Moja Oktavka ma już ponad 200 000 i chyba już coś nie tak z katalizatorem. Przy obrotach 2500 i wyżej słychać brzęczenie które słychać najprawdopodobniej z wnętrza.
1.Po czym ogólnie poznać, że padł katalizator?
2.Czy wycinać katalizator? Jeżeli tak to jaką metodę zastosować? (rura,strumienica)
3.Co z sondą lambda, która pewnie zmieni mieszankę paliwową i auto zacznie więcej palić ?
Moja Oktavka ma już ponad 200 000 i chyba już coś nie tak z katalizatorem. Przy obrotach 2500 i wyżej słychać brzęczenie które słychać najprawdopodobniej z wnętrza.
1.Po czym ogólnie poznać, że padł katalizator?
2.Czy wycinać katalizator? Jeżeli tak to jaką metodę zastosować? (rura,strumienica)
3.Co z sondą lambda, która pewnie zmieni mieszankę paliwową i auto zacznie więcej palić ?
U mnie też tak brzęczało w O1 z 1998. Okazało się po podniesieniu auta, że blacha osłaniająca katalizator się wzięła i pękła przy mocowaniu i to ona dzwoniła a nie sam katalizator. Z tym, że u mnie to było przy przebiegu 165k ale również w benzynie.
u mnie strasznie dzwoniło, jak by gdzieś podkładek wsypał, zaradziłem szybko wziełem szlifierkę rozciełem wysypałem środek zaspawałem i nic się nie działo
dzisiaj Panowie na stacji diagnostycznej zrobili mi analizę spalin i współczynnik lambda na biegu jałowym był w granicach 1,3-1,4. Przy 3000tys.obr/min spadał do około 1,0 ale Panowie ogólnie stwierdzili, że katalizator sprawny
dzisiaj Panowie na stacji diagnostycznej zrobili mi analizę spalin i współczynnik lambda na biegu jałowym był w granicach 1,3-1,4. Przy 3000tys.obr/min spadał do około 1,0 ale Panowie ogólnie stwierdzili, że katalizator sprawny
jezeli kolo 1.0 to katalizator masz sprawny
ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I
ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO
Chłopaki. Miałem ostatnio brzęczenie pod podwoziem. Diagnoza - siatka w katalizatorze - katalizator do wymiany - około 600 zł zamiennik plus robocizna. Sam wszedłem pod samochód na kanale najazdowym i zobaczyłem, że sonda lambda się odkręciła i po dokręceniu nic nie brzęczy - samochód chodzi tak jak zawsze - super - ale nie brzęczy jak grat spod spodu, bo się już zaczynałem wstydzić. Warto zawsze zobaczyć samemu, co jest. Gdybym słuchał katalizator bym wymienił, a on wyglada jak nowy. Pozdro
[ Dodano: Wto 15 Wrz, 09 21:00 ]
Chłopaki - sanoda lambda jest od góry katalizatora i warto na zimnym silniku sprawdzić, czy się nie rusza zaniim wystapią problemy przy każdej okazji, gdy okta jest na kanale. Nie zauważyłem, oczywiście, żę jej odkręcenie wpływa na spalanie, ale hałas mnie zobligował do działania. pozdro ze Szczecina
witam, a mi ostatnio w ktrotkich odstepach czasu wyskoczył bład 16804 P0420 41A4 Katalizator, bank 1 - niski próg sprawności. czy to oznacza ze kat jest do wymiany???
witam, a mi ostatnio w ktrotkich odstepach czasu wyskoczył bład 16804 P0420 41A4 Katalizator, bank 1 - niski próg sprawności. czy to oznacza ze kat jest do wymiany???
jakby co to mam z mojej moge sprzedac
ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I
ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO
Komentarz