Mr.Cartoon,
[O1] Wymiana popychaczy hydraulicznych
Zwiń
X
-
[O1] Wymiana popychaczy hydraulicznych
Witam w związku że popychacze w moim 1.9 TDI AGR koniecznie chcą już na emeryturę przymierzam się aby je wymienić mam już zakupione nówki INA i w sobotę furmanka wjeżdża na warsztat i w związku z tym mam parę pytań:
Odnośnie wałka rozrządu jakim momentem mają później zostać dokręcone śruby panewek wałka coby nie pourywać szpilek?
Do wymiany mam też uszczelniacze na wale i wałku rozrządu bo olej cieknie niemiłosiernie.
W związku z tym jak zdjąć koło zębate na wale czy potrzebny jest sciągacz czy jest tam jakiś patent?
-
-
Zamieszczone przez samtech84Odnośnie wałka rozrządu jakim momentem mają później zostać dokręcone śruby panewek wałka coby nie pourywać szpilek?
W informacji technicznej jest jeszcze takie info:
Po zamontowaniu nowych popychaczy hydraulicznych przez ok. 30 minut nie wolno uruchamiać silnika. Popychacze hydrauliczne muszą „osiąść“ (inaczej zawory mogłyby się zetknąć z tłokami).
Zamieszczone przez samtech84W związku z tym jak zdjąć koło zębate na wale czy potrzebny jest sciągacz czy jest tam jakiś patent?
Tu masz instrukcje:
Komentarz
-
-
Niestety z braku czasu nie udało się w sobotę pobawić przy silniku. Więc jeszcze nie wymieniłem. Na szafie mam 250 kkm przebiegu. Po uszach szczególnie jeden popychacz daje i bez znaczenia czy silnik zimny czy ciepły cały czas go słychać. A z tego względu że zaleca się wymianę kompletu to wszystkie wymienię.
Komentarz
-
Komentarz