Prawy tylni zacisk Octavia 1,8 t kombi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • aceman
    Classic
    • 2010
    • 10

    Prawy tylni zacisk Octavia 1,8 t kombi

    Zamieszczone przez shado
    Andys napisał/a:
    shado napisał/a:
    Jak włączyć te latające wskazówki?

    Tak, jak opisał to Maciek_H, w instrumentach trzeba wejść w adaptację i znaleźć kanał - staging.

    No to zrozumiałem, ale który kanał? :szeroki_usmiech
    Cóż, nie uczę się ich na pamięć, kanał ma opis "staging", postaram się dziś sprawdzić numer kanału
  • B_KRK
    Drive
    • 2009
    • 73

    #2
    Prawy tylni zacisk Octavia 1,8 t kombi

    Witam drodzy znawcy
    Mam problem z prawym tylnym zaciskiem, mianowicie tak jakby nie odbijał i cały czas czuje jak mi trzymał..przy ruszaniu słychać takie jakby ocieranie..z przodu po prawej stronie również coś takiego słychać i przy skręcie w prawo również..byłem u mechanika, coś tam z tyłu porobił z jakąś sprężynką,przeczyścił i powiedział, że jest to przypadłość tych zacisków oraz, że nowy mechanizm kosztuje ok 1000 zł. Jak to można naprawić, ewentualnie w okolicach Krakowa jakieś firmy mogące to 'zregenerować' i czy można kupić jakiś zamiennik ewentualnie?
    Pozdrawiam
    B
    bottomless red piggybank

    Komentarz

    • tompol
      Rider
      S_OCP Member
      • 2005
      • 410

      #3
      Z tylnym zaciskiem, to może być wina dźwigienki ręcznego wychodzącej z zacisku, która się zatarła i nie odbija. Zaciągnij ręczny, potem go spuść i zanurkuj pod samochód i spróbuj w nią postukać np. kluczem do kół (poznasz ją po lince ręcznego). Jeśli odbije w tym momencie do końca, to pewnie masz winowajcę i zacisk do wymiany. :roll:

      Pocieszające jest to, że np. w Intercarsie w poniedziałek kupiłem dokładnie ten zacisk za 380 zł, z czego 140 będzie do zwrotu po oddaniu starego. To jest zacisk regenerowany. Za nowy powiedzieli 340. Zasadniczo przednie zaciski są jeszcze tańsze (dużo popularniejsze).
      srebrna O2 1.9 TDI BXE Ambiente, '06

      Komentarz

      • Robercik
        Drive
        • 2008
        • 91
        • Octavia II (1Z3)
        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

        #4
        Sprawdź czy klocki zużywają sie oba w jednakowym stopniu

        U mnie była zapieczona tulejka w której "pływa zacisk" i też nie odbijał, klocek wewnętrzny był zużyty a zewnętrzny jak nowy.
        Mechanor grzał palnikiem ale ruszył przesmarował i gra

        pozdrawiam
        Jest O2Fl CFHC, Passat B6 1.9tdi BLS
        Była O2FL BXE, Audi A2 1.4TDI,
        Była O2 BXE
        Była O1 1.8T + automat

        Komentarz

        Pracuję...