Pasy - kontrolka.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Piterpan
    Drive
    • 2008
    • 67

    #26
    Zamieszczone przez Krzycho-63
    Zamieszczone przez Piterpan
    Dziś odczytałem wartość jest to: 02140
    Wygląda na to,że masz w kodowaniu kontrolę pasów.
    Hmm to co może być problemem ?

    Komentarz

    • piotrek_gdy
      RS
      • 2008
      • 7723
      • Volkswagen
      • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

      #27
      Zamieszczone przez Piterpan
      Hmm to co może być problemem
      może walnięty jest czujnik zapięcia pasa?
      a sprawdzałeś czy wogóle masz go podpietego?
      przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

      wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

      Komentarz

      • dudek_t
        L&K
        • 2008
        • 1421

        #28
        kowal, piotrek_gdy - bardzo dziękuję, w weekend z tym powalcze. Ale czy rozłączenie kabelka nie będzie miało żadnych negatywnych skutków np. w postaci nie działania poduszek powietrznych? Nie ma tam jakiegoś czujnika który uzależnia działanie poduszek od czujników pasów?

        szkodzisław - wieczny aferzysto, Kraków to takie fajne miasto a ma takich czepialskich i złośliwych mieszkańców... wyluzuj

        Komentarz

        • kowal 2002
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 5161

          #29
          dudek_t, jak rozłączysz wtyczkę od czujnika, to komp będzie zawsze widział, że pasy są zapięte, także o poduchy nie musisz się martwić. Oczywiście rozumiem, że zdajesz sobie sprawę z tego jakie jest niebezpieczeństwo niezapięcia pasów w aucie z poduchami...
          Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
          Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

          Komentarz

          • dudek_t
            L&K
            • 2008
            • 1421

            #30
            kowal 2002, dziękuje za rozwianie moich wątpliwości. Wobec tego to będzie najlepsze i najprostsze rozwiązanie.

            Jeśli chodzi o pasy to zdaje sobie sprawę. "Twój pas przypina Cię do życia". Jednak czasem w mieście zdarza mi się nie zapiąć pasów a te pikanie mnie po prostu dobija.

            Komentarz

            • piotrek_gdy
              RS
              • 2008
              • 7723
              • Volkswagen
              • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

              #31
              Zamieszczone przez kowal 2002
              jakie jest niebezpieczeństwo niezapięcia pasów w aucie z poduchami...
              jest większe niz w aucie bez poduch :?: :?: 8)
              przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

              wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

              Komentarz


              • #32
                Zamieszczone przez piotrek_gdy
                Zamieszczone przez kowal 2002
                jakie jest niebezpieczeństwo niezapięcia pasów w aucie z poduchami...
                jest większe niz w aucie bez poduch :?: :?: 8)
                Poduszka wybucha z dużą siłą. Człowiek przypięty pasami opada na już "flaczejącą" poduszkę.
                Jeśli nie jesteś przypięty pasami, to w czasie wypadku lecisz na dopiero wybuchającą poduszkę, która może Ci złamać nos albo i kark.

                Komentarz

                • piotrek_gdy
                  RS
                  • 2008
                  • 7723
                  • Volkswagen
                  • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                  #33
                  Zamieszczone przez szkodzisław
                  Zamieszczone przez piotrek_gdy
                  Zamieszczone przez kowal 2002
                  jakie jest niebezpieczeństwo niezapięcia pasów w aucie z poduchami...
                  jest większe niz w aucie bez poduch :?: :?: 8)
                  Poduszka wybucha z dużą siłą. Człowiek przypięty pasami opada na już "flaczejącą" poduszkę.
                  Jeśli nie jesteś przypięty pasami, to w czasie wypadku lecisz na dopiero wybuchającą poduszkę, która może Ci złamać nos albo i kark.
                  szkodzisław z przykrością muszę cię poinformować że akurat wchodzisz na śliski grunt- temat naszej rozmowy a zwłaszcza obrażenia ciała doznane podczas wypadków są bowiem moją zawodową domeną
                  więc proszę cię nie mów akurat mnie co się komu dzieje(mówię o obrażeniach ciała) podczas kolizji czy wypadku
                  przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                  wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                  Komentarz


                  • #34
                    Zamieszczone przez piotrek_gdy
                    szkodzisław z przykrością muszę cię poinformować że akurat wchodzisz na śliski grunt- temat naszej rozmowy a zwłaszcza obrażenia ciała doznane podczas wypadków są bowiem moją zawodową domeną
                    więc proszę cię nie mów akurat mnie co się komu dzieje(mówię o obrażeniach ciała) podczas kolizji czy wypadku
                    Z profesjonalistą nie będę się kłócił, ale czy Twoje pytanie z poprzedniego postu "jest większe niz w aucie bez poduch", oznacza że niezapięcie pasów w samochodzie z poduszkami jest bezpieczniejsze niż w aucie bez nich albo że nie ma różnicy?
                    Wytłumacz albo daj jakiegoś linka do wyników badań.

                    Komentarz

                    • piotrek_gdy
                      RS
                      • 2008
                      • 7723
                      • Volkswagen
                      • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                      #35
                      oczywiście, że niezapięcie pasów w aucie z poduszkami jest bezpieczniejsze niż niezpięcie pasów w aucie bez poduch
                      przeciez poduszka w jakiś sposób pomimo niezapietych pasów cię chroni (jedyne niebezpieczeństwo to okulary albo fajka w ustach :szeroki_usmiech )
                      jesli nie masz poduchy przy niezapiętych pasach walisz klatką piersiową o koło kierownicy powodując wielomiejscowe złamania żeber najczęściej z uszkodzeniem miąższu płuc(skrajnie niekorzystnie z uszkodzeniem serca) lub w wyniku przeciązenia (b.duże szybkości) dochodzi do oderwania szypuły naczyniowej(najczęściej aorty) od serca
                      pikuś przy tym to typowe urazy kończyn dolnych o kolumne kierownicy i pedały spowodowane wsunięciem się kierowcy pod koło kierownicy
                      a są amerykańskie badania które podają, że % częściej dochodzi do urazów kręgosłupa szyjnego (typu "strzał z bicza") u kierowcy z zapiętymi pasami niz bez zapiętych pasów

                      móglbym pokazać ci np zdjęcia auta które po czołówce spadło z wiaduktu na tory(kierowca %%% ale bez zapiętych pasów-poduchy odpaliły) a kierownik doznał jedynie złamania uda :P
                      przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                      wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                      Komentarz

                      • Marek08125
                        Classic
                        • 2009
                        • 3

                        #36
                        Witam serdcznie, jakies 2 miesiące temu kupiłem octavie II z 2006 z przebiegiem 80000, od tego czasu zrobiłem nią 11000 i pojawił mi sie problem z kontrolką pasów, a mianowicie nawet podczas zapiętego pasu ta kontrolka co jakiś czas świeci przez chwile i gaśnie, jeżeli ktoś ma jakieś rady w tej kwestii bardzo prosze o pomoc zanim udam się do ASO. Z góy dziękuje za pomoc,pozdrawiam

                        Komentarz

                        • kowal 2002
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2006
                          • 5161

                          #37
                          Marek08125, w ASO wymieniają całe zapięcie; razem z robocizną ok. 300 pln :shock: . Nie wiem czy bym się "skusił" :diabelski_usmiech . Wolałbym raczej wyłączyć wogóle kontrolkę i mieć z głowy...
                          Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                          Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                          Komentarz

                          • piotrek_gdy
                            RS
                            • 2008
                            • 7723
                            • Volkswagen
                            • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                            #38
                            Zamieszczone przez kowal 2002
                            Wolałbym raczej wyłączyć wogóle kontrolkę i mieć z głowy...
                            dokładnie tak
                            a serio-sprawdź czy gdzies pod fotelem kierowcy kabelek ci sie nie przetarł-to najczęstsza przyczyna
                            kazdy elektryk "przedzwoni" ci kabelki i sporawdzi czy nie ma gdzieś przerwy
                            przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                            wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                            Komentarz

                            • adamzg
                              Ambiente
                              • 2008
                              • 155

                              #39
                              Zamieszczone przez kowal 2002
                              Marek08125, w ASO wymieniają całe zapięcie; razem z robocizną ok. 300 pln :shock: . Nie wiem czy bym się "skusił" :diabelski_usmiech . Wolałbym raczej wyłączyć wogóle kontrolkę i mieć z głowy...
                              OII

                              Sterownik 17

                              Kodowanie 07

                              Pojawi sie ciag cyfr XXXXXXX

                              Srodkowy X tj "?" (XXX?XXX) musisz zmniejszyc o 2

                              Czyli jesli masz 0007401 wpisz 0005401

                              Wciskasz "wykonaj" i powinno smigac.

                              Komentarz

                              Pracuję...