Zamieszczone przez tryton
[O1] Tym razem za wysokie obroty silnika!!!
Zwiń
X
-
To ją bracie wyczyść i to dokladnie a potem zrób adaptację :szeroki_usmiech
U mnie falowały obroty niskie i była zasyfiona. Wyczyściłem na tzw odp***ol i przestały falować ale za to na jałowym mam około 1500 rpm. Teraz ją wyjąłem całkiem i wyczyściłem na błysk i nic to nie dało. Wniosek? Trzeba dbać o przepustnicę lub... w ogóle jej nie czyścić :twisted:
Komentarz
-
-
Podłącze się pod tenwątek bo nie wiem czy warto zakładać nowy?
Sprawa wygląda tak:
Podczas jazdy tzn zmiany biegu obroty wskoczyły na 3 tysiące i się zatrzymały pedał gazu przestał reagować. Wyłączyłem silnik i później miaem problem z ponownym uruchomieniem.
Po kilku próbach udało się obroty na biegu jałowym wróciły do wskazań biegu jałowego 700 bez oznak falowania. Komputer natomiast wskazywał zużycie chwilowe paliwa ponad 18 l i pomimo iż obroty wzrastały wraz z dodaniem gazu wskazania nie ulegały zmianie.
Po kilku km jakby wszystko wróciło do normy ale nie całkiem tzn kiedyś po ująciu gazu wskazania były w granicy 1-2,5 l teraz oscyluje w granicach 5,6 -7.
Co może być tego przyczyną proszę o konstruktywne podpowiedzi.
Dodam, że auto jest mi niezbędne a wszystkie informacje o silniku i przebiegu w opisie i stopce.
z góry wielkie dzięki za podpowiedzi :|ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tomus7Podłącze się pod tenwątek bo nie wiem czy warto zakładać nowy?
Sprawa wygląda tak:
Podczas jazdy tzn zmiany biegu obroty wskoczyły na 3 tysiące i się zatrzymały pedał gazu przestał reagować. Wyłączyłem silnik i później miaem problem z ponownym uruchomieniem.
Po kilku próbach udało się obroty na biegu jałowym wróciły do wskazań biegu jałowego 700 bez oznak falowania. Komputer natomiast wskazywał zużycie chwilowe paliwa ponad 18 l i pomimo iż obroty wzrastały wraz z dodaniem gazu wskazania nie ulegały zmianie.
Po kilku km jakby wszystko wróciło do normy ale nie całkiem tzn kiedyś po ująciu gazu wskazania były w granicy 1-2,5 l teraz oscyluje w granicach 5,6 -7.
Co może być tego przyczyną proszę o konstruktywne podpowiedzi.
Dodam, że auto jest mi niezbędne a wszystkie informacje o silniku i przebiegu w opisie i stopce.
z góry wielkie dzięki za podpowiedzi :|
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez JacrazCzujnik halla?
Przeszukałem wątki z czujnikiem Halla i w żaden sposób nie pasują mi objawy. Ja wyłączyłem zapłon by auto zgasło. Póżniej miałem problem z odpaleniem ale jak zapaliłem to nie ma żadnego falowania i auto nie gaśnie tylko te wskazania spalania chwilowego są inne jak przed tym przypadkiem. Więc to chyba nie jest ten czujnik.
Kto w tej sprawie ma jakąś wiedze?ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
Komentarz