Notlauft w ASV i kilka pytan

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • roLLo
    L&K
    • 2008
    • 1063
    • Octavia I (1U2)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    #26
    Ale nie powinieneś się nastawiać na to ze N75 pomógł. U mnie mechanik też to zeobił i po kilku dniach problem powrócił problem. U mnie zostały przeczyszczone kierownice, łopatki w turbinie, ale miejmy nadzieje że u Ciebie to pomoze. ;]

    Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

    Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
    Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
    Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

    Komentarz

    • cysterniarz
      RS
      • 2008
      • 1887
      • Octavia II combi (1Z5)
      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

      #27
      Zamieszczone przez roLLo
      Ale nie powinieneś się nastawiać na to ze N75 pomógł
      skoro pomogło to po co szukać dziury w dupie ?

      Komentarz

      • lukanio63
        Ambiente
        • 2009
        • 202

        #28
        Zamieszczone przez cysterniarz
        Zamieszczone przez roLLo
        Ale nie powinieneś się nastawiać na to ze N75 pomógł
        skoro pomogło to po co szukać dziury w dupie ?
        Dobze godocie kolego
        Jest: Skoda Octavia 2 VRS BMN+
        Byla: Skoda Octavia 2 Laurin & Klement Estate
        Superstar 3900 + Sirio Megawatt 4000

        Komentarz

        • rkb
          RS
          • 2008
          • 2152
          • Rapid Spaceback (NH1)
          • CYVB 1.2 TSI 110 KM

          #29
          Panowie szybka sprawa - dzwonił kumpel bo jego A4 notlaufy łapie(1.9 TDI 130 ps wykrecone na 170 niestety i w aso sie gubia bo program nie ten) , czy ktoś z pamięci może mi napisac w co sie wchodziło w VAG zeby to zgrać? Nie pamiętam a znaleźć nie moge, wiem tylko ze sie daje w rure na 3cim biegu...
          Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km

          Komentarz

          • cysterniarz
            RS
            • 2008
            • 1887
            • Octavia II combi (1Z5)
            • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

            #30
            a po co on do aso z tym jedzie, przecież to nie ma sensu :roll:

            Zamieszczone przez rkb
            czy ktoś z pamięci może mi napisac w co sie wchodziło w VAG zeby to zgrać
            rozumiem że chdzi o zrobienie logów dynamicznych

            01 Engine -> measuring blocks
            wybrać grupy np:
            003 - wstazania przeplywomierza
            008 - dawki paliwa
            011 - cisnienie doladowania

            3bieg ustabilizować prędkość i obroty na ok 1500
            LOG
            but w podłogę do odcięcia

            Komentarz

            • kordi007
              Classic
              • 2010
              • 1

              #31
              Witam,
              Ja mam podobny problem tylko że mnie zapaliła się kontrolka ASR-u następnie auto nie chciało wejść na obroty, po chwili zapaliła się kontrolka diagnostyczna i auto zachowywało się tak jakby turbina nie działał. Po wyłączeniu i załączeniu silnika problem z mocą znikł ale kontrolka ASR-u dalej się świeci. Czy miał ktoś kiedyś taki problem. Skoda Octavia 1 1.9 TDI 90KM

              Komentarz

              Pracuję...