Ubezpieczenie przy zakupie nowej Skody mozna takie wziasc, aby do 3 lat wyplata z AC wynosila 100% kwoty z faktury
tu to bym sie deko sprzeczal bo ja bralem nowa i ten myk dziala tylko 1 rok - tak mnie poinformowano.
Zamieszczone przez Maicroft
Ja tam bardziej ufam w zabezpieczenie elektroniki, bo czy masz zabezpieczenie mechaniczne czy nie, to sprzeglo dziala auto odpala i na krawacie pojedzie
no moze - nie mam takiego magika od elektroniki ktoremu bym zaufal zeby chcac cos poprawic czegos nie zjeb...l - wiesz o co chodzi.
Witam. Mam taki problemik cos mi sie stalo a mianowicie jak wlacze swiatla mijania(nawet pozycje) to mi sie wlaczaja na stale prawe kierunki, nie "pykaja" nawet jak wrzuce ze skrecam w prawo. Jak wylacze swiatla to kierunki gasna, wrzuce dzwigienke do gory to "pykaja". Nastepna rzecz to jak zapodam awaryjne przy zapalonych swiatlach to nie mrugaja a jak wylacze swiatla to dzialaja wszystkie plus dodatkowo prawa strona swiatel (pozycje przod i tyl). Mam nadzieje ze zrozumieliscie. Podejrzewam ze padl wylacznik swiatel lub jakies zwarcie robi. Co obstawiacie i jakie koszty?? Dzieki za pomoc :wink:
Patrząc na szybko w schemat wydaje mi się że może to być brak masy.
Odepnij złącze od tylnego zespolonego prawego światła i zobacz czy wszystko wróci do normy patrząc na światła przednie.
Patrząc na szybko w schemat wydaje mi się że może to być brak masy.
Odepnij złącze od tylnego zespolonego prawego światła i zobacz czy wszystko wróci do normy patrząc na światła przednie.
odpialem ale niestety nic niepomoglo. dodam jeszcze ze jak wlacze swiatla mijania to zauwazylem ze czasem slychac jakby dzialala regulacja swiatel gora-dol. zwarcie jakies robi wlacznik swiatel czy jak?
Nadal nie obstawiam przełącznika świateł ani kierunków.
Oba obwody (kierunki oraz pozycyjne ) są niezależne, więc jeśli przy tej usterce żarówki obu obwodów świecą się pełną mocą (jasnością) to nie jest to urwana masa , tylko zwarcie na przewodzie prawego kierunku z przewodem prawego pozycyjnego.Odłącz przerywacz od kierunków(awaryjnych) i sprawdź czy po włączeniu pozycyjnych zapalą się też kierunki.
Jeżeli tak - to zwarcie.Warunek że instalacja jest fabryczna bez dodatkowych zmian.
Wypociny powstały po analizie schematu, więc mile widziane inne sugestie.
Nadal nie obstawiam przełącznika świateł ani kierunków.
Oba obwody (kierunki oraz pozycyjne ) są niezależne, więc jeśli przy tej usterce żarówki obu obwodów świecą się pełną mocą (jasnością) to nie jest to urwana masa , tylko zwarcie na przewodzie prawego kierunku z przewodem prawego pozycyjnego.Odłącz przerywacz od kierunków(awaryjnych) i sprawdź czy po włączeniu pozycyjnych zapalą się też kierunki.
Jeżeli tak - to zwarcie.Warunek że instalacja jest fabryczna bez dodatkowych zmian.
Wypociny powstały po analizie schematu, więc mile widziane inne sugestie.
A wiec wyjalem ten wlacznik od awaryjnych zapalilem pozycyjne i co kierunek sie zapalil z prawej strony..wiec jest zwarcie tylko gdzie?przy reflektorze gdzies?bo ja to nie obeznany jestem. jutro jestem umowiony z elektrykiem zobaczymy co wymysli.dzieki za pomoc
[ Dodano: Czw 08 Paź, 09 12:05 ]
Zamieszczone przez shico
Nadal nie obstawiam przełącznika świateł ani kierunków.
Oba obwody (kierunki oraz pozycyjne ) są niezależne, więc jeśli przy tej usterce żarówki obu obwodów świecą się pełną mocą (jasnością) to nie jest to urwana masa , tylko zwarcie na przewodzie prawego kierunku z przewodem prawego pozycyjnego.Odłącz przerywacz od kierunków(awaryjnych) i sprawdź czy po włączeniu pozycyjnych zapalą się też kierunki.
Jeżeli tak - to zwarcie.Warunek że instalacja jest fabryczna bez dodatkowych zmian.
Wypociny powstały po analizie schematu, więc mile widziane inne sugestie.
Temat sie rozwiazal!!!! mam juz naprawione. przetarly sie kable w wiazce idacej do aku. wczesniej montowalem wzmacniacz i widocznie naruszylem kabelki i po czasie wyszlo na jaw. dzieki za pomoc
Komentarz