brak masy / przebicie... wilgoć w bezpiecznikach... ( kolega nie mył przypadkiem silnika ?? ) albo coś z karcherem ??? na masce nie działał ??
Nierówne broty zaraz po zapaleniu Octavki
Zwiń
X
-
Nierówne broty zaraz po zapaleniu Octavki
Mam kłopot związany z zapalaniem Skody Octavi .Na zimno zaraz po zapaleniu silnik pracuje nierówno ,wygląda na to jakby palił nie na wszystkie cylindy i po jakiś 3 min rozgrzania jest wszystko OK.Samochód ma przejechane 300 tys serwisowany w ASO od nowości.W zimie co ciekawiej jest lepiej tzn. lepiej pali, być może dotaje większą dawkę paliwa.Co może być przyczyną ?
-
-
Co może być przyczyną ?
Ja miałem ten sam problem od około 350 tys podczas niskich temperatur zapalał nie na wszystkie cylindry, oleju nie pobierał nawet grama.
Przy przebiegu 400 tys (silnik się skończył) urwał się korbowód tuż pod tłokiem - przyczyna tzw zmęczenie materiału tak bynajmniej to tłumaczę ponieważ silnik do końca pracował normalnie bez jakichkolwiek zarzutów, oprócz tego nierównego startu.Gdyby nie ten korbowód zrobił bym głowicę i problem byłby z głowy, bo to ona nie trzymała ciśnienia co okazało się podczas naprawy.
Problem mam już za sobą, kupiłem nowy silnik sam dół bez głowicy pozostałe części typu głowica ,pompa wtryskowa, wtryskiwacze wymagały poważnej naprawy.
vigo12 w twoim przypadku stawiam na niskie ciśnienie sprężania przecież sam przebieg na to wskazuje
sprawdż ciśnienie i daj znać jestem ciekawy czy przy 300 tys będzie w normie
Komentarz
-
-
Nie wiem czy to tylko moje spostrzeżenia, ale wydaje mi się, że najczęściej mocno zatelepie silnikiem przy temperaturach około 5st. i dużej wilgotności powietrza. Gdy jest cieplej lub calkiem zimno, czyli 0 i poniżej takie trzęsawki występują znacznie rzadziej. Chyba na forum leona też były podobne dywagacje, z tym że dotyczyly głownie silnika ASV.Elegance
ASV 132KM/301Nm --> turbo ASZ 140KM/322NM-->
-------------------------------------------
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez oziemiNie wiem czy to tylko moje spostrzeżenia, ale wydaje mi się, że najczęściej mocno zatelepie silnikiem przy temperaturach około 5st. i dużej wilgotności powietrza. Gdy jest cieplej lub calkiem zimno, czyli 0 i poniżej takie trzęsawki występują znacznie rzadziej. Chyba na forum leona też były podobne dywagacje, z tym że dotyczyly głownie silnika ASV.
Komentarz
-
Komentarz