przeguby czy łożysko ? albo cos innego ..

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kamida
    Classic
    • 2010
    • 15

    przeguby czy łożysko ? albo cos innego ..

    Z Hestią nie ma problemów, tak jak mówi Voit jeśli masz wszystkie dokumenty to nie powinno być problemu.
    Nasze firmówki są ubezpieczone w Hestii i problemów nigdy nie robią.
    Jeśli sprawca się wyprze to trzeba sprawę zgłosić na policję, niech zrobi oględziny i oględziny jego auta, po takich poszlakach mogą mu udowodnić winę i nie będzie miał nic do gadania.

    Ja w podobnych sytuacjach pierwsze co robię to chwytam za aparat (5px w komórce, ale potrafi uchwycić to co powinien) i robię zdjęcia...w razie gdyby ktoś wpadł na pomysł "zacierania śladów".
  • jackal79
    Drive
    • 2008
    • 62

    #2
    przeguby czy łożysko ? albo cos innego ..

    to tak skrecam w lewo lub w prawo na maxa i tylko w czasie jazdy jest buczenie przy pelnym lub prawie pelnym skrecie

    co to moze byc octavia 2.0 tdi BKD 90 tys przejechane

    Komentarz

    • boozee
      Rider
      • 2008
      • 347

      #3
      jackal79, IMHO to przeguby chyba strzelaja, a nie bucza. Ja obstawilbym pompe wspomagania o ile u Ciebie jest popmpa, bo chyba masz wspoma. elektryczne ale glowy nie dam uciac.
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=#390558

      Komentarz

      • rss
        L&K
        • 2009
        • 1098

        #4
        lozyska
        kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
        _________________________________________
        Do sprzedania:
        komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
        zaciski do hamulcow 280mm.

        Komentarz

        • paulob1
          Rider
          • 2008
          • 470
          • Octavia I (1U2)
          • BFQ 1.6 MPI 102 KM

          #5
          Przeguby stukają , szczególnie przy skręcie na maxa i dodaniu gazu. Jeśli buczy to zacząłbym od sprawdzenia ilości płynu wspomagania a potem czy nie ma gdzieś wycieku. A pompa w O2 jest elektrohydrauliczna,tak jak w fabii zresztą.W o1 jest tradycyjna-hydrauliczna,napędzana paskiem .

          Komentarz

          • jackal79
            Drive
            • 2008
            • 62

            #6
            ale to jest OII tam jest wspomaganie elektryczne czyli jak przeguby strzelaja to chyba lozyska ...

            jak dzwonielm do aso ile kosztuje wymiana przegubow to 690 zl jeden przegub zew. plus 250 robocizna i to wszytko razy dwa ..

            Komentarz

            • seal67
              Classic
              • 2008
              • 4

              #7
              Mam pytanko.
              Jaki plyn jest w ukladzie wspomagania??? :cry:

              Komentarz

              • sh3v
                Rider
                • 2008
                • 410

                #8
                Witam, tym razem i ja mam problem
                Podejrzewam przegub wewnętrzny...? , Mój mechanior ma czas po świętach dopiero.
                Objawy jakie zauważyłem:
                Przy ruszaniu jaka koła mielą wydobwa się odgłos chraboczania, tarcia przy lewym przednim kole. Jak już ruszę i dodam gwałtownie gazu, tak aby koła boksowały, również to samo, na wstecznym również.
                Wszystko na prostych kołach.
                Przegub wew? czy może coś być jeszcze ciekawszego?


                Komentarz

                • Romekm76
                  Rider
                  • 2008
                  • 392
                  • Opel

                  #9
                  sh3v, a może po prostu, jak masz, ASR blokuje poślizg kół , stąd to chrobotanie.
                  Jest Skoda Octavia 1,9 tdi Jest Seat Alhambra 1,9 tdi
                  Była Skoda Octavia 1.9 sdi , VW Passat b5 fl 1.9 tdi , Opel Vectra C 3.0 cdti
                  A mówiła mama -
                  "Ucz się synu na ginekologa, bo to i forsy dużo i ręce cały czas w cieple" - mruczał pod nosem kierowca TIR-a zmieniając w mroźną noc koło w naczepie.
                  http://campaign.scania.com/v8/

                  Komentarz

                  • sh3v
                    Rider
                    • 2008
                    • 410

                    #10
                    Autko z 98r. raczej nie mam asr


                    Komentarz

                    • Romekm76
                      Rider
                      • 2008
                      • 392
                      • Opel

                      #11
                      danych autka oprócz rodzaju motorowni nieznałem, było to moje przypuszczenie i podpowiedz
                      Jest Skoda Octavia 1,9 tdi Jest Seat Alhambra 1,9 tdi
                      Była Skoda Octavia 1.9 sdi , VW Passat b5 fl 1.9 tdi , Opel Vectra C 3.0 cdti
                      A mówiła mama -
                      "Ucz się synu na ginekologa, bo to i forsy dużo i ręce cały czas w cieple" - mruczał pod nosem kierowca TIR-a zmieniając w mroźną noc koło w naczepie.
                      http://campaign.scania.com/v8/

                      Komentarz

                      • rafaloka
                        Classic
                        • 2007
                        • 15

                        #12
                        kolego to chrobotanie to pewnie jest blokada mechanizmu różnicowego tzw(EDS) dzieła to na zasadzie że przyhamowywuje te koło które ma lżej i wtedy moc idzie na drugie koło

                        Komentarz

                        • sh3v
                          Rider
                          • 2008
                          • 410

                          #13
                          Ciekawe... http://pl.wikipedia.org/wiki/EDS

                          [ Dodano: Sro 23 Gru, 09 14:13 ]
                          A jak moge sie upewnic czy moje autko ma takie cos czy jednak to jakas awaria?

                          [ Dodano: Sro 23 Gru, 09 14:30 ]
                          "EDS - jest to układ który umożliwia bardziej efektywne ruszanie samochodem na śliskich nawierzchniach. Jeżeli jedno z kół napędzanych porusza się z większą prędkością obrotową, to system EDS zaczyna hamować to koło klockami hamulcowymi, jednocześnie większy moment obrotowy zaczyna być przenoszony na drugie koło napędowe. Dzięki temu układowi większy moment obrotowy przenoszony jest na koło które posiada lepszą przyczepność do podłoża. System działa do prędkości 30 km/h. Działanie EDSu sygnalizowane jest przez popularnie już nazwane na forum słyszalne "chrupanie". Jest przydatny przy ruszaniu w miejscach gdy jedno z kół ma znacząco gorszą przyczepność w stosunku do drugiego.
                          EDSu nie można wyłączyć "

                          CHyba to te chrupania to moje chrobotanie
                          Takie naprawy to ja lubie
                          Tylko jeszcze żeby się upewnić że na bank to jest to.
                          Może to było montowane wszędzie z ABS?


                          Komentarz

                          • rober71
                            Classic
                            • 2009
                            • 16

                            #14
                            buczenie to łozysko jak pyka to przegub,jesli chodzi o płyn w wspomaganiu to wazny jest kolor ,raczej niewolno mieszac
                            rober

                            Komentarz

                            • Fleishmachine
                              Rider
                              S_OCP Member
                              • 2007
                              • 292

                              #15
                              Koledzy,
                              a co jesli nie buczy, nie stuka i pyka a chrupie
                              Wczoraj zrobilo sie upalnie i zaczelo cos mi chrupac... odlos jakby z amorka, ale glowy nie dam uciac - na pewno wstyd jest mi tak jezdzic...
                              Chrupie przy skrecaniu, szczegolnie na wybojach i hamowaniu ( jak auto ugina sie do przodu ) ... no i na postoju jak nacisne na maske...

                              Z tego co wyczytalem to wyglada to na lozysko amorka - czy myslicie, ze smialo moge kupowac i wymieniac i bedzie po problemie czy to raczej bedzie inny problem ?

                              Komentarz

                              • ahmed799
                                RS
                                • 2009
                                • 6871
                                • Ford

                                #16
                                Fleishmachine, to bedzie na pewno łożysko amorka, przy okazji wymien poduszke amortyzatora, koszt na dwie strony to ok 75 zł

                                филип
                                Mój czarny bandzior http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...r-focus-2-0-pb

                                Komentarz

                                • looker
                                  RS
                                  • 2008
                                  • 1886
                                  • Octavia II (1Z3)
                                  • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                                  #17
                                  U mnie chrupało w czasie szybszej jazdy w prawym skręcie - zwłaszcza jak droga była nierówna. Po wymianie amorków na nowe (w tym łożyska, odbojniki i co tam jeszcze)... nadal chrupie ? :shock: Podejrzenie pada teraz na przegub zewnętrzny i łożysko kola lewego.
                                  Dobrze kombinuję ?
                                  OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                                  SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                                  Komentarz

                                  • Fleishmachine
                                    Rider
                                    S_OCP Member
                                    • 2007
                                    • 292

                                    #18
                                    Zamieszczone przez ahmed799
                                    Fleishmachine, to bedzie na pewno łożysko amorka, przy okazji wymien poduszke amortyzatora, koszt na dwie strony to ok 75 zł
                                    ok, podziekowal. czesci zamowione, narzedzia tez w drodze - w sobote zabiore sie za wymiane, dam znac czy to bylo to. mam nadzieje, ze amorki jeszcze zyja, ale to juz
                                    sprawdze jak sie wezme za robote.

                                    Komentarz

                                    • bersoft
                                      Drive
                                      • 2009
                                      • 78

                                      #19
                                      [O1] chrobotanie przy skręcie w lewo

                                      mam coś podobnego - przy mocniejszym skręcie w lewo coś chrobocze z prawej strony szczególnie jak auto się przechyla na prawo, im szybciej jadę tym głośniej.

                                      Wymieniłem:
                                      1. łożysko kola PP
                                      2. przegub zew. PP
                                      3. tarcze i klocki
                                      4. odbój i łożysko amortyzatora

                                      i już brakuje mi pomysłów co to może być

                                      pomocy !!!

                                      Komentarz

                                      Pracuję...