Nie zbyt oryginalnie!! Utrata mocy zawsze w jednym momencie!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bzyq
    Ambiente
    • 2009
    • 129

    #26
    sterowaniem podcisnienia zajmuje sie N75.. jesli on jest walniety wtedy mam notlaufa bo turbina dostaje zle podcisnienie..
    zgadza sie, w AGR nie wystepuje zmienna geometria wiec zapieczenie kierownic w ogole w to nie mieszamy..
    jedyne co to jesli potrafisz obslugiwac sie programem vag-com trzeba byloby sprawdzic jak dziala przeplywomierz i N75. jestli N75 "pyka" to raczej dziala dobrze chodz to nie jest mowione..
    sprawdz wszystkie weze czy nie maja jakiejs moze dziurki albo nie jest jakos strasznie poszarpane (takie pogryzione jakby )
    na moje oko w takim badz razie wychodzi na przeplywomierz.. nie jestem zadnym znawca wiec nie sugeruj sie moja diagnoza bo tak na odleglosc to nigdy sie nie da postawic diagnozy (do tego jeszcze brak logów)
    dobrze byloby sprawdzic samochod z jakims pewnym, dzialajacym N75 i sprawdzic czy jednak w nim siedzi problem..
    tyle z mojej strony :wink:
    ____
    Dodane (nie zobaczyłem, że jest 2 strona )

    blad zostaje w pamieci komputera.. "kasuje sie" po wylaczeniu silnika.. może sie pojawic ponownie i znow zostanie w pamieci komputera.. usuwanie bledow polega tylko na tym aby usunac pamiec bledow zeby sprawdzic sobie np. za tydzien czy blad znow sie pojawil... wiec jesli weze nic nie daly przyczyne trzeba szukac dalej..
    VW Jetta Highline + RNS 510 2011r. 1.4TSI CAXA 122KM

    Komentarz

    • karti_zj1
      Classic
      • 2009
      • 38

      #27
      Zamieszczone przez bzyq
      N75 "pyka" to raczej dziala dobrze
      JanuszSz napisał że w opisie błędu wyrażnie jest wymieniony N75

      Zamieszczone przez bzyq
      do tego jeszcze brak logów
      Jeżeli dobrze mi się wydaje to około 4 tysięcy obrotów ciśnienie wynosiło około 2500, a z tego co wcześniej pisali koledzy musi wynosić około 1950.

      Zamieszczone przez bzyq
      trzeba byloby sprawdzic jak dziala przeplywomierz i N75
      Początek tematu. "Wcześniej miałem podobny problem ale tylko w trasie jak Octavka dostawała mała dawkę paliwa, ale działo się to niezwykle rzadko. Na przykład raz na 1000 km. Po mieście nie zdarzyło mi się nawet raz więc nie drążyłem tematu. Teraz za każdym razem jak przekraczam 110 odłącza TURBO" Gdy usterka się pojawiała sporadycznie było podejrzenie przepływomierza, ale teraz to sam juz nie wiem.

      Wie ktoś może czy można wykluczyć przepływkę odłączając tylko wtyczkę???

      Powoli się wykańczam!!!
      karti_zj1

      Komentarz

      • bzyq
        Ambiente
        • 2009
        • 129

        #28
        przeładowanie 2500mbar... czyli N75 działa w całym zakresie... otwarty na 90% zapewne... czyli to co było u mnie ale u mnie to wystarczyło wywalić zaworek zwrotny i już jest normalnie 1950mbar - N75 na 60%
        nie wiem.. można zobaczyć z tą wtyczką przepływomierza. odłącz i zobacz czy samochód będzie żwawszy.. ale i tak najlepiej byłoby jednak sprawdzić ten N75 z jakimś pewnym, który działa.. wyśle Ci na PW link do "zregenerowania" N75 (może pomoże na tydzień, ale być może okaże się czy to on robi ten notlauf).
        VW Jetta Highline + RNS 510 2011r. 1.4TSI CAXA 122KM

        Komentarz

        • karti_zj1
          Classic
          • 2009
          • 38

          #29
          Widzę bzyq że trochę musiałes się naszukać w tym temacie. Oczywiście spróbuje rozebrać N75. Co mi szkodzi? Dowiadywałem się i znajomy meches mi go załatwi za jakieś 80-90 złotych z ASO więc nie jest to kwota żeby się pochlastać. Raczej jestem z tych co szybko się denerwują ale łatwo nie poddają.

          Oczywiście bzyq punkcik dodaje. Odezwę się co i jak bo nie wiem kiedy się za to wezmę.

          A tak w ogóle to chyba trzeba zgłosić administratorom, żeby powstał osobny dział dotyczący tego problemu, bo z tego co przeczytałem przez parę ostatnich dni to problem ten miał każdy wielbiciel diesli.(oczywiście z gamy Volkswagena).

          Pozdrawiam wszystkich pomagających!

          [ Dodano: Pon 12 Paź, 09 18:02 ]
          A jak byś mógł napisać jeszcze jakie są objawy padniętej przepływki? Coś w rodzaju nolaufów?
          Jeżeli to będzie przepływka to po odłączeniu ma być żwawszy, tak\???
          karti_zj1

          Komentarz

          • bzyq
            Ambiente
            • 2009
            • 129

            #30
            Tak, padnięty przepływomierz również może powodować notlaufa. Z tego co również kojarzę to może wzrosnąć spalanie, ponieważ przepływomierz będzie podawał większą dawkę powietrza. Co za tym idzie? Większy apetyt. (chociaż spalanie zawsze się zwiększy nie patrząc jaki to notlauf, u mnie przy notlaufie gdzie przepływka była sprawna spalanie w mieście wynosiło 10l a w trasie 7-8l, teraz gdy wszytko jest w jak najlepszym porządku w trasie 5l, w mieście 7-8l)
            Dokładnie jak mówisz:
            Zamieszczone przez karti_zj1
            Jeżeli to będzie przepływka to po odłączeniu ma być żwawszy, tak\???
            VW Jetta Highline + RNS 510 2011r. 1.4TSI CAXA 122KM

            Komentarz

            • karti_zj1
              Classic
              • 2009
              • 38

              #31
              Właśnie wróciłem z testu no i: po odłączeniu przepływki samochód jest mułowaty cały czas. Z podpięta przepływką auto łapie notlaufa dopiero koło 110 km/h a z odłączoną zachowuję się jakby cały czas miało notlauf. Jakieś wnioski? Mówi komus coś taki wynik mojego prowizorycznego testu???

              PDZR
              karti_zj1

              Komentarz

              • bzyq
                Ambiente
                • 2009
                • 129

                #32
                czyli wynika z tego, że raczej przepływka sprawna.. podmień ten n75 i zdaj relacje :wink:
                VW Jetta Highline + RNS 510 2011r. 1.4TSI CAXA 122KM

                Komentarz

                • karti_zj1
                  Classic
                  • 2009
                  • 38

                  #33
                  Spoko! Napewno się odezwę. Tylko nie wiem kiedy to nastapi, bo jestem ostatnio ostro czasowy.

                  Narazie dziękuję wszystkim za pomoc.

                  Pzdr

                  [ Dodano: Wto 13 Paź, 09 22:56 ]
                  Siemanko!

                  Wygospodarowałem dziś małą godzinkę i rozebrałem mój N75. Mam ten w metalowej obudowie żeby była jasność. I co się okazuje??? Że sprężynka wypada w 2 kawałkach. Próbowałem dopasować od jakiegoś długopisu ale prawie wszystkie są za sztywne. Nie orientuję się nikt gdzie można dokupić taką sprężynkę. W ogóle gdzie tego szukać???
                  W jakimś elektrycznym??? No bo napewno nie będzie tego w żadnym podręcznym motoryzacyjnym. A może ktoś szukał takiej sprężynki i przez przypadek znalazł???

                  Pzdr

                  [ Dodano: Czw 15 Paź, 09 13:23 ]
                  Witam,

                  Nikt mi nie podpowiedział gdzie mogę kupić sprężynkę więc musiałem sobie poradzić sam. Rozebrałem kilkanaście długopisów i nic wszystkie za sztywne. Szukałem też w przekaźnikach i stycznikach elektrycznych ale też lipa. Byłem więc zmuszony wybrać najbardziej podobną z tych od długopisów. Przyciąłem ją na oko, skleiłem wszystko do kupy, montaż do Czeszki i co następuje????
                  Otóż fura zapier.........papier jak tralala. Kto by pomyślał? Taki kawałek metalu a 170 za nowy N75 w kieszeni. Nie mówię już o magikach, którzy chcieli wymieniać mi TURBO. Specjalne podziękowania dla bzyq`a za linka ze schematem jak reanimować to małe gówienko zwane N75.

                  Pozdrawiam klubowiczów i dziękuję wszystkim za pomoc!
                  karti_zj1

                  Komentarz

                  • piot88
                    Classic
                    • 2009
                    • 3

                    #34
                    witam
                    czy można prosić o linka ze schematem jak reanimować to małe gówienko zwane N75
                    bo mam ten sam problem z zawaorem

                    pozdrawiam

                    Komentarz

                    • karti_zj1
                      Classic
                      • 2009
                      • 38

                      #35
                      Napisz kolego do bzyqa na priv bo ja to już dawno gdzieś podziałem (ale w każdym razie poszukam i postaram Ci się pomóc). Z tego co mi się przypomina to ten link był do forum Volkswagena więc może tam poszukaj.

                      Aha. No i oczywiście zdaj relację czy się udało.

                      Pozdrawiam
                      karti_zj1

                      Komentarz

                      • wacuszek
                        Classic
                        • 2009
                        • 16

                        #36
                        Proszę bardzo, służę pomocą

                        Komentarz

                        Pracuję...