dalsze problemy , silnik 1.8 t AUM , prosba o odczyt
prosze o odczytanie bledow nastepujacych:
16684 Losowe wypadanie zapłonu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16687 Brak zapłonu cylinder 3
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16514 Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNy
silnik chodzil ostatnio na 3 garach...wymieniona ostatnio cewka (owa 3) zaplonowa na noweczke, swiece wymienione 4 razem z cewka , a blad wyskakuje dalej...czego to moze byc problem? wczesniej tez cewki przepalaly sie nader czesto.
za wszelkie rady dziekuje, pozdrowionka
S3 CHRIS, cewka byla troche okopcona w miejscu wkrecania swiecy. Teraz jest nowa..ale podobno to nie pierwszy raz sie zdarza. juz raz 3 cewka byla wymieniana. kostka wyglada raczej ok - ale sie nie przygladalem dobrze, moze to jakis kabel? cisnienia nie mierzylem w cylindrach, gdzie to sie robi?
Sprawdz dokładnie izolacje na kablach dochodzących do cewek. One mają tendencję do parcienia, pękania i wykruszania się. Popraw ich izolacyjność. Może być gdzieś przebicie.
tak jak koledzy wyżej napisali sprawdz kable, kostki i dodam jeszcze od siebei ze przyjzalbym sie wzmacniaczowi mocy (jest przykrecony do obudowy filtra powietrza wchodza do niego 2 kostki) kostką i kabla ktore do niego wchodza.
Komentarz