Pomocy - niefabryczne radio w OII FL rozładowuje akumulator

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • katarzyna
    Classic
    • 2010
    • 4

    Pomocy - niefabryczne radio w OII FL rozładowuje akumulator

    Czy ktoś może się podzielić swoim doświadczeniem z użytkowania Octavki z silnikiem 1,6 102 KM na gaz.Prosze o wypowiedzi użytkowników którzy mają samochód od nowości i przynajmniej 100 tys km przebiegu .Zastanawim się nad zakupem samochodu z takim silnikiem i chciałbym coś więcej się dowiedzieć -czy gaz nie niszczy silnika czy nie ma dodatkowych problemów eksplatacyjnych itp.Pozdrawiam.
  • lipekok
    Classic
    • 2009
    • 18

    #2
    Pomocy - niefabryczne radio w OII FL rozładowuje akumulator

    Jak w temacie
    Jakikiś czas temu podłączyłem do mojej Octavi II FL
    niefabryczne radio Alpine X300
    zakupiłem odpowiednią przejściówkę oraz separator antenowy
    i radyjko pięknie gra
    jakiś czas temu zauważyłem pewne kłopoty przy uruchamianiu samochodu
    stwierdziłem że radio po wyłączeniu rozłądowuje akumulator
    sprawdziłem napięcia na kostce zasilającej i nie znalazłem pinu który podaje zasilanie tylko po uruchomieniu stacyjki auta (zawsze tak było w aucie).
    Pomocy jak podłączyć radio aby nie padał mi akumulator
    Denis

    Komentarz

    • kowal 2002
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 5161

      #3
      Spróbuj podłączyć się tam, gdzie w swoim ostatnim poście w TYM temacie opisał kolega Tomek_dx. Może w OII FL panel jest z tyłu podobny "kabelkowo" jak w OII...
      Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
      Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

      Komentarz

      • prystelka
        Classic
        • 2008
        • 8

        #4
        Niestety radio Alpine wymaga do poprawnego podłączenia podpięcia pod stacyjkę - zobacz w instrukcji montażu radia. Konstrukcja radia powoduje, że pobiera tym plusem całkiem znaczny prąd, co prowadzi do wyładowania akumulatora.
        Ja wyprowadziłem + ze stacyjki z tej puszki bezpieczników po lewej stronie kierowcy. Było sporo wolnych miejsc do obsadzenia. Zmierz miernikiem, gdzie u Ciebie jest + po przekręceniu stacyjnki i wystarczy tylko wcisnąć w wolne miejsce kabelek zakończony taką blaszką jak jest w kostce ISO do radia.
        Podpinasz bezpiecznik (mini) np. 5A, czy też 10A i masz problem z głowy.

        Powodzenia.

        Komentarz

        Pracuję...