jak zabrac sie za regulacie biegów octavia 1.6 ???

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • grzen75
    Classic
    • 2010
    • 19

    jak zabrac sie za regulacie biegów octavia 1.6 ???

    trzeba było zadać to pytanie w tym temacie
  • chrypo
    Drive
    • 2009
    • 42

    #2
    jak zabrac sie za regulacie biegów octavia 1.6 ???

    witam chciałbym wyregulowac mechanizm zmiany biegów jak do tego podejsc i ustawic dobrze?

    Komentarz

    • Jeżyk
      Rider
      • 2009
      • 691

      #3
      Sorry za OT ale jeżeli nie wiesz jak się do tego zabrać, to z całym szacunkiem dla Twoich zdolności i zapału, zleć to DOBREMU mechanikowi. Nie znam Twoich umiejętności ale uwierz mi, nie powinien robić tego ktoś, kto nie wie jak się do tego zabrać. Pozdrawiam.
      Szerokiej drogi, jakakolwiek by ona nie była.

      Komentarz

      • Viniu
        Rider
        • 2008
        • 517

        #4
        Zamieszczone przez Jeżyk
        zleć to DOBREMU mechanikowi
        Polać temu Panu

        A tak na poważnie, to ja wyznaję zasadę, że jeśli się na czymś nie znam, to się za to nie zabieram. Niech każdy robi to, co umie najlepiej. chrypo, jeśli tego nigdy nie robiłeś, a co więcej nie wiesz jak to zrobić, to raczej odpuść sobie.. zaoszczędzisz parę złotych a później wydasz na większe naprawy... takie jest moje zdanie...
        Pozdrawiam

        Komentarz

        • jack.
          Drive
          • 2009
          • 70

          #5
          Nie jest to jakoś zbyt skomplikowana sprawa. U mnie robił to mój kolega, co prawda bardzo dobry mechanik, ale sam przyznał, że robił to po raz pierwszy. Ja wsiadłem do auta na podnośniku, ruszałem wybierakiem w pozycje blokujące się. On następnie regulował wodziki (nie pytaj dokładnie jak). Za pierwszym razem wyregulował tak, że jedynka wchodziła jak w masło, ale nie wiem czy przypadkiem nie straciłem piątki, bo wybierak był mocno pochylony w prawo i nie widziałem różnicy między trójka a piątką. Zajęło mu to łącznie jakieś 10-15 minut. Jak dobrze wchodziła jedynka, tak dwójka się zaczęła haczyć. Regulacja tutaj jest kompromisem. Małe prawdopodobieństwo, że zrobisz tak, że wszystko zacznie chodzić jak w nowym aucie, mimo wszystko naprawdę polecam.

          Z resztą widzę, że z Gdańska jesteś. Ja na naprawy jeżdżę do Malborka. Jak chcesz namiary na dobry, tani zakład, daj znać na priv. Przykładowo za wymianę rozrządu w AKL płacisz jakieś 200 PLN, wymiana łożyska około 50 PLN. Nikt Cię nie wygoni z warsztatu i widzisz co się z Twoim autem dzieje. Nie to co w ASO, masz Pan kawkę, tylko nie wchodź na warsztat...

          Komentarz

          • chrypo
            Drive
            • 2009
            • 42

            #6
            dzis własnie se to sam zrobiłem takie to skoplikowane ze o rany !!!!!!! ;-) ale dzieki

            Komentarz

            • zakum7
              Drive
              • 2008
              • 53

              #7
              hm a możesz napisać skąd wziąłeś info jak to zrobić?? też bym chętnie spróbował .

              Komentarz

              • robekcool
                RS
                • 2009
                • 2041
                • Octavia II (1Z3)
                • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                #8
                jak nic się nie dzieje to nie próbujcie. reguluje się dwoma linkami (skracając lub wydłużając je). trochę cierpliwości i każdy sam to zrobi.
                www.k-mot.pl
                Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                Autoholowanie.
                Robert Kulma

                Komentarz

                • mroko
                  Rider
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 659
                  • Octavia II (1Z3)
                  • BSE 1.6 MPI 102 KM

                  #9
                  robekcool, w 1.6 nie ma linek.
                  Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

                  Komentarz

                  • chrypo
                    Drive
                    • 2009
                    • 42

                    #10
                    hmm... ja zadnych linek u siebie nie regulowałem tylko dwa ciegna (rurki) które sa włozone w siebie i scisniete opaska zaciskowa przesunelem lekko w lewo scisnołem i jest ok a miałem problem z wzuceniem 1 i 2 teraz jak w masełko wchodza a mechanik podejzewam skasował by mnie od groma proponuje samemu zobaczyc i poprubowac ale wrazie czego pamientac jak było wczesniej zeby nie narobic se faktycznie bigosu jak koledzy pisza

                    Komentarz

                    • zakum7
                      Drive
                      • 2008
                      • 53

                      #11
                      chrypo, możesz troszkę opisać ten zabieg?? W którym miejscu jest ta opaska?? Jak się tam dostałeś?? itp O fotki nie śmiem prosić ale jakbyś miał...

                      Komentarz

                      Pracuję...