WItam, dziękuje za zainteresowanie...
Aktualnie sytuacjia wyglada tak, że została "rozpruta" cała wiązka przewodów od komputera do wtrysków i czujników, która "niestety" wygląda na dobrą.
Udało sie usunac problem z poduszką, bo przyczyna była złączka przy fotelu.
Problem z zaworem recylkulacji spalin generowany byl przez niekontaktującą złaczkę...
Pozostal problem z 4 cylindrem, który objawia się tym, iż pomimo zamiany wtrysków 3 z 4 cylindrem i wymianą wiązki od wtrysków komputer ciagle zgłasza problem z dawkowaniem paliwa poza gorna granicą dla 4 cylindra ( cisnienie sprężania jest OK). NIe wiem jak to rozumieć i co moze byc przyczyną?
Aktualnie sytuacjia wyglada tak, że została "rozpruta" cała wiązka przewodów od komputera do wtrysków i czujników, która "niestety" wygląda na dobrą.
Udało sie usunac problem z poduszką, bo przyczyna była złączka przy fotelu.
Problem z zaworem recylkulacji spalin generowany byl przez niekontaktującą złaczkę...
Pozostal problem z 4 cylindrem, który objawia się tym, iż pomimo zamiany wtrysków 3 z 4 cylindrem i wymianą wiązki od wtrysków komputer ciagle zgłasza problem z dawkowaniem paliwa poza gorna granicą dla 4 cylindra ( cisnienie sprężania jest OK). NIe wiem jak to rozumieć i co moze byc przyczyną?
Komentarz