[O1] Tym razem za wysokie obroty silnika!!!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mlody_tsi
    Classic
    • 2009
    • 6

    [O1] Tym razem za wysokie obroty silnika!!!

    Zamieszczone przez tryton
    195/65R15 GOODYEAR EXCELLENCE ma ktoś z was takie oponki jak z ich głośnością
    Od tygodnia jeżdżę na GoodYear Duragrip. Jak dla mnie - cichuśko. Co do reszty, to jeszcze za wcześnie na opinie.
  • matta25
    Classic
    • 2008
    • 6

    #2
    [O1] Tym razem za wysokie obroty silnika!!!

    Czytalem na forum iz za niskie obroty silnika moga byc spowodowan zabrudzona przepustnica a jak wyglada to gdy sytuacja jest odwrotna obroty skacza i czesto na luzynym biegu utrzymuja sie na poziomie 12000 czym to moze byc spowodowane??

    Komentarz

    • rss
      L&K
      • 2009
      • 1098

      #3
      rowniez brudna przepustnica, lub brakiem adaptacji po jej czyszczeniu.
      kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
      _________________________________________
      Do sprzedania:
      komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
      zaciski do hamulcow 280mm.

      Komentarz

      • matta25
        Classic
        • 2008
        • 6

        #4
        re

        czyli moze byc to przyczyna jadnak tej przepustnicy a sa jeszcze jakies inne mozliwosci, brak jej adaptacji odpada bi nie byla czyszczona

        Komentarz

        • Kajtiii
          Rider
          S_OCP Member
          • 2007
          • 291

          #5
          To ją bracie wyczyść i to dokladnie a potem zrób adaptację :szeroki_usmiech

          U mnie falowały obroty niskie i była zasyfiona. Wyczyściłem na tzw odp***ol i przestały falować ale za to na jałowym mam około 1500 rpm. Teraz ją wyjąłem całkiem i wyczyściłem na błysk i nic to nie dało. Wniosek? Trzeba dbać o przepustnicę lub... w ogóle jej nie czyścić :twisted:

          Komentarz

          • tomus7
            RS
            • 2010
            • 1896
            • Peugeot

            #6
            Podłącze się pod tenwątek bo nie wiem czy warto zakładać nowy?
            Sprawa wygląda tak:
            Podczas jazdy tzn zmiany biegu obroty wskoczyły na 3 tysiące i się zatrzymały pedał gazu przestał reagować. Wyłączyłem silnik i później miaem problem z ponownym uruchomieniem.
            Po kilku próbach udało się obroty na biegu jałowym wróciły do wskazań biegu jałowego 700 bez oznak falowania. Komputer natomiast wskazywał zużycie chwilowe paliwa ponad 18 l i pomimo iż obroty wzrastały wraz z dodaniem gazu wskazania nie ulegały zmianie.
            Po kilku km jakby wszystko wróciło do normy ale nie całkiem tzn kiedyś po ująciu gazu wskazania były w granicy 1-2,5 l teraz oscyluje w granicach 5,6 -7.
            Co może być tego przyczyną proszę o konstruktywne podpowiedzi.
            Dodam, że auto jest mi niezbędne a wszystkie informacje o silniku i przebiegu w opisie i stopce.
            z góry wielkie dzięki za podpowiedzi :|
            ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
            http://www.bunkry.pl/pl/index.html
            a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
            http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
            Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

            Komentarz

            • Jacraz
              Classic
              • 2010
              • 34

              #7
              Zamieszczone przez tomus7
              Podłącze się pod tenwątek bo nie wiem czy warto zakładać nowy?
              Sprawa wygląda tak:
              Podczas jazdy tzn zmiany biegu obroty wskoczyły na 3 tysiące i się zatrzymały pedał gazu przestał reagować. Wyłączyłem silnik i później miaem problem z ponownym uruchomieniem.
              Po kilku próbach udało się obroty na biegu jałowym wróciły do wskazań biegu jałowego 700 bez oznak falowania. Komputer natomiast wskazywał zużycie chwilowe paliwa ponad 18 l i pomimo iż obroty wzrastały wraz z dodaniem gazu wskazania nie ulegały zmianie.
              Po kilku km jakby wszystko wróciło do normy ale nie całkiem tzn kiedyś po ująciu gazu wskazania były w granicy 1-2,5 l teraz oscyluje w granicach 5,6 -7.
              Co może być tego przyczyną proszę o konstruktywne podpowiedzi.
              Dodam, że auto jest mi niezbędne a wszystkie informacje o silniku i przebiegu w opisie i stopce.
              z góry wielkie dzięki za podpowiedzi :|
              Czujnik halla? :roll:

              Komentarz

              • tomus7
                RS
                • 2010
                • 1896
                • Peugeot

                #8
                Zamieszczone przez Jacraz
                Czujnik halla?
                a co to jest? :shock:
                Przeszukałem wątki z czujnikiem Halla i w żaden sposób nie pasują mi objawy. Ja wyłączyłem zapłon by auto zgasło. Póżniej miałem problem z odpaleniem ale jak zapaliłem to nie ma żadnego falowania i auto nie gaśnie tylko te wskazania spalania chwilowego są inne jak przed tym przypadkiem. Więc to chyba nie jest ten czujnik.
                Kto w tej sprawie ma jakąś wiedze?
                ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
                http://www.bunkry.pl/pl/index.html
                a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
                http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
                Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

                Komentarz

                Pracuję...