apo5, nie wiem co z tym twoim rozrusznikiem, ale może wystarczy go naprawić. Jak miałem problem z rozrusznikiem w Cordobie to taryfiarze polecili mi elektryka ( róg Duchnickiej i Przasnyskiej ) i tam naprawa wyszła ok. 200 pln.
Elektroniczne sterowanie silnika
Zwiń
X
-
Wiem, proponowali mi naprawę ale powiedzieli, że nie ma gwarancji na to że bedzie działał dobrze przez dłuższy czas po za tym do valeo podobno ciężko części dostać i przeważnie te rozruszniki się od razu wymienia - taką zaczerpnąłem informację u sympatycznego pana mechanika. Powiedzcie mi jak to jest, jeżeli mam przypuśćmy danego typu rozrusznik to już nie mogę zamontować do niego innego typu rozrusznika do octavii 1.9 TDI tylko musi byc ten konkretny zamiennik np.? Dlaczego pytam - rozmawiałem dzisiaj z gosciem ze strony rozruszniki.eu i otrzymałem tego typu info:
rozruszniki (1396564)
nie ma pan nr oryginalnego?
10:49:01 rozruszniki (1396564)
bo tam pare rozrusznikow jest
10:49:35 vortex84 (8210470)
kurcze wiem że jest to rozrusznik VALEO ale numeru nie podam teraz, musiałbym pod maskę zajrzec
10:50:13 vortex84 (8210470)
a jak przedział cenowy rozruszników - faktycznie siedem stówek moze kosztowac?
10:50:33 rozruszniki (1396564)
roznie bywa
10:50:37 moze miec pan pecha
10:50:44 rozruszniki (1396564)
bo w niektorych jest taki niepopularny rozrusznik
10:50:47 i ten faktycznie jest drogi
Pytanie tylko czy to, że nie kupuje BOSCHa oznacza, że na takowym rozruszniku pojeźdźę krócej? Kurcze.
Komentarz
-
-
Może kierownice w dmuchawce się przycinają? Poruszaj cięgnem przy czy chodzi, dostęp masz z lewej strony przy ścianie grodziowej, musisz głęboko wcisnąć ręke i poruszać cięgnem.W zalewie Wiślanym pływał dziadek z babką,
Babka utonęła do góry kudłatką.
Oj nie żal mi babki jak tej jej kudłatki,
Bo bym sobie uszył pomponik do czapki!!!
Komentarz
-
-
Witam ponownie
Problem z błędem 17965 rozwiązany - przyczyna PSJ. Tak więc jak komuś świeci się kontrolka, a nigdy nie pogonił swojej octavii więcej niż 3100 rpm to tak się dzieje.
A następny błąd - pablo_doctor udzieli mi pomocy - tylko czasu nie ma
Pozdrawiam i dziękuje za pomoc.
[ Dodano: Pon 09 Lis, 09 07:38 ]
A następny błąd - pablo_doctor udzieli mi pomocy - tylko czasu nie mam
Komentarz
-
-
karol_pawel pefnie pefnie szemu nie tylko zwin do mniepablo_doctor
Rozdawajmy sobie punkty za rzeczowe informacje
CB-RADIO MIDLAND 220 modyfikowany - /15W Roger Beep / , odwiercona antena na środku dachu - obecnie LEMM 160
http://picasaweb.google.com/pablo.doctor.OCP www.zuart.pl
Komentarz
-
-
lukasz12022, 17964/P1556 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
Possible Symptoms
* Reduced power output
* Limp mode
Possible Causes
* Boost Pressure too Low
* Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected or leaking
* Charger Pressure Control defective
o VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck
* Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective
Possible Solutions
* Check Hoses/Pipes to/between Components
* Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
* Check / Clean / Replace Charge Pressure Control
o Check / Clean mechanism for variable nozzles
19586 - EGR System: Regulation Range Exceeded
P3130 - 35-00 - -
Pewnie nagar w EGRzie jest juz tak duzy ze zaworek nie moze chodzic i wyskakuje blad.
Komentarz
-
-
Witam,
Lukasz120222 proszę napisz wyniki przeglądu u mechanika, ponieważ mam taki sam problem, a wszystkie możliwe powody były sprawdzone i przeczyszczone. Zatem też jestem w punkcie wyjścia. Przy czym chciałbym zauwżyć że raz zadziała metoda jazdy na obrotach powyżej 3100, wtedy lampka zgasła. Ale teraz ponownie się zapaliła. Mam wrażenie, że zależy to od prędkości jazdy/biegu na kórym się jedzie, chociaż w takim przypadku dlaczego dopiero teraz się włacza?
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Wszystko zaczęło się od tego ze traciłem moc auta przy prędkości ok.120km/h i przy 3000obr. Auto robiło się mułowate – wystarczyło wyłączyć silnik i ponownie uruchomić i było OK do następnego momentu przekroczenia prędkości 120km/h.
Po odczytaniu VAG-COM:
19586
P3130
Jedna z sugestii była sprawdzić czujnik ciśnienia doładowania – kupiłem nowy dalej to samo turbina przeładowuje.
Dziś się okazało że łopatki są zapieczone i mieszek dziurawy, jutro wszystko ma byc sprawne a dodatkowo będzie WIRUSIK :twisted: co pozwoli na rozkręcenie 90-scio konnej Octavki
Dziękuję wszystkim za wcześniejszą pomoc
Komentarz
-
-
denerwująca kontrolka el. str. silnik.
Witam,
Podczas jazdy również zapaliła mi się omawiana na forum kontrolka- denerwujące. Na szczęście nie towarzyszył temu żaden tryb awaryjny. Postanowiłem wziąć sprawę na tzw. przeczekanie, zatankowałem V-powera na Shellu pojeździłem trochę i... zgasła.
Oczywiście proszę się nie sugerować może być to jakaś poważna awaria. Mam wrażenie, że gdybym pojechał z tym do ASO z pewnościąby była...
pozdrawiam
Komentarz
-
-
Mam ten sam problem 19586 EGR System Regulation Limited Exccended i 35-10 sporadyczny - Wymieniłem czujnik temperatury nadal to samo - jeden dzień spoko a następnego sięr zapala - zawór N75 też wymieniłem - lampka zapala sie ponownie - czasami gaśnie na chwilę - silnik ma moc i dobrze ciągnie - zawór EGR był czyszczony u mechanika - nic nie pomaga Może ktos udzielić konkretnej pomocy? Zawór N18 tez wymieniony
Komentarz
-
-
ROZWIĄZAŁEM PROBLEM!!! - zasyfiony był zawór (przewód podciśnienisa z zaworem zwrotnym nr. 1J0 612 041 FD - przepływ przez ten zawór był zmniejszony o ponad połowę - oczyściłem go przedmuchałem tam gdzie się dało - jedna część zaworu jest zgrzana z przewodem co idzie do serwa hamulcowego więc tego nie rozebrałem - SAMOCHODZIK ZASUWA JAK TA LALA od trzech tygodni - wszystko juz jest OKI - żadnych błędów. znalazłem przyczynę zasyfienia zaworu - to jest luźny króciec od pompki Vacum - mozna to rozebrać aby zanitować?
Komentarz
-
-
witajcie
pisze tu pierszy raz,
chcialbym sie co nieco dowiedziec od Was koledzy, dzis pojawila mi sie kontrolka jako elektroniczne sterowanie silnika, odczulem wieksze zuzycie paliwa, na mocy nie stracilem, nie wiem co mam zrobic poniewaz jakis czas temu tzn rok temu takze pojawila sie podobna kontrolka, sprawdzalem bezpieczniki i okazalo sie ze byl przepalony, wymienilem go i gralo jak trzeba. Teraz jest inaczej i nosze sie z zamiarem by odwiedzic serwis skody
zapewne bdzie trzeba podlaczyc pod komputer by zobaczyc coz to jest za usterka (jesli juz)
orientuje sie ktos ile taka wizyta kosztuje, czy tez probowac gdzie indziej do jakiegos mechaniora by sie dowiedziec w czym problem??
dzieki
Komentarz
-
-
Witam
mam problem z kontrolka sterowania i nie tylko przy probie włączenia silnika czasem dzieją się cuda.albo mruga kontrolka lub przygasają wszystkie... o co chodzi?na brak mocy raczej nie moge marudzic 90kM agr ciagnie na trasie.prosze o pomoc
[ Dodano: Wto 22 Cze, 10 12:56 ]
Dodam ze sporo zalezy od tego jak "usadowi"sie kluczyk w stacyjce...wina kostki,stacyjki...?prosze o pomoc
Komentarz
-
-
Odświeżę trochę temat
Wyżej wymieniona kontrolka zapaliła mi się jakoś 2 tyg temu. Czytając trochę na forum sprawdzałem czy mam spadki mocy na autostradzie bo wcześniej czegoś takiego nie zauważyłem. Więc do 180km/h idzie jak trzeba bez problemu. Kontrolka się cały czas paliła ale następnego dnia jak wstałem do pracy to już sie nie zapalała.
Zapaliła się kilka dni później wiec kupiłem kabelek i vagiem 2.0 coś tam sprawdziłem i wyszło coś takiego (wraz z tłumaczeniem wg instrukcji):
16514 (P0130) O2 Sensor Circuit Malfunction (Bank 1 - Sensor 1)
P0130,"Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - usterka"
Błąd usunąłem ale pomogło na tydzień. Kolejne usunięcie pomogło na 1 dzień. Więc dałem sobie spokój z usuwaniem i pytam gdzie może leżeć problem ? ... Do mechanika wpadnę jak wrócę do polski za 1,5miecha. do tego czasu będę próbował sam.
samochód: octavia 2002 rok 1.6 benzyniak 102 KM
Komentarz
-
Komentarz