dalsze problemy , silnik 1.8 t AUM , prosba o odczyt

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • barthezz1014
    Drive
    • 2010
    • 68

    dalsze problemy , silnik 1.8 t AUM , prosba o odczyt

    Zamieszczone przez Aras
    Tylko jaki? Czerwony?
    czerwony przy tych wielkościach tarcz to tak trochę "po wiejsku" (moja opinia)
    ...a może coś w odcieniu srebrnym :?:
  • sew1981
    RS
    S_OCP MemberModeratorr
    • 2009
    • 10917
    • Fiat

    #2
    dalsze problemy , silnik 1.8 t AUM , prosba o odczyt

    prosze o odczytanie bledow nastepujacych:
    16684 Losowe wypadanie zapłonu
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
    16687 Brak zapłonu cylinder 3
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
    16514 Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1)
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNy

    silnik chodzil ostatnio na 3 garach...wymieniona ostatnio cewka (owa 3) zaplonowa na noweczke, swiece wymienione 4 razem z cewka , a blad wyskakuje dalej...czego to moze byc problem? wczesniej tez cewki przepalaly sie nader czesto.
    za wszelkie rady dziekuje, pozdrowionka

    Komentarz

    • S3 CHRIS
      Elegance
      • 2006
      • 979
      • Octavia I (1U2)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

      #3
      jak wyglada instalacja do cewki? kostka? cisnienie w cylindrach mierzyłes?
      ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

      ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

      Komentarz

      • sew1981
        RS
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2009
        • 10917
        • Fiat

        #4
        S3 CHRIS, cewka byla troche okopcona w miejscu wkrecania swiecy. Teraz jest nowa..ale podobno to nie pierwszy raz sie zdarza. juz raz 3 cewka byla wymieniana. kostka wyglada raczej ok - ale sie nie przygladalem dobrze, moze to jakis kabel? cisnienia nie mierzylem w cylindrach, gdzie to sie robi?

        Komentarz

        • kmicio
          Ambiente
          • 2008
          • 233

          #5
          Sprawdz dokładnie izolacje na kablach dochodzących do cewek. One mają tendencję do parcienia, pękania i wykruszania się. Popraw ich izolacyjność. Może być gdzieś przebicie.
          *1B1B*1.8T*4x4
          *1B1B*1.9T*DSG

          Komentarz

          • sowwa12
            Classic
            • 2007
            • 5

            #6
            Ja musialem izolowac kable na 2 cylindrach
            Przez brak izolacji zamordowalem 2 cewki

            Komentarz

            • sew1981
              RS
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2009
              • 10917
              • Fiat

              #7
              aha

              [ Dodano: Pon 23 Lis, 09 23:00 ]
              no przyjrze sie okablowaniu.thanks...jak macie jakies jeszcze sugestie prosze

              Komentarz

              • prodriveteam
                Ambiente
                • 2007
                • 158

                #8
                tak jak koledzy wyżej napisali sprawdz kable, kostki i dodam jeszcze od siebei ze przyjzalbym sie wzmacniaczowi mocy (jest przykrecony do obudowy filtra powietrza wchodza do niego 2 kostki) kostką i kabla ktore do niego wchodza.
                1,8T AGU RS Look
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=34565

                Komentarz

                Pracuję...