[O2] gwizdy z komory silnika

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • wojtt
    Classic
    • 2010
    • 1

    [O2] gwizdy z komory silnika

    szkoda, rozwijając skrót myślowy: jaką wartość dla kierownika przedstawia auto obute w 4 bravurisy2? ceniona dobra przyczepność, względna niska hałaśliwość. pytam, bo kiedyś czytałem coś na forum, że bravurisy2 nie są zbyt dobre - tzn. że podobno słabe na mokrym
  • rufi
    Classic
    • 2008
    • 3

    #2
    [O2] gwizdy z komory silnika

    mały problemik z octavką...
    od paru dni dobiegają gwizdy z komory silnika takie mniej więcej jak przy uchylonym oknie gwizd wiatru. dodam że jest to słyszalne na niskich i wysokich obrotach zarówno na biegu jak i na luzie. łożysko, sprzęgło??? pomóżcie, dwumasę wymieniłem ok 30 tyś km temu na nóweczkę

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Turbina kolego. Zrobilo sie zimno i puchacz zaczal wydawac dzwieki. Puki jest cichy to luzik, jak przerodzi sie w karetke to bedzie czym sie martwic.


      Jak silnik sie zagrzeje to pewnie przechodzi, albo jest duzo mniej slyszalne.
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • Andrev3
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 6116

        #4
        Potwierdzam slowa Maicroft, to turbinka... ja juz słyszę pogotowie za sobą więc tylko czekam... :cry:
        RENT COMPLEX

        DACAR.team

        Komentarz

        • AdamB
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 8030
          • Octavia IV (NX3)
          • DKZA 2.0 TSI 190 KM

          #5
          Zamieszczone przez Andrev3
          Potwierdzam slowa Maicroft, to turbinka... ja juz słyszę pogotowie za sobą więc tylko czekam... :cry:
          Na wiosnę zniknie karetka No chyba że turbina nie dożyje.
          Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratorr
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            #6
            Ja zmienie teraz olej na swiezy i jestem ciekaw jak to wplynie na dzwiek turbiny z rana :diabelski_usmiech
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • koja86
              RS
              S_OCP Member
              • 2007
              • 3178

              #7
              Padnięcie turbiny przynosi zazwyczaj same kożyści można wpakować z ARLa zrezygnować z ekologii i cieszyć się jazdą
              Takie zwykłe Ambiente

              Komentarz

              • sew1981
                RS
                S_OCP MemberModeratorr
                • 2009
                • 10917
                • Fiat

                #8
                koja...a w bkd jest niby gorsza niz w arlu?...nie wiem...ale mam watpliwosc :wink:

                [ Dodano: Sro 21 Paź, 09 10:09 ]
                no chyba ze myslisz o swoim asv...to zrozumiale, bo ja odnosze sie do auta autora tematu :P

                Komentarz

                • rufi
                  Classic
                  • 2008
                  • 3

                  #9
                  dzieki chlopaki, wczoraj byłem u "magików" w serwisie podobno turbo ma sie dobrze tylko że nie wiedzą co dolega autku i umówili na kolejna wizytę ... odgłosy słychać z prawej strony silnika, podżućcie mi jak turbo to jaki mniej więcej koszt i co włożyć, myślę po zimie troszkę ją podrasować... 140 kucy mało...pozdrawiam

                  Komentarz

                  • koja86
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 3178

                    #10
                    Zamieszczone przez sew1981
                    koja...a w bkd jest niby gorsza niz w arlu?...nie wiem...ale mam watpliwosc
                    To przykład można dać GT22
                    Takie zwykłe Ambiente

                    Komentarz

                    • tomil
                      L&K
                      S_OCP Member
                      • 2008
                      • 1179

                      #11
                      Zamieszczone przez sew1981
                      a w bkd jest niby gorsza niz w arlu
                      Podobno tak- wałek jest cieńszy i szybko odlatuje. Poza tym to chyba te same wirniki.
                      It doesn't matter what we're losing
                      It only matters what we're going to find!

                      Komentarz

                      • Maru 123
                        RS
                        • 2008
                        • 4660

                        #12
                        do BKD wkłada się turbo z BRD- rozmawiałem nawet dziś o tym z Rogalottim :wink:
                        1.8T AGU L&K

                        2.0TDI BKD ELEGANCE

                        TOYOTA LAND CRUISER J95

                        Komentarz

                        • tomil
                          L&K
                          S_OCP Member
                          • 2008
                          • 1179

                          #13
                          Maru 123,

                          Zbroisz się :?:
                          It doesn't matter what we're losing
                          It only matters what we're going to find!

                          Komentarz

                          • fernando
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2006
                            • 1890

                            #14
                            Zamieszczone przez Maru 123
                            do BKD wkłada się turbo z BRD- rozmawiałem nawet dziś o tym z Rogalottim :wink:
                            Maru 123, jak Ty to zrobiłeś? Ja prawie od tygodnia nie mogę się do niego dodzwonić, a chciałem się na hamowanie umówić... Pojechałem na miejsce, a tam też go nie było :?

                            Komentarz

                            • Maru 123
                              RS
                              • 2008
                              • 4660

                              #15
                              tomil, 8) szykują sie zmiany pewne 8)
                              fernando, bez problemu się dodzwoniłem :roll:
                              1.8T AGU L&K

                              2.0TDI BKD ELEGANCE

                              TOYOTA LAND CRUISER J95

                              Komentarz

                              • sew1981
                                RS
                                S_OCP MemberModeratorr
                                • 2009
                                • 10917
                                • Fiat

                                #16
                                rufi, jak magicy nie wiedza..to trudne. ale moze masz walniety dolot, albo intercoller, ja mialem to i to rozwalone i tez mi gwizdalo jak komunistyczny czajnik w kazdym zakresie obrotow

                                Komentarz

                                • olejek
                                  Ambiente
                                  • 2006
                                  • 121

                                  #17
                                  Rufi a masz DSG?

                                  U mnie najpierw pojawił się gwizd/świst (ale nie taki jak od turbiny) a potem notlauf.

                                  Jest akcja serwisowa, w DSG cos bardziej wystaje z przodu i śrubki przecierają wąż od IC. U mnie tak było, wymienili wąż na nowy i jest zestaw naprawczy - teśrubki są nowe tak zrobione, żeby nie przecierały węża. Akcja jest typu "jak wystąpi".
                                  http://keeprockin.art.pl/‎

                                  Komentarz

                                  • rufi
                                    Classic
                                    • 2008
                                    • 3

                                    #18
                                    nie

                                    Komentarz

                                    Pracuję...