalin)
        Tak, w AGR jest kolo dwumasowe.

        Komentarz

        • bradley
          L&K
          • 2008
          • 1465

          #5
          Zamieszczone przez Misiekoctavia
          Tak, w AGR jest kolo dwumasowe.
          Niekoniecznie. Zalezy od egzemplerza ( u jednych jest jednomas, u innych dwumas - to chyba zalezne od rocznika).
          Zamieszczone przez Misiekoctavia
          AGR
          To jest to samo co EGR czyli zawor recyrkulacji spalin ale po niemiecku Abgasrückführung
          VW Vento 1.9TDI 1Z ++
          Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
          Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

          Komentarz

          • mario_tg
            Drive
            • 2008
            • 65

            #6
            spr. przewody z turbo (od turbiny poprzez intercooler do kolektora ssącego) spr szczególnie miejsca zaolejone,miałem taki problem w fabii wąż od turbo obijał się o blok silnika i się przetarł

            Komentarz

            Pracuję...