Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Pompa wtryskowa? Problemy z przyspieszaniem.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Pompa wtryskowa? Problemy z przyspieszaniem.

    kropeck, rewelacja :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech

  • #2
    Pompa wtryskowa? Problemy z przyspieszaniem.

    Witam wszystkich klubowiczów. To mój pierwszy post. Szukałem informacji na temat problemu z moją Octavią ale nie znalazłem nic konkretnego. Jeżeli jednak bym się mylił za wszelkie linki do właściwych postów będę wdzięczny.

    Otóż moja octavia czasami ma problemy z przyspieszaniem. Przy większych prędkościach tak jakby przerywała (prędkości powyżej 120), a max. prędkość jest w granicach 160 km/h. Po podłączeniu kompa ukazał się taki błąd "błąd wczesnego sterowania układu wtryskowego". Mechanik sugerował że to może być wina pompy wtryskowej.
    Moje pytanie brzmi czy ktoś już się z podobnym problemem spotkał i czy to to faktycznie jest pompa? Jak ewentualnie to jeszcze inaczej można sprawdzić?
    Za pomoc z góry dziękuję.

    Komentarz


    • #3
      A ten blad nie mial cos w opisie o kacie wtrysku ??


      Jakies cyferki ten blad wykazal ??
      Spritmonitor.de

      Komentarz


      • #4
        Właściwie to nie wiem ale nic w opisie o kącie wtrysku nie było. To wiem na pewno.

        Komentarz


        • #5
          U mnie był podobny błąd jak ruszałem pompą w celu przyśpieszenia/spowolnienia właśnie dawki rozruchowej. Jak ustawiłem na optymalnej pozycji to błąd wykasowałem i nie wyskakiwał już w vagu. Motorek AHF.


          Komentarz


          • #6
            U mnie był podobny błąd jak ruszałem pompą w celu przyśpieszenia/spowolnienia właśnie dawki rozruchowej
            A moze regulowales kat wtrysku, bo dawka rozruchowa to jest regulowana programowo akurat.
            Spritmonitor.de

            Komentarz


            • #7
              Podlącze sie pod temat wyskakuje mi bląd zapala sie kontrolka silnika plus trójkąt od ASR i autko przymuli potem ciagnie ale czasami w górnych granicach przy pedale w deche cos kłaczy.Podpialem do kapa ale nie Vaga tylko jakis tam Global cos tam i pokazuje bląd regulator pompy wtryskowej czy cos takiego a drugi zwarcie w układzie chłodzenia czy czujnika nie pamietam . Podobno mogł paśc regulator możecie cos doradzic no i co ma chłodzenie do zapalania sie kontrolki od ASR. Jak ktos miał podobne problemy poprosze o pomoc.

              Komentarz


              • #8
                Drugie to pewnie czujnik G62 dotyczy czujnika cieczy chlodzacej.

                A pierwsze, no wlasnie global cos tam, cos napisalo, ale bez helpa do tego urzadzenia co jaki blad w nim co oznacza to nie pomoge. Jak znam blad cyfrowy z VAGa to jest latwiej.
                Spritmonitor.de

                Komentarz


                • #9
                  Dzieki ten czujnik to gdzie szukac i jaki to koszt znaczy duzo roboty z tym ??

                  Komentarz


                  • #10
                    Jeśli chodzi o kąt wtrysku to z tego co się orientuję to trzeba go ustawić po zmianie rozrządu. Tak się składa, że jakieś 5 tys km. temu zmieniałem rozrząd i głowy nie dam, że "specjalista", który się tym zajmował ustawił go poprawnie jeśli wogóle to zrobił.

                    Czy ktoś się orientuje gdzie w rejonie trójmiasta można coś takiego zrobić tzn. sprawdzic czy kąt wtrysku jest ok. i ewentualnie go poprawnie ustawić?
                    Pzdr.

                    Komentarz


                    • #11
                      Ja juz doszedlem co to jest tylko nie wiem jak to sie dokladnie nazywa ale to ustrojstwo jest w wtryskiwaczu to jakis czujnik wymiana trwa 30 minut a koszt około 1000 zl bardzo przykre ale fura teraz śmiga jak nowa.To cudo własnie steruje wtryskiem i bez tego ani rusz przy kazdym przyspieszeniu albo sie dławil albo zaraz kontrolki sie zapalaja i tryb awaryjny.Teraz jest git no ale niestety kieszeń troche przetrzepało.

                      Komentarz


                      • #12
                        Jedyny wtrysk ktory ma jakies elektryczne polaczenie to wtrysk sterujacy (taki z kabelkiem).

                        Moze nastawnik na pompie wtryskowej zmieniales ??

                        Za 1200zl to sie kupuje komplet wtryskow 216 dla przykladu, wiec nie wiem kto Cie tak skroil.
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz


                        • #13
                          Toś mnie pocieszyl moze to i byl wtrysk sterujacy nie znam sie na tym .Bląd jaki pokazywal to cos z poczatkiem wtrysku własnie . To co mi wymieniono to ten wtrysk który tak wystaje ponad wszystkie wtryskiwacze .

                          [ Dodano: Pią 13 Lis, 09 18:38 ]
                          Kolego Maicroft dzisiaj sie pofatygowalem do sklepu a własciwie hurtowni aby sprawdzic czy mnie mój mechanior faktycznie nie wykiwał i sie okazało ze ten wtrysk sterujacy firmy Bosch kosztuje 1500 zł . Troche mnie Twój post zaniepokoił ale wszystko jest ok , niestety to tyle kosztuje a mi wymieniono za mniej niz tam gdzie pytałem wiec jestem zadowolony .

                          Komentarz


                          • #14
                            bledy asr, check engine

                            odświeżam kotleta polecacie kogoś w Krakowie, mam to samo i mecze się 11 miesięcy

                            Komentarz


                            • #15
                              Witam kolegów. Mam problem z moim AGR.Podczas jazdy zapala się kontrolka asr i jest ok. Po ponownym odpaleniu auto ma chwilowo wysokie obroty a póżniej jest dobrze choć ta kontrolka się pali . Co to może oznaczać
                              zajac

                              Komentarz

                              POWRÓT NA GÓRĘ
                              Pracuję...
                              X