Mam zamiar kupic felgi 17x7cali ET 45. fabryczne et powinno być 54 więc różnica jest 9mm. Wczoraj na spocie słyszałem że octavia 2 złe znosi inne ET niż fabryczne... i teraz pytanie czy ktoś się spotkał z kaoimiś problemami związanymi ze zmianą felg i innym et niż fabryczne? i dodatkowe pytanie czy nic nie będzie ocierać przy takim et i sprężynach z rsa?
Maru 123, felgi 17x7 ET45 nie powinny o nic obcierać nawet ze sprężynami od RSa, ponieważ będą miały 12mm więcej miejsca wewnątrz i dokładnie tyle samo miejsca na zewnątrz co 18" od RSa. Ja mam jeszcze bardziej wystające na zewnątrz, jeżdżę na nich już ok. 30 kkm i nie zauważyłem żadnych problemów Co więcej, parę osób założyło sobie do 18" w RSie dystanse na tył i też nie narzeka :wink:
fernando, o dystansach na tył też myslę ale martwi mnie to et... chodzi mi o niekorzystne wibracje które podobno sie pojawiają przy złym et. zaznaczam że człowiek który mi o tym mówił zaręczał że koła były poprawnie wyważone więc aspekt złego wyważenia odpada
Maru 123, w niekorzystne wibracje nie wierzę :P Tak na poważnie, to też słyszałem i czytałem o tym, ale to przy większych różnicach raczej, bo ta felga nie wystaje bardziej niż 18" w RSie. Przyznaj się, co tam planujesz: miały być 18", teraz piszesz o 17" :?:
Jak się zdecydujesz odkryć tajemnicę, to ja czekam.
Zamieszczone przez Maru 123
a Ty jakie masz ET I PARAMETRY FELGI?
Ja mam 17x7.5 ET 47. W RSie jest 18x7.5 ET 51, więc ta moja wychodzi jakby jeszcze bardziej na zewnątrz, a 17x7 ET 45 od zewnętrznej strony będzie miała tyle samo miejsca, a wewnątrz trochę więcej i dlatego jest pewne, że nie będzie Ci nic obcierać :idea:
Tak, ale mówię, że na pewno nic Ci nie będzie obcierać nawet przy springach z RSa.
Nie wiem, mnie też sprzedawca namawiał na te same felgi z dobrym ET (czyli 51), ale dla mnie szerzej=lepiej :diabelski_usmiech Ja uważam, że nie powinno być w tym przypadku źle, ale ciężko dać jakąś gwarancję...
tylko że felgi które ja chcę mają ET albo 40 albo 45 i zawsze tylko 7cali
no i tu jest problem Maru 123, patrz na fakt nie różnego et i czy będzie obcierać (choć to też ważne) ale żeby oś symetrii felgi była jak naj mniej przesunięta względem oryginału.
ori 7"x54 chcesz kupić 7"45 to 9mm przesunieta oś symetrii IMO to dużo.
Już nie jeden wątek (od marca) był o tym jak telepała kierownica i jak O2 jest czuła na te zmiany parametrów, no ale jak widać u fernando, jest jeszcze większy hardcor i nic się nie dzieje. Może zależy to od stanu zawiasu i ukł. kierowniczego, jakości felg.
To prawda, na pewno ma to jakiś wpływ. Miałem spotkanie z krawężnikiem i pojechałem, żeby mi wyprostowali jedną felgę, to gość powiedział, że jest za mało skrzywiona, żeby ją prostować. Ponoć niektóre felgi fabrycznie są mniej proste, a poza tym ponoć nie da się idealnie wyprostować, więc odpuściłem i też jest ok.
[ Dodano: Sro 09 Wrz, 09 12:56 ] Maru 123, to zapodaj model felgi, jaką chcesz kupić, to przedyskutujemy, czy warto w ogóle ryzykować :wink:
no i o tym się właśnie wczoraj dopiero dowiedziałem i dlatego pytam... cholera nie wiem co robić
z tego co pamiętam ludzie dotaczali też idealne pierścienie centrujące i w większości efekt ustępował ale ciężko stwierdzić jak będzie u Ciebie.
u mnie jest 6mm różnicy na osi ale to O1 (jeszcze ruska machina :wink: )
może na jakimś spocie przełożyć 2 przednie koła co ma takie podobne parametry i się przejechać.
ja własnie zrobiłem 30Tkm na moich 225/45/17 i nie miałem żadnych problemów
mam felgi jeszcze szersze bo 8x17 a ET 35
nawet przy 5 osobach nie ocierają o ranty blotników z tyłu :P
tylko z przodu widać, że delikatnie wystają poza obrys błotnika
ale po założeniu kitu na zderzak przedni ta różnica jest doprawdy minimalna w mojej ocenie oczywiście :diabelski_usmiech
przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz