Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] 433Mhz czy 434Mhz problem ze sterownikiem pilota

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] 433Mhz czy 434Mhz problem ze sterownikiem pilota

    Zamieszczone przez mozgi
    dzięki Dominik

    Zamieszczone przez suchy
    Zamieszczone przez januszdg
    Pozdrowienia dla kierownika OI Combi Grafit WE Widzianego na Koszykowej ok.9.00

    Pozdrawiam również kierowcę bordowej OI LBI lub LMI widzianego na ul. Ciszewskiego, Mignąłem ale kierownik chyba nie widział!
    Zamieszczone przez mozgi
    Pozdrowienia dla kierownika O1 kombi,( kolor chyba ciemno-zielony), który mnie pierwszy pozdrowił klaksonem około 17.00 przy Leclerku skręcając z Ciszewskiego w KEN w stronę Kabat :wink:
    :roll: :wink:
    w takim razie pozdro jeszcze raz dla januszdg
    PS.Blisko byłeś ale nie LBI lub LMI tylko LBM :wink:
    Pozdrawiam również, byłem bardzo blisko!

  • #2
    [O1] 433Mhz czy 434Mhz problem ze sterownikiem pilota

    Witam

    Jakiś czas temu kupiłem na Allegro 2 przyciskowy pilot do Skody. Sprzedawca obiecywał że jest kompatybilny z moją Octavią 2001 i da się go zaprogramować. Próbowałem wszystkimi sposobami które znalazłem na forum łącznie z zastosowaniem programu VAG i przewodu ale bez efektu. Teraz kiedy zgłaszam ten problem sprzedającemu dostałem następującą informację:

    "Witam a sprawdzal pan czestotliwosc swojego pilota??? jest taka sama jak moja?? bo to jest wazne jesli pan ma inna czestotliwosc znaczy 433 MHZ a ode mnie kupiony ma 434MHZ to niestety zadne programowanie nie pomoze?"

    I tu pytanie do ekspertów czy faktycznie Skoda wprowadziłan a rynek samochody ze sterownikami komunikującymi się na dwóch różnych częstotliwościach 433 i 434 Mhz??

    Z góry dziękuję za pomoc!

    Komentarz


    • #3
      Kolego, tylko i wyłącznie jedna częstotliwość, sprawdź na Swoim, porównaj z kupionym i będziesz wiedział co i jak.

      Są wprowadzone obie częstotliwości na rynek.
      __________________________________

      Witaj szkoło, żegnajcie kochane pieniążki.

      Komentarz


      • #4
        jeżeli masz moduł komfortu o początkowym oznaczeniu 1J to masz 433MHz
        a jeżeli moduł 1C to 434MHz

        Komentarz


        • #5
          Podobno wprowadziła, ja mam z 2002 roku modelowo 2003 i mam pilot jajko 434MHz. Jeśli masz oryginalny kluczyk to powinno być na nim napisane w jakiej częstotliwości pracuje. Ja mogę dodać że podobno(osoba od której kupowałem kluczyk tak twierdziła-zajmuje się tym zawodowo) jeśli ma się kluczyk typu jajko to mimo zgodności częstotliwości nie da się zaprogramować scyzoryka(ponoć wynika to z modelu układu zainstalowanego w module komfortu).
          Sprawdzałeś czy nie masz zajętych wszystkich kanałów(chyba są 4) wykasuj wszystkie kluczyki i spróbuj dodać ponownie.

          Komentarz


          • #6
            najlepiej zobacz jaki numer ma kluczyk i popatrz jakie sa do niego odpowiedniki... bo u mnie jak pamietam na kluczu było napisane 433 a etka i w zamiennikach kluczyka było napisane ze mój to 434...

            Komentarz


            • #7
              Koledzy czyli jezeli ktos na fabrycznym kluczyku ma 433 a kupil scyzor ktory nadaje na 434 to rozumiem ze moze sobie go oprawic w ramke i powiesic na scianie? Bo rozumiem ze nie da sie tego w inny sposób obejsc ?
              ------------------------------------------------------
              1.9 TDI 110 KM SLX /2000r Srebrny Hatchback
              President Johnny II na pokładzie

              Komentarz


              • #8
                Wedle mojej wiedzy nie ma możliwości zakodowania takiego kluczyka, poproś o wymianę jeżeli istnieje taka możliwość(można wymienić sam pilot bez grota i transpondera).

                Komentarz


                • #9
                  albo wymieniaj odbiornik z modułem komfortu...

                  taniej bedzie kluczyk, a dokładnie na allegro mozesz kupic sama czesc z przyciskami, ja tak zrobiłem, dodatkowo wybrałem wersje z 3 przyciskami (z bagaznikiem) i przycisk od bagaznika działa

                  Komentarz


                  • #10
                    czy odbiornik znajduje sie w module komfortu ,czy to odrebna rzecz
                    kupilem pilota o takim samym nr i też nie mogę go dopasować w serwisie skody. Mam octavie 1 1999 rok czerwiec- jaki powinna mieć kluczyk oryginalnie jajko czy scyzoryk ?
                    na obu kluczykach jest napisane 434MHz. Stary kluczyk przestał działać - zawiesza sie elektronika i nie nadaje (sprawdzone w punkcie dorabiania kluczy na odpowiednim testerze ) nowego nie mogę dopasować ?
                    Nadmienie że w starym ktoś wczesniej grzebał bo widać że był wymieniany transponder -nie ma logo skody -zastapione jakimś innym. Pytanie moje sie nasuwa takie czy ktoś nie zamienił sobie kluczyka jajka na scyzoryk i przełożył transponder i elektronikę do nowego ? scyzoryk kuipił jaki był i całą resztę przełożył? czy jest realnie taka możliwość ? układy elektroniczne w obu kluczykach szcyzorykach moim starym i moim nowym są na pierwszy rzut oka takie same ?
                    czy tak jak kolega napisał wyżej wymienie moduł na inny 1C, bo ja mam w tej chwili 1J to mój nowy pilot 434MHz zadziała?
                    pozdrawiam
                    jmjacek

                    Komentarz


                    • #11
                      kwestia wymiany transpondera

                      mialem tak samo w poprzedniej octawce.

                      kupilem klucz na alledrogo (scyzor) i gostek gdzie dorabialem grot, od razu mi transponder wymienil i zaprogramowal
                      President Johnny II + President Florida/ ML-145
                      O1 - 122KM@141KM 261Nm@303Nm By Rogalotti
                      OII - 140KM@178KM 320Nm@374Nm By CompSport

                      Komentarz


                      • #12
                        transponder to już mam wymieniony i zakodowany ale kwestia pilota do centralnego?
                        tak dla informacji transponder w modelach po 2000 r był ze zmiennym kodem crypto 48 , a do 2000 była 13 stało kodowa
                        pozdrawiam
                        jmjacek

                        Komentarz


                        • #13
                          434

                          [quote="jmjacek"]czy odbiornik znajduje sie w module komfortu ,czy to odrebna rzecz
                          kupilem pilota o takim samym nr i też nie mogę go dopasować w serwisie skody. Mam octavie 1 1999 rok czerwiec- jaki powinna mieć kluczyk oryginalnie jajko czy scyzoryk ?
                          na obu kluczykach jest napisane 434MHz. Stary kluczyk przestał działać - zawiesza sie elektronika i nie nadaje (sprawdzone w punkcie dorabiania kluczy na odpowiednim testerze ) nowego nie mogę dopasować ?
                          Nadmienie że w starym ktoś wczesniej grzebał bo widać że był wymieniany transponder -nie ma logo skody -zastapione jakimś innym. Pytanie moje sie nasuwa takie czy ktoś nie zamienił sobie kluczyka jajka na scyzoryk i przełożył transponder i elektronikę do nowego ? scyzoryk kuipił jaki był i całą resztę przełożył? czy jest realnie taka możliwość ? układy elektroniczne w obu kluczykach szcyzorykach moim starym i moim nowym są na pierwszy rzut oka takie same ?
                          czy tak jak kolega napisał wyżej wymienie moduł na inny 1C, bo ja mam w tej chwili 1J to mój nowy pilot 434MHz zadziała?[/quote

                          wymiana modułu komfortu z 1J na 1C to nie taka prosta sprawa wiąże się z wymianą wszystkich modułów sterujących elektryką szyb inne są i nie wiem czy to będzie działać

                          kluczyk powinieneś mieć jajko pod baterią powinna być taka okrągła zielona karteczka z logiem ministerstwa łączności z częstotliwością pilota

                          ja osobiście przekładałem elektronikę pilota jajko do scyzoryka po małym tuningu wszystko działa

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez jmjacek
                            czy odbiornik znajduje sie w module komfortu ,czy to odrebna rzecz
                            kupilem pilota o takim samym nr i też nie mogę go dopasować w serwisie skody. Mam octavie 1 1999 rok czerwiec- jaki powinna mieć kluczyk oryginalnie jajko czy scyzoryk ?
                            Ja mam octę z 11.1999 i miałem oryginalnie jajko

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez mariu123
                              jeżeli masz moduł komfortu o początkowym oznaczeniu 1J to masz 433MHz
                              a jeżeli moduł 1C to 434MHz
                              zgubiłem kluczyk od Octavii. mam 99 rok... sprawa tego typu że mam moduł J0959700AH --> tak pokazał Vag.
                              chcę dokupić kluczyk i jak piszesz że początek 1J to 433 MHz.... to mam kupić z taką częstotliwością. Szukam kluczyka - mam. kluczyk jest opisany 1J itd... to powinien się nadawać, ale na nim napisana częstotliwość jest 434. więc ja już nie rozumiem. Poszukuję kluczyka do swego autka. Wolałbym scyzoryk, bo w jajku pada ta płytka i bywał problem z otwieraniem. ewentualnie kupię taką płytkę



                              Juz chyba znalazłem odpowiedź. Piloty z częstotliwością 433MHz mają tylko oznaczenie 1JO 959 753A .... a najważniejsze to ma oznaczenie ostatniej litery "A"

                              Komentarz


                              • #16
                                Mój moduł ma oznaczenie 1J0 959 799AH i na nim napisane 433MHz Hella. Octavia 2000r. Czy kluczyk o oznaczeniu z literka A bedzie dobry np. 1JO 959 753A

                                Komentarz


                                • #17
                                  Od pewnego czasu walczę z centralnym zamkiem na pilota....

                                  Mam dwa piloty niestety oba nie działają.

                                  Zakupiłem więc nowy zgodnie z tym co pisało na starym... :

                                  Stary grot:

                                  ]"]Link

                                  Tak wygląda płyta ze starego pilota w którym działało mi czasami otwieranie drzwi: (widać, że ktoś coś grzebał....)

                                  ]"]Link


                                  A karteczka która się znajdowała pod baterią mówiła takie coś :

                                  ]"]Link



                                  Udało mi się zakupić pilota na 434 ponieważ byłem przekonany, że takiego potrzebuję :

                                  ]"]Link


                                  I w nim była taka karteczka :

                                  ]"]Link



                                  Za żadne skarby nie mogę zakodować kluczyka... próbowałem wszystkich sposobów z forum łącznie z VAG'iem.

                                  I teraz pytanie....

                                  Czy oznaczenie na grocie a częstotliwość podana na tej małej karteczce pod homologacją mogą się różnić ??

                                  Kierowałem się oznaczeniami na grocie.... i kupiłem pilota 434...

                                  Mój moduł komfortu ma oznaczenie 1J0 959 799 AH

                                  Proszę o odpowiedź, czy jest sens dalej próbować zakodować ten kluczyk czy szukać kolejnego na 433....

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    1J0 959 799 AH ten moduł ma 433 MHz i tylko taki pilot z nim będzie pracował
                                    musisz kupić pilota 433

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      czy ktoś sprzedaje same plytki? albo wie gdzie mozna kupić ? bo ciezko jest kupić calego pilota na 433

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        ulysse, a co się stało z tym co miałeś? jak po protu przestał działa to zaoszczędzę tobie szukania i kombinowania idź do pierwszego lepszego elektronika i poproś żeby poprawił luty. u mnie po 5 latach udało się odratować jeden kluczyk. Drugi dostał się ręce jakiegoś patałach i umarł
                                        Foty ze Spotu http://forum.octaviaclub.pl/album_cat.php?cat_id=33

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Link

                                          zobacz tutaj, może podpasuje, tylko najpierw dobrze właściciela wypytaj.
                                          // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
                                          ------------------------------------------------------

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            ale czy ma sens dawać 80 zł za jeden kluczyk?

                                            jak za 120 można kupić alarm z 2 scyzorykami?

                                            tutaj masz koszt montażu 100 i dorobienie grotów 30 zł

                                            czyli za 250 masz alarm + 2 scyzoryki
                                            Foty ze Spotu http://forum.octaviaclub.pl/album_cat.php?cat_id=33

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              moze ktos wie ile mhz ma modul komfortu 3B0 959 799 s
                                              WWW.pranieisprzatanie.pl

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                kolego na 100% 434Mhz.
                                                Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                                                ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                                                https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Temat powrócił także dopytam się jak to wygląda u mnie dokładnie z kluczykami...

                                                  Wyczytałem, że kluczyki na częstotliwości 433.92 Mhz działają też na 433 Mhz, czy jest to prawda i mógłby to ktoś potwierdzić?

                                                  Oraz jakie nr pilotów będą współpracować z moim modułem 1J0 959 799 AH ??
                                                  Nigdzie nie potrafiłem znaleźć wykazu nr pilotów które współpracują z moim modułem.


                                                  Te powinny pasować??

                                                  Link

                                                  Link

                                                  Link


                                                  Co do założenia alarmu to faktycznie sam alarm kosztuje 120-150 zł z dwoma scyzorykami.

                                                  Ale nikt nie chce dorobić grotów za mniej niż 40 zł sztuka.

                                                  Ponoć groty nie trzymają wymiarów. A i same piloty się rozlatują ( może ktoś ma jakieś doświadczenia w tym temacie?)

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X