sterowaniem podcisnienia zajmuje sie N75.. jesli on jest walniety wtedy mam notlaufa bo turbina dostaje zle podcisnienie..
zgadza sie, w AGR nie wystepuje zmienna geometria wiec zapieczenie kierownic w ogole w to nie mieszamy..
jedyne co to jesli potrafisz obslugiwac sie programem vag-com trzeba byloby sprawdzic jak dziala przeplywomierz i N75. jestli N75 "pyka" to raczej dziala dobrze chodz to nie jest mowione..
sprawdz wszystkie weze czy nie maja jakiejs moze dziurki albo nie jest jakos strasznie poszarpane (takie pogryzione jakby )
na moje oko w takim badz razie wychodzi na przeplywomierz.. nie jestem zadnym znawca wiec nie sugeruj sie moja diagnoza bo tak na odleglosc to nigdy sie nie da postawic diagnozy (do tego jeszcze brak logów)
dobrze byloby sprawdzic samochod z jakims pewnym, dzialajacym N75 i sprawdzic czy jednak w nim siedzi problem..
tyle z mojej strony :wink:
____
Dodane (nie zobaczyłem, że jest 2 strona )
blad zostaje w pamieci komputera.. "kasuje sie" po wylaczeniu silnika.. może sie pojawic ponownie i znow zostanie w pamieci komputera.. usuwanie bledow polega tylko na tym aby usunac pamiec bledow zeby sprawdzic sobie np. za tydzien czy blad znow sie pojawil... wiec jesli weze nic nie daly przyczyne trzeba szukac dalej..
zgadza sie, w AGR nie wystepuje zmienna geometria wiec zapieczenie kierownic w ogole w to nie mieszamy..
jedyne co to jesli potrafisz obslugiwac sie programem vag-com trzeba byloby sprawdzic jak dziala przeplywomierz i N75. jestli N75 "pyka" to raczej dziala dobrze chodz to nie jest mowione..
sprawdz wszystkie weze czy nie maja jakiejs moze dziurki albo nie jest jakos strasznie poszarpane (takie pogryzione jakby )
na moje oko w takim badz razie wychodzi na przeplywomierz.. nie jestem zadnym znawca wiec nie sugeruj sie moja diagnoza bo tak na odleglosc to nigdy sie nie da postawic diagnozy (do tego jeszcze brak logów)
dobrze byloby sprawdzic samochod z jakims pewnym, dzialajacym N75 i sprawdzic czy jednak w nim siedzi problem..
tyle z mojej strony :wink:
____
Dodane (nie zobaczyłem, że jest 2 strona )
blad zostaje w pamieci komputera.. "kasuje sie" po wylaczeniu silnika.. może sie pojawic ponownie i znow zostanie w pamieci komputera.. usuwanie bledow polega tylko na tym aby usunac pamiec bledow zeby sprawdzic sobie np. za tydzien czy blad znow sie pojawil... wiec jesli weze nic nie daly przyczyne trzeba szukac dalej..
Komentarz