Zamieszczone przez mozgi
[O1] 433Mhz czy 434Mhz problem ze sterownikiem pilota
Zwiń
X
-
[O1] 433Mhz czy 434Mhz problem ze sterownikiem pilota
Witam
Jakiś czas temu kupiłem na Allegro 2 przyciskowy pilot do Skody. Sprzedawca obiecywał że jest kompatybilny z moją Octavią 2001 i da się go zaprogramować. Próbowałem wszystkimi sposobami które znalazłem na forum łącznie z zastosowaniem programu VAG i przewodu ale bez efektu. Teraz kiedy zgłaszam ten problem sprzedającemu dostałem następującą informację:
"Witam a sprawdzal pan czestotliwosc swojego pilota??? jest taka sama jak moja?? bo to jest wazne jesli pan ma inna czestotliwosc znaczy 433 MHZ a ode mnie kupiony ma 434MHZ to niestety zadne programowanie nie pomoze?"
I tu pytanie do ekspertów czy faktycznie Skoda wprowadziłan a rynek samochody ze sterownikami komunikującymi się na dwóch różnych częstotliwościach 433 i 434 Mhz??
Z góry dziękuję za pomoc!
-
-
Podobno wprowadziła, ja mam z 2002 roku modelowo 2003 i mam pilot jajko 434MHz. Jeśli masz oryginalny kluczyk to powinno być na nim napisane w jakiej częstotliwości pracuje. Ja mogę dodać że podobno(osoba od której kupowałem kluczyk tak twierdziła-zajmuje się tym zawodowo) jeśli ma się kluczyk typu jajko to mimo zgodności częstotliwości nie da się zaprogramować scyzoryka(ponoć wynika to z modelu układu zainstalowanego w module komfortu).
Sprawdzałeś czy nie masz zajętych wszystkich kanałów(chyba są 4) wykasuj wszystkie kluczyki i spróbuj dodać ponownie.
Komentarz
-
-
Koledzy czyli jezeli ktos na fabrycznym kluczyku ma 433 a kupil scyzor ktory nadaje na 434 to rozumiem ze moze sobie go oprawic w ramke i powiesic na scianie? Bo rozumiem ze nie da sie tego w inny sposób obejsc ?------------------------------------------------------
1.9 TDI 110 KM SLX /2000r Srebrny Hatchback
President Johnny II na pokładzie
Komentarz
-
-
czy odbiornik znajduje sie w module komfortu ,czy to odrebna rzecz
kupilem pilota o takim samym nr i też nie mogę go dopasować w serwisie skody. Mam octavie 1 1999 rok czerwiec- jaki powinna mieć kluczyk oryginalnie jajko czy scyzoryk ?
na obu kluczykach jest napisane 434MHz. Stary kluczyk przestał działać - zawiesza sie elektronika i nie nadaje (sprawdzone w punkcie dorabiania kluczy na odpowiednim testerze ) nowego nie mogę dopasować ?
Nadmienie że w starym ktoś wczesniej grzebał bo widać że był wymieniany transponder -nie ma logo skody -zastapione jakimś innym. Pytanie moje sie nasuwa takie czy ktoś nie zamienił sobie kluczyka jajka na scyzoryk i przełożył transponder i elektronikę do nowego ? scyzoryk kuipił jaki był i całą resztę przełożył? czy jest realnie taka możliwość ? układy elektroniczne w obu kluczykach szcyzorykach moim starym i moim nowym są na pierwszy rzut oka takie same ?
czy tak jak kolega napisał wyżej wymienie moduł na inny 1C, bo ja mam w tej chwili 1J to mój nowy pilot 434MHz zadziała?pozdrawiam
jmjacek
Komentarz
-
-
kwestia wymiany transpondera
mialem tak samo w poprzedniej octawce.
kupilem klucz na alledrogo (scyzor) i gostek gdzie dorabialem grot, od razu mi transponder wymienil i zaprogramowalPresident Johnny II + President Florida/ ML-145
O1 - 122KM@141KM 261Nm@303Nm By Rogalotti
OII - 140KM@178KM 320Nm@374Nm By CompSport
Komentarz
-
-
434
[quote="jmjacek"]czy odbiornik znajduje sie w module komfortu ,czy to odrebna rzecz
kupilem pilota o takim samym nr i też nie mogę go dopasować w serwisie skody. Mam octavie 1 1999 rok czerwiec- jaki powinna mieć kluczyk oryginalnie jajko czy scyzoryk ?
na obu kluczykach jest napisane 434MHz. Stary kluczyk przestał działać - zawiesza sie elektronika i nie nadaje (sprawdzone w punkcie dorabiania kluczy na odpowiednim testerze ) nowego nie mogę dopasować ?
Nadmienie że w starym ktoś wczesniej grzebał bo widać że był wymieniany transponder -nie ma logo skody -zastapione jakimś innym. Pytanie moje sie nasuwa takie czy ktoś nie zamienił sobie kluczyka jajka na scyzoryk i przełożył transponder i elektronikę do nowego ? scyzoryk kuipił jaki był i całą resztę przełożył? czy jest realnie taka możliwość ? układy elektroniczne w obu kluczykach szcyzorykach moim starym i moim nowym są na pierwszy rzut oka takie same ?
czy tak jak kolega napisał wyżej wymienie moduł na inny 1C, bo ja mam w tej chwili 1J to mój nowy pilot 434MHz zadziała?[/quote
wymiana modułu komfortu z 1J na 1C to nie taka prosta sprawa wiąże się z wymianą wszystkich modułów sterujących elektryką szyb inne są i nie wiem czy to będzie działać
kluczyk powinieneś mieć jajko pod baterią powinna być taka okrągła zielona karteczka z logiem ministerstwa łączności z częstotliwością pilota
ja osobiście przekładałem elektronikę pilota jajko do scyzoryka po małym tuningu wszystko działa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jmjacekczy odbiornik znajduje sie w module komfortu ,czy to odrebna rzecz
kupilem pilota o takim samym nr i też nie mogę go dopasować w serwisie skody. Mam octavie 1 1999 rok czerwiec- jaki powinna mieć kluczyk oryginalnie jajko czy scyzoryk ?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mariu123jeżeli masz moduł komfortu o początkowym oznaczeniu 1J to masz 433MHz
a jeżeli moduł 1C to 434MHz
chcę dokupić kluczyk i jak piszesz że początek 1J to 433 MHz.... to mam kupić z taką częstotliwością. Szukam kluczyka - mam. kluczyk jest opisany 1J itd... to powinien się nadawać, ale na nim napisana częstotliwość jest 434. więc ja już nie rozumiem. Poszukuję kluczyka do swego autka. Wolałbym scyzoryk, bo w jajku pada ta płytka i bywał problem z otwieraniem. ewentualnie kupię taką płytkę
Juz chyba znalazłem odpowiedź. Piloty z częstotliwością 433MHz mają tylko oznaczenie 1JO 959 753A .... a najważniejsze to ma oznaczenie ostatniej litery "A"
Komentarz
-
-
Od pewnego czasu walczę z centralnym zamkiem na pilota....
Mam dwa piloty niestety oba nie działają.
Zakupiłem więc nowy zgodnie z tym co pisało na starym... :
Stary grot:
Tak wygląda płyta ze starego pilota w którym działało mi czasami otwieranie drzwi: (widać, że ktoś coś grzebał....)
A karteczka która się znajdowała pod baterią mówiła takie coś :
Udało mi się zakupić pilota na 434 ponieważ byłem przekonany, że takiego potrzebuję :
I w nim była taka karteczka :
Za żadne skarby nie mogę zakodować kluczyka... próbowałem wszystkich sposobów z forum łącznie z VAG'iem.
I teraz pytanie....
Czy oznaczenie na grocie a częstotliwość podana na tej małej karteczce pod homologacją mogą się różnić ??
Kierowałem się oznaczeniami na grocie.... i kupiłem pilota 434...
Mój moduł komfortu ma oznaczenie 1J0 959 799 AH
Proszę o odpowiedź, czy jest sens dalej próbować zakodować ten kluczyk czy szukać kolejnego na 433....
Komentarz
-
-
ulysse, a co się stało z tym co miałeś? jak po protu przestał działa to zaoszczędzę tobie szukania i kombinowania idź do pierwszego lepszego elektronika i poproś żeby poprawił luty. u mnie po 5 latach udało się odratować jeden kluczyk. Drugi dostał się ręce jakiegoś patałach i umarłFoty ze Spotu http://forum.octaviaclub.pl/album_cat.php?cat_id=33
Komentarz
-
-
ale czy ma sens dawać 80 zł za jeden kluczyk?
jak za 120 można kupić alarm z 2 scyzorykami?
tutaj masz koszt montażu 100 i dorobienie grotów 30 zł
czyli za 250 masz alarm + 2 scyzorykiFoty ze Spotu http://forum.octaviaclub.pl/album_cat.php?cat_id=33
Komentarz
-
-
kolego na 100% 434Mhz.Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Temat powrócił także dopytam się jak to wygląda u mnie dokładnie z kluczykami...
Wyczytałem, że kluczyki na częstotliwości 433.92 Mhz działają też na 433 Mhz, czy jest to prawda i mógłby to ktoś potwierdzić?
Oraz jakie nr pilotów będą współpracować z moim modułem 1J0 959 799 AH ??
Nigdzie nie potrafiłem znaleźć wykazu nr pilotów które współpracują z moim modułem.
Te powinny pasować??
Co do założenia alarmu to faktycznie sam alarm kosztuje 120-150 zł z dwoma scyzorykami.
Ale nikt nie chce dorobić grotów za mniej niż 40 zł sztuka.
Ponoć groty nie trzymają wymiarów. A i same piloty się rozlatują ( może ktoś ma jakieś doświadczenia w tym temacie?)
Komentarz
-
Komentarz