posprawdzam i dam znac . dzieki chlopaki. Punkciki poszly
Skody Octavi I 1.9 TDI 110 KM- Problemy z odpalaniem
Zwiń
X
-
Skody Octavi I 1.9 TDI 110 KM- Problemy z odpalaniem
Witam wszystkich. Jestem posiadaczem Skody Octavi I 1.9 TDI 110 KM.
Gdy rano odpalam auto wszystko jest ok, ale po przejechaniu 10-15 km. gdy go zgaszę za skarby nie mogę go odpalić. Muszę go kręcić ok. 15-20 sekund. Ostatnio wymieniałem filtr paliwa, lecz nic to nie pomogło. Proszę o pomoc w tej sprawie. Boję się, że gdy w końcu zgaszę auto nie będę mógł go odpalić. Wiem już, że nie jest to problem z zaworem EGR.
-
-
U mnie w O2/2005 był podobny problem, jak się silnik nagrzał to klapa. Kręciłem i kręciłem aż w końcu akumulator padł. W ASO powiedzieli - "ten typ tak ma" i nic nie zrobili. Pytałem na forum były różne podpowiedzi. Pojechałem do elektryka, sprawdził akumulator z obciążeniem wszystkich podłączonych bajerów i wymiana. Teraz od listopada 2008 jest ok. Nic się nie dzieje. Mówił też, że jeśli problem by się powtórzył trzeba coś w programie zmienić (nie wiem co), ale koszt podał, że coś ok 500 zł. Ale jest wszystko ok.
Komentarz
-
-
Ja też mam taki sam problem w swojej O1 TDI, o którym już kiedyś pisałem. Rano, jak silnik jest zimny autko pali na dotyk, natomiast po przejechaniu kilkunastu km, gdy muszę wyjść np. do sklepu po powrocie i ponownym odpaleniu nie jest już tak super bo muszę kręcić chwilę. W prawdzie nie jest to kwestia 15-20 sek kręcenia ale różnica jest.
Radzono mi wtedy by zwiększyć na komputerze dawkę rozruchową ale nie jest to dla mnie aż tak bardzo uciążliwe wiec póki co odpuściłem.strazakp
Była O1 1.9 tdi 110KM ASV 2001r. - służyła mi dzielnie 6 lat.
Jest O2 1.4 tsi, 156KM/260Nm (podobno), CAXA, 2009r.
Komentarz
-
-
Z autem pojawił się kolejny problem, a mianowicie grzanie. Sprawa wygląda tak, że nawet jak auto złapie już temperaturę nie chce grzać. To znaczy jeśli wkręcę silnik powyżej 1500 obrotów zaczyna lecieć bardzo ciepłe (wręcz gorące powietrze) Jednak gdy stoję np. w korku leci mi letnie powietrze. Wiem, że nie powinno tak być, lecz nie wiem co zrobić, by zażegnać ten problem. Mógł by mi ktoś pomóc ? Jeśli zakopię się w zaspie zamarznę na śmierć. A w moim rejonie zaspy są naprawdę duże.
[ Dodano: Sob 17 Paź, 09 16:41 ]
Zamieszczone przez strazakpJa też mam taki sam problem w swojej O1 TDI, o którym już kiedyś pisałem. Rano, jak silnik jest zimny autko pali na dotyk, natomiast po przejechaniu kilkunastu km, gdy muszę wyjść np. do sklepu po powrocie i ponownym odpaleniu nie jest już tak super bo muszę kręcić chwilę. W prawdzie nie jest to kwestia 15-20 sek kręcenia ale różnica jest.
Radzono mi wtedy by zwiększyć na komputerze dawkę rozruchową ale nie jest to dla mnie aż tak bardzo uciążliwe wiec póki co odpuściłem.
Komentarz
-
Komentarz