czujnik temperatury

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Nacz
    Classic
    • 2010
    • 3

    czujnik temperatury

    GENIUSZE marketingu!!
    Zapewne w takim towarzystwie, taki event .... po takim poświęceniu... :-)
    W październiku odbywał się prestiżowy mecz Ligi Mistrzów, pomiędzy Realem Madryt, a AC Milanem. Heineken przekonał kilkudziesięciu profesorów, dziewczyn i szefów firm, żeby ci powiedzieli swoim studentom, chłopakom i pracownikom, że w dniu mecz
  • piter2551
    Classic
    • 2008
    • 9

    #2
    czujnik temperatury

    Witam wszystkich na forum.Od pewnego czasu wskaźnik temperatury nie wskazuje niczego,w ogóle nie podnosi się z miejsca.Momentami podniesie sie na chwilkę (do odp.temperatury) i natychmiast opadnie.Pozostałe wskaźniki pracują normalnie,staram się dojść do sedna problemu ale do głowy przychodzi mi tylko czujnik temperatury.Może ktoś juz miał podobny kłopot i wie jak się do tego zabrać,za wszelką pomoc z góry dzieki.

    Komentarz

    • robekcool
      RS
      • 2009
      • 2041
      • Octavia II (1Z3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      dobrze kombinujesz, jednak proponuję Ci podpiąć vaga-będzie pewna diagnoza. użyj SZUKAJKI, ten temat już był
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz

      • ruwado
        RS
        • 2009
        • 14885
        • Octavia IV (NX3)

        #4
        Zamieszczone przez piter2551
        Momentami podniesie sie na chwilkę (do odp.temperatury) i natychmiast opadnie.Pozostałe wskaźniki pracują normalnie,staram się dojść do sedna problemu ale do głowy przychodzi mi tylko czujnik temperatury
        Chyba na 100 % czujnik. Miałem tak. Podczas jazdy wskazówka albo kulturalnie dochodziła do pionu i trzymała się dzielnie, albo dochodziła do pionu z nienacka opadała do 1/4.
        pozdrawiam - Darek

        Komentarz

        • PiotrK
          Classic
          • 2007
          • 36

          #5
          prawdopodobnie ruwado ma rację ale czy wcześniej, tzn. w cieplejsze dni miałeś podobne spostrzeżenia, czy jest to może związane trochę z porą roku :?:
          Jest: 1.6 FSI / 2006
          Była: 1.6 AEE / 1999

          Komentarz

          • krzynol
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 10952
            • Superb II combi (3T5)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
            • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

            #6
            Zamieszczone przez robekcool
            proponuję Ci podpiąć vaga-będzie pewna diagnoza
            tak nie do końca, gdyż obwód w czujniku temperatury G62 sterujący zegarem na szafie nie jest diagnozowany
            drugi obwód (zakładając u większości czujnik 4-pinowy 059 919 501A) podający temperaturę na komputer - jest diagnozowany i ewentualnie te błędy będą na vagu

            natomiast powyższa diagnoza Pana ruwado i innych jest jak najbardziej trafna
            :diabelski_usmiech

            jeszcze nawet:


            [hide:a0dc3f11f3]ale mam dobry dzień [/hide:a0dc3f11f3]
            ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
            ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
            poprzednie modele:
            ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
            ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
            O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

            Komentarz

            • toocool
              Rider
              • 2008
              • 303
              • Octavia IV combi (NX5)

              #7
              Zamieszczone przez krzynol
              tak nie do końca, gdyż obwód w czujniku temperatury G62 sterujący zegarem na szafie nie jest diagnozowany
              Nawet jeśli ten czujnik nie jest diagnozowany przez VAG to test elementów wykonawczych da odpowiedź czy wskaźnik nie jest walnięty. Jeśli nie jest to już albo wiążka albo sam czujnik.
              Jestem wdzięczny - wdzięczność i podziękowania w sieci - za co być wdzięcznym

              Komentarz

              • kornat
                Rider
                • 2007
                • 578

                #8
                Można vagiem zrobić test czujników G62 i G2
                http://www.a4club.eu/diagnostyka-vag-audi-a4/(audi-a4)-sprawdzanie-sprawnosci-termostatu-i-czujnikow/msg99432/#msg99432

                Komentarz

                • krzynol
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 10952
                  • Superb II combi (3T5)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez kornat
                  Można vagiem zrobić test czujników G62 i G2
                  http://www.a4club.eu/diag...99432/#msg99432
                  to jest dobry sposób
                  tylko, że błędów nie będzie na vagu przy walniętym G2
                  a przy walniętym G62 będą - dziwne to, ale tak jest
                  Zamieszczone przez toocool
                  to test elementów wykonawczych da odpowiedź czy wskaźnik nie jest walnięty
                  to można sprawdzić 17-Instruments -> output test
                  ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                  ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                  poprzednie modele:
                  ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                  ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                  O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                  Komentarz

                  • marecki1001
                    Classic
                    • 2009
                    • 28

                    #10
                    miałem podobnie. na początku przeczysciłem wd40 styki, było dobrze ale przez jakieś 2 miesiące. poten znów szalał, ale gdy stałem na postoju a czujnik wskazywał mi temp. jakieś 70 stopni to poruszałem tym wtykiem razem z czujnikiem to wskączył do poziomu ale po jakimś czasie spowrotem balanga. wymieniłem czujnik i mam spokój

                    Komentarz

                    • kornat
                      Rider
                      • 2007
                      • 578

                      #11
                      Zamieszczone przez krzynol
                      tylko, że błędów nie będzie na vagu przy walniętym G2
                      Mi pokazało nr błędu 1039 Czujnik wskaźnika temperatury cieczy chłodz.-G2
                      przerwa lub zwarcie do plusa

                      Komentarz

                      • krzynol
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2007
                        • 10952
                        • Superb II combi (3T5)
                        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez kornat
                        Mi pokazało nr błędu 1039 Czujnik wskaźnika temperatury cieczy chłodz.-G2
                        przerwa lub zwarcie do plusa
                        no patrz jak się człowiek uczy
                        ostatnie 3 auta miały cuda ze wskaźnikiem, a błędów nie było

                        w każdym razie diagnoza jest ok
                        ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                        ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                        poprzednie modele:
                        ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                        ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                        O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                        Komentarz

                        • kornat
                          Rider
                          • 2007
                          • 578

                          #13
                          A patrzyłeś na błędy w vag-comie w [01] Silnik czy [17] Licznik ? bo mi pokazało w liczniku. Tak czy siak to różnie bywa

                          Komentarz

                          • marcinp250
                            Drive
                            • 2009
                            • 63

                            #14
                            Ja miałem takie same objawy ,,wina leżał po stronie czujnika, po wymianie wszystko oki

                            Komentarz

                            • Nabuch
                              Drive
                              • 2009
                              • 65

                              #15
                              Mam pytanie a gdzie znajduje sie to ustrojstwo ? jakieś przykładowe zdjęcie ? Ja wczoraj sie wpinałem i też sprawdzałem ten czujnik. Czy to jest w [17] 003 1 pozycja ?bo miałem tam 30 stopni ale chyba na 4 pozycji miałem ok 85 stopni czyli zgodnie ze wskazaniami z bloku silnika.

                              Komentarz

                              • kornat
                                Rider
                                • 2007
                                • 578

                                #16
                                Zdjęcia nie mam ale jak patrzysz na silnik z przodu auta to po prawej stronie silnika od ściany grodziowej będziesz widział wtyczkę wpiętą tak jakby w rurę od płynu chłodzącego

                                Komentarz

                                • Bonus
                                  Ambiente
                                  • 2005
                                  • 249

                                  #17
                                  Też mam błąd 1039.

                                  W O1 FL 1.6 AEE. Sytuacja była następująca wskaźnik na zegarach pokazywał prawidłowo, a czasem padał po poprawianiu wtyczki potrafiło działać prawidłowo. Błędy chyba były od odłączenia wtyczki czujnika.

                                  Kasowałem nie pojawiało się nic nowego dziś miałem okazje sprawdzić za pomocą VWTOOL i wyszło 1039. Wskazanie temp jest ale przy teście podzespołów instrumentów w VWTOOL (m.in sprawdza wskazówki, wyświetlacze, sygnały, czujnik ECT przy przegrzaniu to wentylator mi się nie uruchomił.

                                  Prawdopodobnie pół czujnika nie działa, coś w nim przestało łączyć część od wskazań na zegarach chodziła. Ale jak dopiero teraz spr nie załącza się awaryjnie wentylator.

                                  To na pewno czujnik temp silnika czy może być termo włącznik? Czy inny błąd by pokazało do termowłącznika?

                                  Komentarz

                                  Pracuję...