problem z zapalaniem po całej nocy na parkingu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • saganek
    Classic
    • 2010
    • 2

    problem z zapalaniem po całej nocy na parkingu

    Zamieszczone przez Udesky
    Pewnie w katalizatorze jeszcze coś siedzi.
    jak poszło w wydech to i tak jest do wywalenia IMO
  • oko8079
    Classic
    • 2009
    • 7

    #2
    problem z zapalaniem po całej nocy na parkingu

    przez około 10 sekund podczas pierwszego uruchomienia silnika np .po nocy na parkingu nie zapala na styk tylko trzeba go kręcic przez około 10 sekund zanim zaskoczy. problem ten powtarza sie nie regularnie i dotyczny tylko pierwszego zapalania zimnego silnika, następne zapalania idą na styk. mechanicy rozkładają ręce a ja wymieniam część po części,. razujcie pomóżcie w czym tklwi problem. ciśnienie na pompie ok, świece nowe, kable nowe, wtryski czyste, wynieniony też regulator ciśnienia paliwa na nowy a proble dalej sie powtarza. niektórzy uważają że przez te 10 sekund nie ma sygnału na wtryski i delatego nie zapala ale ja juz nie wiem co jeszcze można wymienić. dodam że chodzi o skodę octavia 1.6 sr z gazem i sekwencją. pomóżcie. czekam na propozycje. czy miał ktoś taki problem?
    kuba

    Komentarz

    • Guguś
      L&K
      S_OCP Member
      • 2008
      • 1212

      #3
      oko8079, Podłącz autko pod komputer, bo wróżki to tutaj nie mamy na etacie, zrób skan autka i zobaczysz.

      Z drugiej strony fajnych masz mechaników jak dla diagnozy wymieniają części :diabelski_usmiech
      __________________________________

      Witaj szkoło, żegnajcie kochane pieniążki.

      Komentarz

      • oko8079
        Classic
        • 2009
        • 7

        #4
        przepraszam, że tego nie dodałem wcześniej - oczywiściew po podłączeniu do komputera nic nie wychodzi. nie ma żadncy błędów.
        kuba

        Komentarz

        • Guguś
          L&K
          S_OCP Member
          • 2008
          • 1212

          #5
          oko8079, oki, a były wykonane logi czy tylko sprawdzone kody błędów.
          __________________________________

          Witaj szkoło, żegnajcie kochane pieniążki.

          Komentarz

          • MatioS51
            Classic
            • 2009
            • 29

            #6
            a akumulator wymieniłeś :?:
            ..........skoda......

            Komentarz

            • Guguś
              L&K
              S_OCP Member
              • 2008
              • 1212

              #7
              Zamieszczone przez MatioS51
              a akumulator wymieniłeś :?:
              skoro kręci 10 sekund a potem odpala to nie aku raczej, zresztą potem odpala bez problemu.
              __________________________________

              Witaj szkoło, żegnajcie kochane pieniążki.

              Komentarz

              • MatioS51
                Classic
                • 2009
                • 29

                #8
                jesli świece wymienił...to niewiem :lol:
                ..........skoda......

                Komentarz

                • rekin
                  Rider
                  • 2008
                  • 398

                  #9
                  Zamieszczone przez MatioS51
                  a akumulator wymieniłeś :?:
                  jak kręci to po co wymieniać???
                  W moich żyłach płynie etylina a sercem jest Turbina

                  Komentarz

                  • Twelvi
                    Drive
                    • 2009
                    • 56

                    #10
                    ja mialem podobny problem w swojej O2 i zrobilem pompowtryskiwacze,wiec moze to,albo moze jakies lipne paliwo i cos stanelo w filtrze i musi sie przepalic wiec bym sprawdzil to w pierwszej kolejnosci
                    Pozdrawiam

                    Komentarz

                    • oko8079
                      Classic
                      • 2009
                      • 7

                      #11
                      przewpraszam wszystkich ze nie odpisywałem wczesniej ale mam pracowity dzień i niesyety nie przed kompem.informuję, że tak wynmieniłem tez alkumulator, a na pytanie o kody to powiem że się nie znam i sprawdzenie błędów wykonał warsztat mechaniczny- ps.uważany przezemnie za poważny. pozatym to poszedłem za rada jednego z użytkowników i podczas gaszenia silnika podaję gazu i jak samochód jest na obrotach to wyłączam silnik i narazie przez dwa dni jest oki. zobaczymy wiec co bedzie dalej i bede weas informował- jeszcze raz dziekuje za zainteresowanie. pozdrawiam. acha dodam jeszcze że paliwo tankuje trylko na sprawdzonych stacjach i do benzyny dolewał płyn do czyszczenia wtrysków- oczywiście co pewien czas z uywagi na fakt, że częściej jeżdżę na gazie.

                      [ Dodano: Pią 13 Lis, 09 10:37 ]
                      pozatym to jeszcze pompowtrysdkiwaczy nie robiłem, ale mogę się nieznać w temacie- czy w silnikach benzynowych tez one są?

                      [ Dodano: Pią 13 Lis, 09 10:38 ]
                      na pytanie że skoro kręci to po co wymieniać powiem, że jak kręcę silnik cały czas to zapala nmi się kontrolka od smarowania, wieć kręcę go na 2 lub 3 razy przez 3-4 sekundy

                      [ Dodano: Pią 13 Lis, 09 10:50 ]
                      acha dodam jeszcze że komputer od gazu tez wymieniłem bo tak jak wspomniałem to powiedzieli mi też że sygnał nie dociera do wtrysków przez te 10 sekund i dlatego nie zapala- kolejna bujda za która oczywiście kazali sobie zapłacic- du... a nie mkechanik.pozdrawiam

                      [ Dodano: Sro 10 Mar, 10 11:38 ]
                      powiem wam wam chłopaki, ze ostatecznie po kilku dniach padła mi pompka paliwa a po jej wymianie wszystko ustało. wieć to była głowna przyczyna takiego zachowania sie mojego autka-cana pompki z wymiana 430 złotych- jak komuś cos sie takiego wydarzy piszcie pomożemy,doradzimny
                      kuba

                      Komentarz

                      Pracuję...