amortyzatory przód- problem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Kpawel17
    Drive
    • 2010
    • 43

    amortyzatory przód- problem

    Gruntokor C (podkład alkidowy) cena ok - 20zł za 1L

    Felgmal cena ok - 20zł 0.5L
    kpawel17
  • delanopl
    Elegance
    • 2009
    • 831

    #2
    amortyzatory przód- problem

    witam w ubiegłym miesiącu wymieniłem amortyzatory przednie, dziś kontrolując auto, zauważyłem że kielichy(te pod maską) są uniesiene do góry tak jak przed wymianą, nadmienię iż przejechałem na nich ok. 3000 km, czy należy je ponownie dokręcić, czy coś nie tak zostało zrobione? pzdr

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      A ustaw auto, jednym kolem na krawezniku, a drugim w powietrzu. :twisted:


      Tak to juz jest. Zuzycie amortyzatorow nie ma nic wspolnego z tym czy ten kielich jest na styk czy wystaja. Tak to pracuje.
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • tom2212
        RS
        • 2008
        • 3892

        #4
        delanopl, tak ma być gdy auto stoi nierówno to i kielichy sa nierówno ustawione gdy stoi na równej powierzchni to jest tak samo z obu stron

        Komentarz

        • delanopl
          Elegance
          • 2009
          • 831

          #5
          aha, a przed wymianą tak wystawały że pieczątki mi porobiły na wytłumieniu maski, dlatego pytam żeby mi sie nie okazało że kiedyś, po trasie będe miał dwa pagórki na masce

          Komentarz

          • tom2212
            RS
            • 2008
            • 3892

            #6
            a nie mialeś czegoś więcej uszkodzonego niż tylko amorki ??

            Komentarz

            • delanopl
              Elegance
              • 2009
              • 831

              #7
              właśnie mechanik, powiedział ze wszystko jest ok, należy wymienić tylko wkłady, a jak kupowałem auto to z przodu amorków już "nie było" hmmm... co więcej- wymieniałem gumy stabilizatora i tyle

              aha, ostatnio jak jechałem po płytach, to na kierownicy czułem takie jednorazowe stuki, jakby nożem o stół stuknąć, na większych przerwach między płytami

              Komentarz

              • krzynol
                RS
                S_OCP Member
                • 2007
                • 10960
                • Superb II combi (3T5)
                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                #8
                Zamieszczone przez delanopl
                to na kierownicy czułem takie jednorazowe stuki, jakby nożem o stół stuknąć
                tuleje metalowo-gumowe wahacza?
                sworzeń zwrotnicy?
                ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                poprzednie modele:
                ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                Komentarz

                • marekzu
                  L&K
                  • 2007
                  • 1412
                  • Superb II combi (3V5)

                  #9
                  właśnie mechanik, powiedział ze wszystko jest ok, należy wymienić tylko wkłady
                  a gornych gum nie wymienił - te w ktorych siedzi lozysko ????

                  Komentarz

                  • delanopl
                    Elegance
                    • 2009
                    • 831

                    #10
                    nie wymienił, właśnie dziś w pracy rozmawiałem ze znawcą i to samo podpowiedział, że mogą to być te gumy

                    Komentarz

                    • paawelek
                      Classic
                      • 2009
                      • 8

                      #11
                      Kielichy wystają bo wybite jest górne mocowanie (guma) amortyzatora. Mechanik podczas wymiany amorków powinien je wymienić i teoretycznie dla świętego spokoju łożyska górnego mocowania. to wszystko nie jest drogie jak się robi przy okazji wymiany amorków. Jak wymienisz te gumy na nowe to nie przejmuj się jak "kielichy" wyjdą znów do góry bo "ten typ tak ma" Pozdrawiam.

                      Komentarz

                      • delanopl
                        Elegance
                        • 2009
                        • 831

                        #12
                        dokładnie było to co podaliście w dwóch ostatnich postach dzięki pozdrawiam również

                        Komentarz

                        Pracuję...