No to trochę pogrzebałem w samochodzie wczoraj. W bloku 4 w gr. 4 miałem kąt ustawiony na 0,0 - wyjściowo. Rozrząd wymieniałem sobie ze szwagrem który robi mechanikę samochodową. Tu nadmienię że nie chciał mi dotykać do regulacji bo wszystko było wg. niego i VAGA ok - i tu ma rację bo to naprawdę dobry spec i mogę go polecić i tu bez popeliny że szwagier itd (raz tylko A4 robili mi w innym serwisie i od tamtej pory zostawiam samochód jemu).
Ale ja jestem niepokorny i go przekupiłem dobrą perełką i troszkę pogrzebaliśmy wieczorem przy kącie synchronizacji:
0.0 spalanie na jałowym wynosi 0,7l/h i tak stoi - oczywiści wszystko co się da wyłączone z obciążników.
3.5 wynosi 0,9l/h
-3.5 wynosi 0.5l/h.
Ustawiliśmy -3 i pojeżdżę trochę. Przejechałem co prawda krótki odcinek - i nie czuję jakichś negatywnych skutków. Podpytałem go trochę o skutki takiego wyprzedzenia i mówił że tu się nic nie powypala i nie powinno się przy normalnej jeździe nic przegrzewać. Innymi słowy odrobinę zubożyliśmy mieszankę więc teoretycznie winien się szybciej nagrzewać samochód zimą. Poza tym powiedział że to na moje żądanie, że to mój samochód i jeśli zechcę to on mi na moją prośbę nawet dach zetnie diaxem żeby zrobić cabrio :szeroki_usmiech .
Ale ja jestem niepokorny i go przekupiłem dobrą perełką i troszkę pogrzebaliśmy wieczorem przy kącie synchronizacji:
0.0 spalanie na jałowym wynosi 0,7l/h i tak stoi - oczywiści wszystko co się da wyłączone z obciążników.
3.5 wynosi 0,9l/h
-3.5 wynosi 0.5l/h.
Ustawiliśmy -3 i pojeżdżę trochę. Przejechałem co prawda krótki odcinek - i nie czuję jakichś negatywnych skutków. Podpytałem go trochę o skutki takiego wyprzedzenia i mówił że tu się nic nie powypala i nie powinno się przy normalnej jeździe nic przegrzewać. Innymi słowy odrobinę zubożyliśmy mieszankę więc teoretycznie winien się szybciej nagrzewać samochód zimą. Poza tym powiedział że to na moje żądanie, że to mój samochód i jeśli zechcę to on mi na moją prośbę nawet dach zetnie diaxem żeby zrobić cabrio :szeroki_usmiech .
Komentarz