No przybędziemy.
Falowanie obrotów ---->cd
Zwiń
X
-
Falowanie obrotów ---->cd
Jak w temacie. Wrzuciłem wcześniej logi ale nikt sie nie wypowiedział więc dzisiaj dla postarałem się o loga dynamicznego z grup 003 008 010 - podejrzewam że to przepływka lub cos z egrem no ale wrzucam to co zlogowalem... niestety moze nie najlepszej jakosci bo ciężko logować samemu no ale ... logi Pozdrawiam
-
-
Fajnie byłoby gdybyś wrzucił log kanału 11 ale z tego co widać to przepływka nie żyje
Nie znam poprzedniego Twojego tematu ale wnioskuje że masz problem z falującymi obrotami? Najprostszym sposobem aby posądzić o to przepływkę jest odłączenie z niej kostki. ale przepływka i falowanie obrotów hmm trochę dziwne jeśli dzieje się to na wolnych. sprawdź dodatkowo wskazania temperatury cieczy chłodzącej i temp paliwaNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Fajnie byłoby gdybyś wrzucił log kanału 11 ale z tego co widać to przepływka nie żyje
Nie znam poprzedniego Twojego tematu ale wnioskuje że masz problem z falującymi obrotami? Najprostszym sposobem aby posądzić o to przepływkę jest odłączenie z niej kostki. ale przepływka i falowanie obrotów hmm trochę dziwne jeśli dzieje się to na wolnych. sprawdź dodatkowo wskazania temperatury cieczy chłodzącej i temp paliwa
Zgodnie z prośbą wrzucam logi tego co mi sie udało złapać. Turbo mi też przeładowywuje i czeka na mehanika- chyba że rurki... Do tego w grupie 000 mam za niskie ciśnienie pozycja 5 z tego o zauważyłem
011
no i kanal 000
strona lewa
strona prawa
[ Dodano: Sob 07 Lis, 09 21:55 ]
Aha co do temperatur to mam problem z czujnikiem G2 -tj wskazania na zegarach.Dzisiaj doczytane z OCP bo juz myślałem ze zegary zaczynaja lecieć Zlogowałem 17 -003 pozycja 1 30 stopni przy 85 na logach z silnika no ale to nie powinno mieć wpływu...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez NabuchFajnie byłoby gdybyś wrzucił log kanału 11 ale z tego co widać to przepływka nie żyje
Nie znam poprzedniego Twojego tematu ale wnioskuje że masz problem z falującymi obrotami? Najprostszym sposobem aby posądzić o to przepływkę jest odłączenie z niej kostki. ale przepływka i falowanie obrotów hmm trochę dziwne jeśli dzieje się to na wolnych. sprawdź dodatkowo wskazania temperatury cieczy chłodzącej i temp paliwa
Zgodnie z prośbą wrzucam logi tego co mi sie udało złapać. Turbo mi też przeładowywuje i czeka na mehanika- chyba że rurki... Do tego w grupie 000 mam za niskie ciśnienie pozycja 5 z tego o zauważyłem
011
no i kanal 000
strona lewa
strona prawa
[ Dodano: Sob 07 Lis, 09 21:55 ]
Aha co do temperatur to mam problem z czujnikiem G2 -tj wskazania na zegarach.Dzisiaj doczytane z OCP bo juz myślałem ze zegary zaczynaja lecieć Zlogowałem 17 -003 pozycja 1 30 stopni przy 85 na logach z silnika no ale to nie powinno mieć wpływu...
ps czujnik temp paliwa to G81 temperatury sprawdzisz w kanale 7 a okno 5 w kanale 000 jest bez znaczeniaNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Dzięki dobrygrzeswawa, właśnie tak trochę to poanalizowałem trochę koledzy podpowiedzieli i biorę się za turbo.(niestety człowiek uczy się na błędach) W piątek jestem umówiony na warsztat sprężarkowy w Starachowicach i zobaczymy co z tego wyjdzie. Goście zajmują się typowo regeneracją turbosprężarek + wymianami.Niestety obawiam się że może się to skonczyć wymianą suszareczki ... Tata dzwonił do gościa i mówił ze wyjmują turbo i jeżeli jest dobra to robią jej geometrię czy coś takiego -albo regeneracja. Ciekawe co takiego miał na myśli pod pojęciem geometrii i czy to ma cokolwiek wspólnego z czyszczeniem? Obawiam się że nie i sporo kaski pójdzie...eh no cóż robię dla siebie.Czujnik dzisiaj kupiłem i jutro założę.
No i właśnie się dowiedziałem z innego forum o mechaniku który takimi rzeczami się zajmuje... no to jeszcze z nim pogadam może sie da jeszcze wyczyścić.
A tak jeszcze pobocznie gdybym musiał zmienić turbo to czy są jakieś turbinki o wiekszej niezawodności ale powiedzmy już ze zmienną geometrią ?Generalnie jak trochę patrzyłem na goglach to bardzo dużo osób narzeka na zapieczone turbinki w alh a nie wiele widziałem postów o zapieczonych w innych typach silników -no ale może to moje mylne odczucie.
Turbo zrobione wrzucam logi
003-011
Niestety pogoda była straszna i bałem się pogonić samochodzik szybciej . Tylko 2 kanały z powodu problemów ze słabą częstotliwości próbkowania a 4 nie było gdzie wrzucić.
Turbo wygląda że lepiej pracuje chociaż jakieś słabe ciśnienie przy niskich obrotach. Nie wiem dlaczego ale powietrze nie za bardzo zgadza się z mapą. Czy to normalne ?? Jakieś podpowiedzi ?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez NabuchTurbo zrobione wrzucam logi
003-011
nie jest źle ale mogło być lepiej.
Przepływki nie masz co ruszać bo wartości pokazuje ok.
Coś jeszcze dzieje się z autem ?NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Na razie nie wiem , bo cały dzień walczyłem po wspaniałym serwisie w którym mi poprawiali turbo . Zapłaciłem kupę kasy a pół dnia spędziłem pod samochodem żeby dzisiaj samochód nadawał się do jazdy. Opaski źle pozasadzane , zrzucony wąż od powietrza nie dokręcony uchwyt przewodu od oleju słabo dokręcony przewód olejowy .Krew mnie dzisiaj zalewała jak to wszystko robiłem.Mam nadzieję że turbo będzie lepiej zrobione niż samochód złożony. A co masz na myśli pod pojęciem mogłoby być lepiej ? Chodzi o ten brak ciśnienia w dolnym zakresie obrotów ?Jeżeli uważasz że turbo działa nieprawidłowo to proszę napisz bo jest po regeneracji i mam na nie rok gwarancji. Chciałbym jeszcze sprawdzić jutro węże podające powietrze bo ich połączenia nie bardzo mi się podobają. Kupię żabkę bo kombinerkami nie można tego dobrze ułożyć no i może jakieś dodatkowe opaski żeby to uszczelnić. Wracając do falowania to przynajmniej wczoraj jeszcze przed tym jak zobaczyłem jak wygląda samochód po serwisie ciągle miałem falowanie na niskich obrotach przy zimnym silniku. Zobaczę jutro rano czy się pojawi i zdam relacje.Aha czujnik zmieniłem ale też nie wiele pomogło -znaczy się pomogło w sensie zegarów wreszcie nie głupieje wskaźnik temperatury. Tak się jeszcze zastanawiam nad egr-em czy to ustrojstwo dobrze pracuje . Robiłem test 003 w bs i mam niby zmiany powietrza z 275 na 400 z jakimiś groszami ale przy zmianie stanu membrany słychać że przerzucenie stanu nie jest płynne . Spuszczenie podciśnienia bez kłopotów ale zaciągnięciu towarzyszy 2/3 dźwięki membrany grzybka przepustnicy. W BS 003 jest niby poprawnie ale te dźwięki -czyżby zawór N18 się przycinał ?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez NabuchA co masz na myśli pod pojęciem mogłoby być lepiej ? Chodzi o ten brak ciśnienia w dolnym zakresie obrotów ?
Odnośnie falowania obrotów
nie wydaje mi się żeby N18 się przycinał (zdarza się to baaaardzo rzadko)
bardziej na zacinający się egr. Zaślep to ustrojstwo i zobaczymy czy pomoże. Na pewno nie zaszkodzi a pomoże np w utrzymaniu czystości w dolocie
Zamieszczone przez NabuchRobiłem test 003 w bs i mam niby zmiany powietrza z 275 na 400 z jakimiś groszamiNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dobrygrzeswawaPodejrzewam że to co poprawiałeś po "magikach" miało na to wpływ.
Komentarz
-
Komentarz