Octavia II 19 TDI 105KM 2005r. nie pali
Zwiń
X
-
WItam ponownie. Elektryk zrobil maly eksperyment tzn do sprawnej OCTAVII II (praaiw identycznej) podłaczyl sterownik z mojej uszkodzonej O2 i okazało sie ze zachowuje sie identycznie - źle - nie zapala sie kontrolka od swiec, swieci od ASR itp. Wynikałoby z tego ze uszkdozony jest komputer bo w dobrym samochodzie objawy sa identyczne dla tego komputera.
Prosze o info gdzie moge naprawic taki sterownik lub gdzie moge tanio kupic
03G 906 016 K
EDC16U1 7002
BOSCH 0 281 012 237 BPG
05-10-15
1039507818 1480 0900
pozdrawiam
[ Dodano: Nie 22 Lis, 09 15:06 ]
Czy ktoś wie co jest istotne przy wymianie komputera- jesli kupie idnetyczny komputer z tym samym oznakowaniem to co trzeba jeszcze zrobic aby dzialał on w miejscu uszkodzonego?
Komentarz
-
-
robik5, http://www.allegro.pl/item821976131_...troen_bmw.html - to tylko przyklad co mozna zrobic. nie wiem jacy oni sa dokladnie.
Najlepiej byloby pewnie dojsc konkretnej przyczyny uszkodzenia - co jest walniete, zalozyc nowy edc16 i zgrac twoje oprogramowanie do niego, ale bez tego bledu ktory wystepuje.
To robia tacy ludzie jak to na allegro, nie znam go powtarzam. nie wiem kto sie tym zajmuje w radomiu, napewno ktos taki jest - jakis dobry elektronik.
u nas ktos taki jest podobno w tczewie- ale to daleko dla Ciebie. popytaj kolegow z ocp z twego regionu :wink:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez robik5wymienic czujnik - w sumie ok 1000zl, czy to aby nie za duzo???Skoda Octavia II 1.9 TDI BJB 105/250 niestety juz nie ma(ale w pamieci pozozstanie
obecnie Skoda Octavia II 2.0 TDI 187 km i 390 Nm + banan na twarzy
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...ck+king++dachu
Komentarz
-
-
Witam po dłuzszej przerwie. Mam pytanie powiązane nadal z tym tematem, a mianowicie, został wymieniony komputer, sprawdzone przewody, czujnik wału G28 a auto jak nie paliło tak nadal nie pali. VAG ciagle pokazuje brak sygnałów z czunika wału korbowego G28. Czy mozliwe jest uszkdozenie koła generujacego te impulsy? jak je wymienic i gdzi kupic tanio?
Komentarz
-
-
dla mnie tez jest to bardzo dziwne, choc nie zajmujes ie naprawa aut. wedłgu mojego pojecia takie kolo nie powinno ulec uszkodzeniu - brak impulsów po wymianie:
1.komputera
2.czujnika G28
3. sprawdzeniu przewodów od czujnika do komputera
W załaczeniu zdjecie tego ukladu.
proszę o rade czy mechanik ma racje?
Komentarz
-
-
robik5, sorry, nie patrzyłem tu wcześniej ;-)
ale standardem w cc700 było zgubienie "magnesu" z koła - a dokładniej zcięcie go mechanicznie. Dla kompa silnik stał - w o2 nie wiem jak to wygląda. Tylko do waszej dyskusji się włączyłem ops:
Ale budzi we mnie nie dosyt sprawa przełożenia starego twojego kompa do sprawnego auta.... napisałeś że też było źle... dziwne chyba by był to ten sam czujnik na kole?
Co do "nie zapalania" to znajdź namiar na Aligatora z Katowic i porozmawiaj. U mnie przelewały wtryski, korekcja była rozjechana nawet nie wiele, a i tak chodził nierówno. Po wymian wtrysków i korekcie u Rogalottiego - wszystko działa jak w zegarku. :lol:
Może coś pomogłem.... :roll:Była O2, Jest SuperB!
Komentarz
-
-
Koledzy drodzy ratujcie, bo tracę wiare w mechaników - mechanik wymienil komputer bo taka byla pierwsza diagnoza - teraz ma wymienic kolo od czujnika G28 za ok 400zl bo podobno ono jest winne braku sygnałow czujnika G28...sam czujnik juz wczesniej zostal wymieniony...jak to mozliwe ze tylke podzespolów uszkodził sie w tym samym czasie???
Komentarz
-
-
wiesz...co najlepiej to sprzedaj..to jakies cudo techniki chyba....wszystko sie psuje
[ Dodano: Pon 07 Gru, 09 06:57 ]
moim zdaniem wszystkie czujniki chyba nie padly...masz cos z instalacja pokopane, moze auto jest po jakims mega dzwonie? od nowosci je masz? moze w ogole tam byl inny komp i stad te problemy.
Komentarz
-
-
robik5, Kolega pisał o tym co wiesz o aucie – nic nie wyczytałem w twoich postach.
Auto miało dzwona?
Miało kontakt z „fachowym” elektrykiem?
Masz w aucie magistralę CAN – i tam wszystko jest zakodowane, włożenie nowego czujnika nic nie da jak nie przeprowadzisz prawidłowo różnego rodzaju nastaw podstawowych….nawet odpięcie aku w aucie może ci np. nabroić z radiem jak masz słabą baterię w nim. Wyjmowałeś kompa, zmieniałeś czujniki, a czy dostrajałeś wszystko do siebie przez komputer?
Jak nie to załap się na jakiegoś gościa z VAG’iem + Can i podłub w necie co trzeba „zestroić” do nastaw podstawowych.
Jak auto jeździ – to wszystkiego dobrego! ;-)Była O2, Jest SuperB!
Komentarz
-
-
WItam ponownie po dłuższym czasie... wracajac do mojego problemu i pytań - auto nie miało powaznego dzwona - byl bliski kontakt z sarną, ale to ponad 6 miesiecy temu- lekko skrzywiona belka zderzaka i nic wiecej.
Wracając do moich problemów, wymienione zostały:
- komputer EDC
- czujnik obrotów wału G28
- koło generujace sygnal w G28 wraz z uszczelniaczem
Wszytkie te czynnosci wykonywal mechanik - dla mnie dziwne jest to, ze tyle rzeczy trzeba bylo wymienic na raz...do tego doszedl teraz problem z pompowtryskiwaczem nr 4 - zostala wymieniona wiazka przewodów (w silniku)- teraz sprawdzam auto
Komentarz
-
-
Problem w tym ,że auto jest dla żony i juz mi głowe chce urwać za te kłopoty...
Zawartośc starego komputera została odczytana z pamięci flash i załadowana po kablu do "nowego" komputera podobno kropka w kropkę... czy takis psoób jest ok?
oczywiście mechanik ma kabel soft itp.
Teraz od dwóch dni autem jeżdzi mechanik i jemu podobno nic sie nie dzieje...poza jednym wyjatkiem kiedy to zapaliła sie kontrolka od poduszek jak auto było zimne, ale poźniej zgasła...
Swoją droga auto przestało ponad miesiąc i byc może było to przyczną problemów po naprawie, choc sam już nie wiem o co chodzi...
Życze wszytkim powodzenia w Nowym Roku...
Komentarz
-
-
Odgżewam kotleta... jak tam?
to co napisałeś to "prawie" prawda z tym softem ;-)
Chodzi o to by nowy komp poznał mechanikę i "zużycie" elementów wykonawczych. Jak komp jest zgrany naprawdę "cały" to może to już mu wystarczy. Ale jak nadal masz kłopoty, to postaraj się by zrobili co trzeba....Była O2, Jest SuperB!
Komentarz
-
Komentarz